TECA:n asiantuntijuus näkyy nyt verkossa
TECA on muuttanut verkkokauppansa konsultoivan ratkaisumyynnin välineeksi yhdessä e21:n kanssa. Aiemmin tuotemyyntiin keskittyneestä palvelusta on rakennettu yrityksen ratkaisumyynnin työkalu, jossa näkyy vahvasti TECA:n osaaminen ja asiantuntijuus. Uudistettu verkkokauppa palvelee sekä sopimusasiakkaita että jälleenmyyntiä ja uusittu verkkosivu on kohdistettu puolestaan uusien asiakkaiden palveluun sekä myynnin tueksi. Aiemmin tuoteluetteloksi koettu verkkopalvelu uudistettiin tämän päivän asiakkaita palvelevaksi ratkaisumyynti-kanavaksi.
Mitä se ratkaisumyynti sitten tarkoittaa? Aiemmin sivustolla esiteltiin lähinnä tuotteita. Nyt verkossa tarjotaan vastauksia asiakkaan tarpeeseen sekä tuodaan esiin yrityksen asiantuntijuutta ja asiakaslähtöistä ajattelua sen sijaan, että esitellään letkunpätkiä hyllyssä. Asiakasreferenssit ovat tärkeä lisäarvo sivuston käyttäjälle.
”Kokonaisuus palvelee nyt entistä paremmin sekä uusia asiakkaita että sopimusasiakkaita, unohtamatta yritykselle tärkeitä jälleenmyyjiä”, sanoo markkinointipäällikkö Kirsi Sipilä. Kirsille on ollut tärkeää myös se, miltä asiat näyttävät ja että uuden palvelun design ja käytettävyys ovat kunnossa. Hän on ollut kiinteästi mukana suunnittelemassa myös uusimpia palveluita.