Palvelut
Meistä
Palveluksessanne
Yhteystiedot
Yhteyshenkilöt
Rekry
Pyydä Marko puhujaksi
Tule meille töihin
Ajankohtaista
Oppaat
e21 in English
Ratkaisut
Tuotetiedon hallinta
Digitaaliset palvelut
Apua ostamiseen
Myynnin työkalut
B2B-verkkokauppa
B2B-verkkosivut
Asiakkaat
Ota yhteyttä!
Ota yhteyttä
Etusivu
Ratkaisut
Tuotetiedon hallinta
Digitaaliset palvelut
Apua ostamiseen
Myynnin työkalut
B2B-verkkokauppa
B2B-verkkosivut
Asiakkaat
Palvelut
Meistä
Tule meille töihin
Ajankohtaista
Oppaat
e21 in English
Ajankohtaista
Ajankohtaista
Happirikasta joulua ja eloisaa uutta vuotta 2019!
Annoimme Itämerelle lahjaksi ilmaa ja ohjasimme joulurahamme Baltic Sea Action Groupille Itämeren pelastustyöhön. Happirikasta joulua!
18.12.2018
Muistitko budjetoida markkinointiin?
Uuden palvelun lanseeraus on aina jännittävä ja mahtava juttu. Erityisesti yrityksen sisällä. Palvelun suunnitteluun ja tuotantoon on osallistunut monta henkilöä eri puolelta organisaatiota, työtä on puskettu ja ehkä käyty muutama kova kädenvääntökin. Lanseerausvaiheessa tilanne huipentuu ja vihdoin nähdään, mitä on saatu aikaiseksi. Mutta unohtuiko jotain?
12.12.2018
Tuotevalitsimella tehokkuutta tilaus-toimitusketjuun
Ratkaisujen suunnittelu ilman automatisoituja työkaluja vaatii niin myynniltä kuin asiakkaalta paljon aikaa ja resursseja.
29.10.2018
Kasvata myyntiä jälkimarkkinoinnilla eli after sales -palvelulla
After sales -palveluissa piilee valtava kasvupotentiaali. Kerron tästä pari konkreettista esimerkkiä.
25.10.2018
Loppu verkkojuoksuttamiselle
Ammattiostaja, aloitatko ostamisen käyttämällä merkittävästi aikaa tuotevalintaan ja määrälaskelmien tekemiseen tuotteen valmistajan tai maahantuojan verkkosivuilla?
15.10.2018
Kasvata messutapaamisten ja liidien määrää digitaalisin keinoin
FinnBuild 2018 -messut on tulossa! Siellä mekin odotamme tapaavamme monia kiinnostavia rakennusalan yrityksiä.
08.10.2018
Asiakaskohtainen tuoteluettelo napin painalluksella
Nythän on se aika vuodesta kun yritykset painivat erilaisten hinnastojen, tuoteluetteloiden, esitteiden ja muiden printtimateriaalien suunnittelun ja tuotannon kanssa.
24.09.2018
Hyvä B2B-myyjä tietää kilpailijoiden hinnat - entä hyvä asiakas?
Monet B2B-yritykset piilottavat hintatietonsa aivan turhaan. Läpinäkyvällä hinnoittelulla on mahdollista parantaa asiakaskokemusta ja palvella myös niitä asiakkaita, joihin myynnin aika ei riitä. Lue lisää.
17.09.2018
Rakettiöljyä henkilökohtaisen myynnin rattaisiin
Miten vauhdittaa B2B asiakkaiden ostoprosessia jopa kaksi viikkoa? Lue B2B asiakkaiden erilaisista ostokokemuksista.
10.09.2018
Onko tuotetiedon hallinta B2B-myynnin piilevä työsyöppö?
Mitä paremmin ja tehokkaammin tuotetietoa hyödynnetään, sitä tehokkaampaa (=kannattavampaa) myynti on.
23.04.2018
Tee Amazon-strategia – NYT
Miten suomalaisten B2B-yritysten tulisi reagoida, kun hiekkalaatikolla on uusi iso kaveri?
16.04.2018
Hyödynnä jälkimarkkinoilla piilevä kasvupotentiaali myynnin digitalisoinnin avulla
Tutkimuksemme mukaan vain noin kolmannes yrityksistä tarjoaa räätälöityjä asiointipalveluja tai avoimen verkkokaupan asiakkailleen. Miksi?
