Blogi

B2B verkkokauppa
02.05.2022

Minne menet B2B-verkkokauppa?

Viimeiset kaksi vuotta ovat moukaroineet B2B-myyntiä pakottaen sitä reagoimaan nopeasti uusiin tilanteisiin. Miten tiivis muutostahti on vaikuttanut B2B-verkkokauppaan ja myyntiin yleisesti?

Marko Rautakoura edestä
14.03.2022

Miten valita sopiva verkkokauppa-alusta?

Keskeinen vaihe verkkomyynnin kehittämisessä on alustan valinta. Vaikka päätös on tärkeä, älä lähde vertailemaan verkkokauppa-alustoja ennen kuin tiedät yrityksesi ja loppukäyttäjien tarpeet. Alusta on vain työkalu. Se ei tee puolestasi liiketoiminnallisia ratkaisuja eikä tuo asiakkaita.

E21 after sales huolto
09.03.2022

Excelistä asiointipalveluun – näin digitalisoit liiketoimintaa

Erityisesti rakennustuoteteollisuudessa liikkuu valtavat määrät dataa. Tähän dataan perehtymällä on mahdollista innovoida ja rakentaa uusia asiointipalveluita, joiden avulla samanaikaisesti sekä parannetaan palvelua että tehostetaan yrityksen liiketoimintaa.

Löytyykö_yrityksesi_verkosta
01.03.2022

B2B-myynti verkossa

Henkilökohtaisiin suhteisiin ja läsnäoloon nojautuva B2B-myynti on pandemian myötä ottanut kiitettävän ison loikan kohti digitaalisia kanavia ja palveluita. Etämyynnistä tuli pakon edessä arkipäivää ja nyt on aika pohtia, mitä seuraavaksi tehdään. Rajoituksia poistetaan, työntekijät palaavat ainakin osittain työpaikalle. Mutta entä yhteydenpito asiakkaisiin? Mitä sille tapahtuu?

Nainen ja ipad
17.01.2022

Digitaalisuus on kiinteä osa yrityksen kehittämistä

B2B-ala käy läpi koko liiketoiminnan kattavaa digitaalista murrosta. Miten digitalisaation hyödyntäminen tulee laajenemaan erityisesti toimittajan ja asiakkaan välisessä vuorovaikutuksessa eli digitaalisen asiakassuhteen ylläpitämisessä?

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!