Täyden palvelun verkkoratkaisu

Mesvac Oy on vuonna 1977 perustettu täyden palvelun ovitalo, joka kuuluu nykyään saksalaiseen Hörmann Group -konserniin. Mesvacin tuotevalikoimasta löytyy ratkaisu perustarpeesta hyvinkin vaativiin käyttötarkoituksiin. Yritykseltä löytyyk oviratkaisut niin logistiikka- ja kauppakeskuksiin, teollisuuslaitoksiin, tunneleihin ja kaivoksiin asti.

”Kulkemisen hallintajärjestelmä”

Yrityksen koko toiminnan – myös verkkoratkaisujen – avainalueita ovat asiakaskeskeisyys, laadunvarmistus ja huoltopalvelu. Näistä lähtökohdista palvellaan montaa eri kohderyhmää, jotka tarvitsevat kattavaa ja spesifiä tietoa oman työnsä tueksi. Verkon avulla kulkemisen suunnittelijat, asentajat, huoltohenkilökunta ja viranomaiset pääsevät tarkastelemaan ratkaisuja ja tuotevalikoimaa kattavasti.

Käytännössä esimerkiksi oviratkaisujen rakennekuvat ovat suunnittelijoiden saatavilla vaivattomasti, joka helpottaa ovien millintarkkaa suunnittelua. Tämän jälkeen ovet on asennettava ja huolettava eri standardien, kuten esimerkiksi paloluokitusten mukaan. Lopuksi myös viranomaiset voivat varmistaa, että rakennetut ratkaisut täyttävät lain edellyttämät kriteerit. Kaikkeen tähän löytyy tiedot Mesvacin palvelusta.

Mesvacin liiketoimintakonseptin ydin onkin ”kulkemisen hallintajärjestelmässä” eli palveluiden, tuotteiden, asennusten ja huollon tiiviissä yhteensovittamisessa. Tässä integraatiossa helposti käytettävä ja laadukkaan tiedon tarjoava verkkopalvelu rakentaa yritykselle arvokkaan kilpailuedun.

Kuluttaja-asiakkaille oma verkkopalvelu

Mesvac tarjoaa autotallinovia suoraan myös kuluttaja-asiakkaille. Palvellakseen näitä asiakkaita mahdollisimman laadukkaasti, heille rakennettiin oma verkkopalvelu, jossa on helppo vertailla erilaisia autotallinovia ja niihin liittyviä lisävarusteita ja palvleuita. 

Koska palvelun tavoitteena oli kasvattaa tarjouspyyntöjä, sivujen rakenteessa ja sisällössä huomioitiin hyvä hakukonelöydettävyys. Näkyvyyttä on tuettu myös hakukone- ja display-mainonnan avulla.

B2B-verkkokauppa Optimointi

Ei mikään Anttilan luettelo

e21 on rakentanut Mesvacille useita verkkoratkaisuja, koska itse liiketoimintakin on ollut kaiken aikaa muutoksessa.

”Monen muun toimialan sivustoihin verrattuna Mesvacin toteutuksessa on käytetty paljon aikaa sisältösuunnitteluun ja siihen, että niin palvelun rakenne kuin sisältökin tulevat loppuasiakkaan tarpeita”, teroittaa e21:n myyntijohtaja Mikko Särkikangas.

Nyt ei tehtykään Anttilan kuvastoa..

”Ei tältä alalta kilpailua puutu, ja monille asiakkaillemme varmaan tarjotaan uusia kivoja verkkosivuja kerran kuussa. Mutta mitä kompleksisemmaksi tarve menee, sen vahvemmaksi tulee e21:n osaaminen. Kuvien piirtelijät putoavat pois”, Särkikangas kuittaa.

Palvelumuotoilu

e21 Avainhenkilöt

Mikko Särkikangas
Myyntijohtaja, partneri
Theo Martin
Palvelumuotoilija
Petri Vehviläinen
Kehittäjä

Lisäkysymyksiä? Mikko vastaa mielellään!

Ota yhteyttä Mikkoon