Case Aqua Clean tilausjärjestelmä
Tilausjärjestelmä myynnin ja asioinnin helpottamiseen
24/7
globaali palvelu

Tilausjärjestelmä helpottaa asiointia

Helpota asiakkaiden - jälleenmyyjien tai loppuasiakkaiden - asiointia ja automatisoi ostotilaukset tilausjärjestelmän avulla. Tilausjärjestelmä on suojattu ekstranet-sivusto, jonne asiakkaasi kirjautuvat omilla tunnuksillaan. He näkevät sielllä omat tuotteensa, niiden hinnat ja toimitusehdot. Lisäksi sinne tallentuu asiakkaan ostohistoria ja sopimukset sekä manuaalit niin haluttaessa.

Tilausjärjestelmä optimoi B2B-ostoprosessia

Sähköisellä tilausjärjestelmällä tavoitellaan yleensä B2B-ostoprosessin nopeuttamista ja automatisointia. Asiakkaalle verkon kautta tapahtuva tilaus mahdollistaa tilausten tekemisen ajasta ja paikasta riippumattomasti, sillä hän saa kirjautumalla näkyviin sopimuksessa sovitut asiakashinnat, tuotteet ja toimitusehdot.

Tilausjärjestelmä helpottaa myös myynnin työtä, kun asiakas pystyy helposti lähettämään tilaus- ja/tai tarjouspyynnöt verkon kautta. Tiedot pysyvät ajantasalla ja mahdolliset virheet on helppo korjata.

Suljetusta tilausjärjestelmästä avoimeen järjestelmään

Suljettu tilausjärjestelmä tarkoittaa sitä, että sisään pääsee vain annettujen tunnusten kautta. Kun haluat palvella myös potentiaalisia asiakkaita, voit rakentaa tilausjärjestelmään kaikille avoimen osan, jossa tuotteesi ovat näkyvillä ja haettavissa ovh-hinnoilla. Antamalla mahdollisuuden yhteydenottoon ja tarjouspyyntöön, pääset palvelemaan myös potentiaalisia asiakkaita. Tarjouspyynnön ja tilauksen myötä potentiaalisesta asiakkaasta tuleekin asiakas, jolle voit tarjota sopimushintoja ja tunnukset suljetun tilausjärjestelmän käyttöön.

Mikäli haluat tarjota asiakkaallesi monipuolisemman ratkaisun ja verkko-ostamisen, lue lisää B2B-verkkokaupparatkaisustamme.

Blogi

19.03.2019

Tuotetiedon hallinta on merkittävä tekijä yrityksen liiketoiminnassa

Monet B2B-yritykset, etenkin teollisuuden ja teknisen kaupan yritykset elävät ja hengittävät tuotetietoa. Se on koko myynnin kivijalka. On vaikea kuvitella myyjän työpäivää ilman tuotetiedon käsittelyä.
Lue lisää

11.03.2019

Näin siirrät myynnin ja asioinnin ketterästi verkkoon

Käyn puhumassa B2B-myynnin ja asiakaspalvelun digitalisoinnista seminaareissa, messuilla ja räätälöidyissä tapahtumissa. Yksi kysymys toistuu lähes jokaisen esityksen yhteydessä: Mikä on onnistumisen edel....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!