Asiakkaat

Asiakkaamme edustavat B2B-alan ja etenkin teollisuuden, rakentamisen, erikoiskaupan ja teknisen kaupan alan vahvoja nimiä. Sekä kotimaisia että kansainvälisiä. Osaa heistä olemme saaneet palvella jo vuodesta 2000.

e21 20v

Rajaa referenssejä

{{reference.Name}}

{{reference.Name}}

Lue lisää
  • {{tag}}

Virhe ladattaessa tageja. Yritä myöhemmin uudelleen.

Virhe ladattaessa referenssejä. Yritä myöhemmin uudelleen.

Blogi

12.04.2021

Mitä häiriökysyntä tarkoittaa B2B-myynnissä

Kun työntekijöiden aika menee palvelun tarjoamiseen liittyvien valuvikojen korjaamiseen, se nostaa palvelun tuottajan kustannuksia. Tätä kuvataan sanalla häiriökysyntä.
Lue lisää

11.03.2021

Kasvua jälkimarkkinoinnin digitalisoinnista

Tarjoatko asiakkaillesi palveluita myös tuotteen toimituksen jälkeen? Esimerkiksi tuotteiden huolto- ja/tai varaosapalvelua? Olisiko asiakassuhteen jälkimarkkinointi yrityksellesi alue, joka tukisi ja kas....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!