09.04.2018
Tiedätkö, mihin myyjillä menee aikaa?
Ennen digitalisaatiota myyjien työkaluja olivat salkullinen katalogeja, nippu tilauskaavakkeita ja auto. Mutta mitä nykyään hurmataan asiakas?
19.03.2018
Syitä vai tekosyitä – myynnin digitalisoinnin neljä estettä
Tutkimuksemme mukaan vain noin kolmannes yrityksistä tarjoaa räätälöityjä asiointipalveluja tai avoimen verkkokaupan asiakkailleen. Miksi?
05.03.2018
Mikä myynnin digitalisoimisessa pelottaa?
Teknisen Kaupan Liiton kanssa teettämämme Myynnin digiaste 2018 -kartoituksen loppuraportti on ollut meille hämmentävää luettavaa. Kartoitus nimittäin paljastaa myynnin odotusten ja panostusten välillä useita ristiriitaisuuksia.
26.02.2018
Teknisen kaupan yritykset odottavat kasvua, mutta vain harvat muuttavat myyntiprosesseja
Teknisessä kaupan aamiaistilaisuudessa esittelin eri ratkaisuja, kuinka teknisen kaupan yritykset voivat automatisoida myyntiä.
15.02.2018
Suuret odotukset, pienet panostukset
Teknisen Kaupan Liiton kanssa teettämämme Myynnin digiaste 2018 -kartoituksen loppuraportti on ollut meille hämmentävää luettavaa. Kartoitus nimittäin paljastaa myynnin odotusten ja panostusten välillä useita ristiriitaisuuksia.
12.02.2018
Mitä termit PLM, PDM, PIM ja PCM tarkoittavat?
Tuotetiedonhallintaa kutsutaan yrityksessä usein eri nimillä, riippuen mistä näkökulmasta ja kuinka laajasti asiaa tarkastelee. Lue blogikirjoituksestamme, mitä tuotetiedonhallintaan liittyvät lyhenteet kuten PLM, PDM ja PIM tarkoittavat.
17.01.2018
Myynti kasvaa vuonna 2018 - miten vastaat kysyntään?
Teollisuuden ja teknisen kaupan yritysten myynti kasvaa ennusteiden mukaan myös tänä vuonna. Hienoa! Mutta miten vastaat kasvavaan kysyntään?
16.01.2018
Aiheet
Asiakaskokemus
B2B-myynnin digitalisointi
B2B-verkkokauppa
Digistrategia
Digitaalinen asiakassuhde
e21 Ajankohtaista
Hakukoneoptimointi (SEO)
Jälkimarkkinointi
Ketterä kehitys
Liiketoiminnan digitalisointi
Nosto
Optimointi
Palvelumuotoilu
SOLU
Tarjoustyökalu
Tiedotteet
Tuotetiedon hallinta
Tuotevalinta ja konfigurointi
Arkisto
2023
2022
2021
2020
2019
2018
joulukuu
(2)
lokakuu
(4)
syyskuu
(3)
huhtikuu
(3)
maaliskuu
(2)
helmikuu
(3)
tammikuu
(2)
2017
2016
2015
2014
2013
2011
2010
Tilaa RSS
Jätä yhteydenottopyyntö!
Palaamme asiaan mahdollisimman pian.
×
Nimi *
Yritys
Sähköposti *
Puhelin
Viesti
Hyväksyn sivuston käyttöehtojen mukaisen henkilötietojen tallentamisen ja käytön.
Lue lisää
.
Tallennamme tiedot yrityksen omaa käyttöä varten. Voit milloin vain pyytää tietojesi poistamista. Emme jaa yhteystietoja kolmansille osapuolille. Lue tarkemmin
käyttöehdot
ja
tietosuojakäytäntömme.
Virhe lomakkeen lähetyksessä.
Subject title
×
Nimi *
Yritys
Sähköposti *
Puhelin
Viesti
Hyväksyn sivuston käyttöehtojen mukaisen henkilötietojen tallentamisen ja käytön.
Lue lisää.
Tallennamme tiedot yrityksen omaa käyttöä varten. Voit milloin vain pyytää tietojesi poistamista. Emme jaa yhteystietoja kolmansille osapuolille. Lue tarkemmin
käyttöehdot
ja
tietosuojakäytäntömme.
Virhe lomakkeen lähetyksessä.