Palvelut
Meistä
Palveluksessanne
Yhteystiedot
Yhteyshenkilöt
Rekry
Pyydä Marko puhujaksi
Tule meille töihin
Ajankohtaista
Oppaat
e21 in English
Ratkaisut
Tuotetiedon hallinta
Digitaaliset palvelut
Apua ostamiseen
Myynnin työkalut
B2B-verkkokauppa
B2B-verkkosivut
Asiakkaat
Ota yhteyttä!
Ota yhteyttä
Etusivu
Ratkaisut
Tuotetiedon hallinta
Digitaaliset palvelut
Apua ostamiseen
Myynnin työkalut
B2B-verkkokauppa
B2B-verkkosivut
Asiakkaat
Palvelut
Meistä
Tule meille töihin
Ajankohtaista
Oppaat
e21 in English
Ajankohtaista
Ajankohtaista
Voisiko myyjät vapauttaa ERP-stressistä?
ERP:iä ole rakennettu myynnin työkaluksi. Sen sijaan myynnin tarpeiden pohjalta rakennettava digitaalinen ratkaisu vapauttaisi myyjien aikaa siihen, mitä he haluavat oikeasti tehdä eli ratkoa asiakkaiden ongelmia ja keskustella heidän kanssaan. Se voisi myös vapauttaa myyjät ERP-stressin kahleista.
11.12.2019
Virheellinen tuotetieto syö yrityksesi luotettavuutta
Jos ostotilanteessa saat tuotteista vanhentunutta tai virheellistä tietoa, millaisen mielikuvan ja kokemuksen se sinulle jättää? Miten se vaikuttaa luottamukseesi yritystä kohtaan?
29.10.2019
Mitä digitalisaatio tuo tullessaan?
Tuo ihastuttava, vihastuttava digitalisaatio! Meillä jokaisella on siitä oma käsityksemme. Osaa meistä koko sana raivostuttaa, pelottaa tai ärsyttää kun taas toisille se kuvaa toiminnan automatisointia, rutiinityön poistumista, saavutettavuutta ja oppimista. Oli niin tai näin, nostan tässä esiin kolme merkittävää digitalisaation avulla saavutettavaa hyötyä.
14.10.2019
Tuotekonfigurointi verkossa - myyjän lyömätön työkalu
Kaikille räätälöitävien tuotteiden suunnitteluun ja myyntiin osallistuville tarjottava avoin tuotevalintatyökalu mahdollistaa tuotekokonaisuuden läpinäkyvyyden eri toimijoiden kesken. Se tehostaa merkittävästi tuotevalinnan prosessia ja vähentää virheiden määrää.
08.10.2019
Kopioi tästä - verkkomyynnin helpot hedelmät
Mitä sanoisit, jos kertoisin, että kymmenkertaistimme äskettäin asiakkaamme verkon kautta tulevan liidihankinnan työmäärällisesti melko pienillä muutoksilla? Mutta ajatuksena aika houkutteleva, eikö? Ettei tarvitsisi aina rakentaa pyörää uudelleen, vaan kunnostaa tai päivittää vanha.
01.10.2019
Tarjoa massaräätälöinti verkossa
Ota massaräätälöinnin avuksi verkkopohjainen Tuotevalitsin-työkalu, joka ohjaa ja tehostaa tuotekonfigurointia sekä vähentää virheiden riskiä.
27.08.2019
Datasta tuotetietoon - hyödynnä yrityksessä jo oleva tieto
Myynnin ja asioinnin digitalisoinnin yksi kulmakivistä on tuotetieto. Sen täytyy olla laadukasta ja oikeassa muodossa. Tähän harva Excel tiedosto tai ERP-ohjelmisto taipuu. Sen sijaan niissä oleva data tulisi kääntää tiedoksi, joka aidosti tukee yrityksen liiketoimintaa ja myyntiä.
20.08.2019
Mitä tarkoittaa liiketoimintamuotoilu? Entä ero palvelumuotoiluun?
Viime aikoina yrityksen ja palveluiden kehittämiseen liittyvät trendisanat ovat liiketoiminnan muotoilu ja palvelumuotoilu. Niitä käytetään yhdessä ja erikseen. Ristikkäin ja päällekkäin. Eri yhteyksissä eri lailla. Mutta miten ne eroavat?
