Juhlitaan hyvässä hapessa joulua ja sallitaan se Itämerellekin. Lahjoitimme joululahjarahat Itämeren hyväksi.
Miksi suunnitella gigalomaanisia digiprojekteja, kun liiketoimintaa voidaan kehittää jatkuvasti kevyillä muutoksilla?
Huippumyyjä hakusessa? Tutustu liidihankinnan digitalisointiin!
B2B-myyjien työpaikat ovat vaarassa, etenkin rutiininomaista työtä tekevien keskuudessa.
Kun myyntiä ja asiakkuuden hoitoa tarkastelee kokonaisuutena ja määrittelee eri vaiheissa tarvittavan tiedon ja dokumentit, muodostuu mainio pohja ja perusta myynnin ja asiakaspalvelun digitalisoinnille.
Onhan siellä netissä tilaa, mutta joidenkin asioiden vieminen verkkoon on vaikeaa. Yksi niistä on asiakaskeskeisyys.
Tarjouspyyntöjen ja tilausten määrän ennustetaan lisääntyvän ensi vuoden aikana.
Muutama vuosi sitten kuulin lausahduksen ”betonia ei tulla ikinä myymään verkossa”. Miten sitten tapahtui?
Yksi tärkeimpiä myynnin kasvattamisen työkaluja on myynnin suppilon optimointi: parempaa tunnettavuutta, lisää näkyvyyttä, lisää liidejä, enemmän tuloksellisia kontaktointeja, enemmän kauppaa ja asiakkuuden hoito sekä lisämyynti.
Teollisuuteen ja teknisen kaupan alalle ennustetaan kasvua. Miten varmistat, että myyjien aika riittää kaikkien asiakkuuksien hoitamiseen?
Et enää pärjää sillä, että teet samaa kuin aina ennenkin. Asiakkaiden tapa toimia muuttuu, toimintaympäristö muuttuu ja kilpailijoiden toiminta muuttuu.
Myynnin tehostamiseen liittyvän hankkeen ei tarvitse olla valtava, koko johtoryhmän huomion vaativa hanke. Riittää, että lähdetään liikkeelle pienin askelin.
Mutta mitä asiakaskokemus tarkoittaa?
Nykypäivän B2B-myyjän työnkuva alkaa siitä, että hän selvittää mistä yrityksistä tullaan verkkopalveluun ja mistä aiheesta kävijä on ollut kiinnostunut. Tämän jälkeen myyjä selvittää, kenen kanssa tulee sopia henkilökohtainen tapaaminen tai videoneuvottelu.
Markkinoinnin automaatiossa on kyse paljon muustakin kuin teknologiasta.
Ohjattu ostaminen erilaisten tuotekonfiguraatoreiden avulla helpottaa asiakkaiden ostamista.
Verkkoon rakennettu Tuotevalitsin ohjaa ostamista heti ensimmäisestä askeleesta lähtien.
Teknisten tuotteiden myynnin haaste on se, että jokainen tarjous pitää räätälöidä jokaisen asiakastarpeen, käyttökohteen ja haluttujen ominaisuuksien mukaan.