Blogi

Itämeri banneri joulutervehdys neliö
19.12.2017

Happirikasta joulua!

Juhlitaan hyvässä hapessa joulua ja sallitaan se Itämerellekin. Lahjoitimme joululahjarahat Itämeren hyväksi.

e21 konsultointi
29.11.2017

Tilataan yksi innovaatio–ketterällä pilottihankkeella

Marko Rautakoura

Miksi suunnitella gigalomaanisia digiprojekteja, kun liiketoimintaa voidaan kehittää jatkuvasti kevyillä muutoksilla?

Liidinhankinta digitalisointi_blogikirjoitus
22.11.2017

Liidihankinnan digitalisointi tilausten kasvun moottorina

Huippumyyjä hakusessa? Tutustu liidihankinnan digitalisointiin!

Laadukasta tuotetietoa
20.11.2017

B2B-myyjän kuolema

Marko Rautakoura

B2B-myyjien työpaikat ovat vaarassa, etenkin rutiininomaista työtä tekevien keskuudessa.

e21 konsultointi
09.11.2017

Vältä virheitä asiakaspalvelun digitalisoinnin avulla

Mikko Särkikangas

Kun myyntiä ja asiakkuuden hoitoa tarkastelee kokonaisuutena ja määrittelee eri vaiheissa tarvittavan tiedon ja dokumentit, muodostuu mainio pohja ja perusta myynnin ja asiakaspalvelun digitalisoinnille.

Sahkoinen tuotetiedon hallinta
07.11.2017

Mahtuuko asiakaskeskeisyys verkkoon?

Mikko Särkikangas

Onhan siellä netissä tilaa, mutta joidenkin asioiden vieminen verkkoon on vaikeaa. Yksi niistä on asiakaskeskeisyys.

Teollisuuden ja teknisen kaupan verkkoratkaisut
06.11.2017

Riittääkö myyjien aika vastata kasvaneeseen kysyntään?

Marko Rautakoura

Tarjouspyyntöjen ja tilausten määrän ennustetaan lisääntyvän ensi vuoden aikana.

B2b verkkokauppa
03.11.2017

Kaikkea voidaan myydä verkossa - jopa valmisbetonia

Marko Rautakoura

Muutama vuosi sitten kuulin lausahduksen ”betonia ei tulla ikinä myymään verkossa”. Miten sitten tapahtui?

e21 Digitaalinen myyntisuppilo
20.10.2017

Optimoi myös digitaalista myyntisuppiloa

Yksi tärkeimpiä myynnin kasvattamisen työkaluja on myynnin suppilon optimointi: parempaa tunnettavuutta, lisää näkyvyyttä, lisää liidejä, enemmän tuloksellisia kontaktointeja, enemmän kauppaa ja asiakkuuden hoito sekä lisämyynti.

Konversio
17.10.2017

Vapauta myyjät kannattavaan myyntityöhön

Mikko Särkikangas

Teollisuuteen ja teknisen kaupan alalle ennustetaan kasvua. Miten varmistat, että myyjien aika riittää kaikkien asiakkuuksien hoitamiseen?

Adam Grang Nordic Business Forum 2017
03.10.2017

Digitalisaatiosta iso osa on uskallusta

Marko Rautakoura

Et enää pärjää sillä, että teet samaa kuin aina ennenkin. Asiakkaiden tapa toimia muuttuu, toimintaympäristö muuttuu ja kilpailijoiden toiminta muuttuu.

Panosta palveluun
25.08.2017

”Pitää varoa ettei johtoryhmä innostu!”

Marko Rautakoura

Myynnin tehostamiseen liittyvän hankkeen ei tarvitse olla valtava, koko johtoryhmän huomion vaativa hanke. Riittää, että lähdetään liikkeelle pienin askelin.

e21 konsultointi
07.04.2017

Asiakaskokemus digitalisoinnin askelkarttana

Ulla Särkikangas

Mutta mitä asiakaskokemus tarkoittaa?

Myynnin digitalisointi
22.03.2017

Kylmäsoitoista asiantuntevaan myyntiin

Nykypäivän B2B-myyjän työnkuva alkaa siitä, että hän selvittää mistä yrityksistä tullaan verkkopalveluun ja mistä aiheesta kävijä on ollut kiinnostunut. Tämän jälkeen myyjä selvittää, kenen kanssa tulee sopia henkilökohtainen tapaaminen tai videoneuvottelu.

Konversio
13.03.2017

Mitä markkinoinnin automaatio tarkoittaa?

Ulla Särkikangas

Markkinoinnin automaatiossa on kyse paljon muustakin kuin teknologiasta.

Testaus
06.03.2017

Miten parantaa asiakaskokemusta verkossa?

Mikko Särkikangas

Ohjattu ostaminen erilaisten tuotekonfiguraatoreiden avulla helpottaa asiakkaiden ostamista.

Tuotevalitsin e21 logo
14.02.2017

Miten tehdä enemmän tarjouksia ja vähemmän virheitä?

Mikko Särkikangas

Verkkoon rakennettu Tuotevalitsin ohjaa ostamista heti ensimmäisestä askeleesta lähtien.

Teollisuuden graafi test
02.02.2017

Tuotevalitsimella tehoa myyntiin

Mikko Särkikangas

Teknisten tuotteiden myynnin haaste on se, että jokainen tarjous pitää räätälöidä jokaisen asiakastarpeen, käyttökohteen ja haluttujen ominaisuuksien mukaan.

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!