04.06.2019
Myyntijohtaja, älä unohda liidihankintaa
Ammattimainen, verkon kautta tapahtuva liidien hankinta vaatii työtä, osaamista, aikaa ja rahaa. Mutta sen tulokset saattavat yllättää hyvinkin positiivisesti. Kun pohjatyö on hyvin tehty ja koneisto alkaa toimimaan, liidihankinnasta muodostuu yrityksen kasvun moottori ja väsymätön työmies.
23.04.2019
Tuotetiedon hallinta on merkittävä tekijä yrityksen liiketoiminnassa
Monet B2B-yritykset, etenkin teollisuuden ja teknisen kaupan yritykset elävät ja hengittävät tuotetietoa. Se on koko myynnin kivijalka. On vaikea kuvitella myyjän työpäivää ilman tuotetiedon käsittelyä.
19.03.2019
Näin siirrät myynnin ja asioinnin ketterästi verkkoon
Käyn puhumassa B2B-myynnin ja asiakaspalvelun digitalisoinnista seminaareissa, messuilla ja räätälöidyissä tapahtumissa. Yksi kysymys toistuu lähes jokaisen esityksen yhteydessä: Mikä on onnistumisen edellytys?
11.03.2019
60 % ammattiostajista ei halua jutella myyjän kanssa
Herättikö otsikko kiinnostusta? Toivottavasti. Voi olla, että 60 % sinunkin asiakkaistasi hakee tietoa muualta kuin myyjiltä. Ja se, miten tietoa haetaan ja mistä sitä haetaan, on B2B-myynnin yksi tämän hetken tärkeimpiä kysymyksiä. Kun tiedät, mistä asiakkaat hakevat tietoa, voit rakentaa oikeat ratkaisut tavoittaaksesi myös ne asiakkaat, joita henkilökohtainen myynti ei tavoita.
04.03.2019
Trendien metsästyksestä kohti tavoitteellista B2B-myynnin kehittämistä
Verkko on pullollaan tietoa vuoden 2019 trendeistä. Tee sitä, tee tätä, panosta siihen, opettele tätä. Konsultit koputtavat ovella saarnaamassa omia viestejään. Uutiskirjeitä solahtaa inboxiin ja sielläkin vilahtavat uudet termit ja perehtymistä vaativat työkalut. Myyntijohdolta vaaditaan jatkuvaa uusiutumista ja uuden opettelua, etenkin jos myynnissä keskitytään trendien metsästykseen.
13.02.2019
Aiheet
Asiakaskokemus
B2B-myynnin digitalisointi
B2B-verkkokauppa
Digistrategia
Digitaalinen asiakassuhde
e21 Ajankohtaista
Hakukoneoptimointi (SEO)
Jälkimarkkinointi
Ketterä kehitys
Liiketoiminnan digitalisointi
Nosto
Optimointi
Palvelumuotoilu
SOLU
Tarjoustyökalu
Tiedotteet
Tuotetiedon hallinta
Tuotevalinta ja konfigurointi
Arkisto
2023
2022
2021
2020
2019
joulukuu
(1)
lokakuu
(4)
elokuu
(2)
kesäkuu
(1)
huhtikuu
(1)
maaliskuu
(3)
helmikuu
(1)
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2011
2010
Tilaa RSS
Jätä yhteydenottopyyntö!
Palaamme asiaan mahdollisimman pian.
×
Nimi *
Yritys
Sähköposti *
Puhelin
Viesti
Hyväksyn sivuston käyttöehtojen mukaisen henkilötietojen tallentamisen ja käytön.
Lue lisää
.
Tallennamme tiedot yrityksen omaa käyttöä varten. Voit milloin vain pyytää tietojesi poistamista. Emme jaa yhteystietoja kolmansille osapuolille. Lue tarkemmin
käyttöehdot
ja
tietosuojakäytäntömme.
Virhe lomakkeen lähetyksessä.
Subject title
×
Nimi *
Yritys
Sähköposti *
Puhelin
Viesti
Hyväksyn sivuston käyttöehtojen mukaisen henkilötietojen tallentamisen ja käytön.
Lue lisää.
Tallennamme tiedot yrityksen omaa käyttöä varten. Voit milloin vain pyytää tietojesi poistamista. Emme jaa yhteystietoja kolmansille osapuolille. Lue tarkemmin
käyttöehdot
ja
tietosuojakäytäntömme.
Virhe lomakkeen lähetyksessä.