Palvelut
Meistä
Palveluksessanne
Yhteystiedot
Yhteyshenkilöt
Rekry
Pyydä Marko puhujaksi
Tule meille töihin
Ajankohtaista
Oppaat
e21 in English
Ratkaisut
Tuotetiedon hallinta
Digitaaliset palvelut
Apua ostamiseen
Myynnin työkalut
B2B-verkkokauppa
B2B-verkkosivut
Asiakkaat
Ota yhteyttä!
Ota yhteyttä
Etusivu
Ratkaisut
Tuotetiedon hallinta
Digitaaliset palvelut
Apua ostamiseen
Myynnin työkalut
B2B-verkkokauppa
B2B-verkkosivut
Asiakkaat
Palvelut
Meistä
Tule meille töihin
Ajankohtaista
Oppaat
e21 in English
Ajankohtaista
Ajankohtaista
Voisiko B2B-verkkokaupan heittää roskiin?
Välillä tekisi mieli heittää koko verkkokauppa-sana roskiin ja puhua mielummin verkkoasioinnista. Kauppa-sana viittaa usein fyysiseen tilaan, jossa on neljä seinää, hyllyjä ja ovi. Sen sijaan asiointi ei ole niin suoraviivaista, vaan haastaa pohtimaan laajemmin, mistä tuotteen tai palvelun ostamisesta on kyse.
01.06.2021
Etämyynti ja digitaalisen asiakassuhteen rakentaminen
Luottamus eli asiakkaan tunne ja kokemus siitä, että myyjä kuuntelee ja on läsnä asiakkaan ongelmien ratkomisessa ja tulevaisuuden suunnittelussa, on tänä päivänä osattava luoda digitaalisesti.
28.05.2021
Kasvua jälkimarkkinoinnin digitalisoinnista
Tarjoatko asiakkaillesi palveluita myös tuotteen toimituksen jälkeen? Esimerkiksi tuotteiden huolto- ja/tai varaosapalvelua? Olisiko asiakassuhteen jälkimarkkinointi yrityksellesi alue, joka tukisi ja kasvattaisi perusliiketoimintaa?
28.05.2021
Mitä häiriökysyntä tarkoittaa B2B-myynnissä
Kun työntekijöiden aika menee palvelun tarjoamiseen liittyvien valuvikojen korjaamiseen, se nostaa palvelun tuottajan kustannuksia. Tätä kuvataan sanalla häiriökysyntä.
28.05.2021
Asiakassuhteet digitalisoituvat vauhdilla
Asioinnin ja asiakassuhteen siirtyminen verkkoon vaatii uusia toimintamalleja niin myynniltä kuin koko yrityksen johdolta. Pelkkä soittokertojen lisääminen tuskin tuo lisäarvoa, vaan panokset kannattaa laittaa yhteydenpidon laatuun ja lisäarvon tuottamiseen asiakasta parhaiten palvelevilla työkaluilla.
15.02.2021
Aiheet
Asiakaskokemus
B2B-myynnin digitalisointi
B2B-verkkokauppa
Digistrategia
Digitaalinen asiakassuhde
e21 Ajankohtaista
Hakukoneoptimointi (SEO)
Jälkimarkkinointi
Ketterä kehitys
Liiketoiminnan digitalisointi
Nosto
Optimointi
Palvelumuotoilu
SOLU
Tarjoustyökalu
Tiedotteet
Tuotetiedon hallinta
Tuotevalinta ja konfigurointi
Arkisto
2023
2022
2021
kesäkuu
(1)
toukokuu
(3)
helmikuu
(1)
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2011
2010
Tilaa RSS
Jätä yhteydenottopyyntö!
Palaamme asiaan mahdollisimman pian.
×
Nimi *
Yritys
Sähköposti *
Puhelin
Viesti
Hyväksyn sivuston käyttöehtojen mukaisen henkilötietojen tallentamisen ja käytön.
Lue lisää
.
Tallennamme tiedot yrityksen omaa käyttöä varten. Voit milloin vain pyytää tietojesi poistamista. Emme jaa yhteystietoja kolmansille osapuolille. Lue tarkemmin
käyttöehdot
ja
tietosuojakäytäntömme.
Virhe lomakkeen lähetyksessä.
Subject title
×
Nimi *
Yritys
Sähköposti *
Puhelin
Viesti
Hyväksyn sivuston käyttöehtojen mukaisen henkilötietojen tallentamisen ja käytön.
Lue lisää.
Tallennamme tiedot yrityksen omaa käyttöä varten. Voit milloin vain pyytää tietojesi poistamista. Emme jaa yhteystietoja kolmansille osapuolille. Lue tarkemmin
käyttöehdot
ja
tietosuojakäytäntömme.
Virhe lomakkeen lähetyksessä.