Case Aqua Clean tilausjärjestelmä
Tilausjärjestelmä myynnin ja asioinnin helpottamiseen
24/7
globaali palvelu

Tehokkaampi ostoprosessi tilausjärjestelmän avulla

Helpota asiakkaiden - jälleenmyyjien tai loppuasiakkaiden - asiointia ja automatisoi ostotilaukset tilausjärjestelmän avulla. Tilausjärjestelmä on yleensä kirjautumista edellyttävä palvelu, jossa asiakkaat näkevät omat tuotteensa, sopimushintansa sekä toimitusehdot. Sinne voidaan myös tallentaa asiakkaan ostohistoria, sopimukset sekä manuaalit asiakassuhteen hoitoa varten. Tilausjärjestelmä mahdollistaa samanaikaisesti sekä myynnin tehostamisen että paremman palvelun tarjoamisen asiakkaalle.

Tilausjärjestelmä poistaa työllistävät rutiinityöt

Tilausjärjestelmällä pyritään automatisoimaan ja sitä kautta nopeuttamaan B2B-ostoprosessia. Palvelu suunnitellaan pääsääntöisesti sopimusasiakkaille, joille halutaan tarjota 24/7-palvelu. Tilausjärjestelmän kautta asiakkaalle tarjotaan kattava ja laadukas tuotetieto, jolloin tarjouspyynnön tai tilauksen teko on asiakkaalle helppoa ja nopeaa. Kun asiakas pääsee käsiksi omiin asiakaskohtaisiin sopimushintoihin, saatavuustietoihin, toimitusaikoihin ja omaan tilaushistoriaansa, poistuu myynniltä monet rutiininomaiset tiedonvälitys-tehtävät. Perinteisesti näiden tietojen saaminen on vaatinut asiakkaalta puhelinsoittoa ja/tai sähköpostia myyjälle tai asiakaspalveluun. Vastauksen saaminen on myös voinut kestää tunteja tai jopa päiviä.

Tilausjärjestelmä tehostaa myynnin työtä, kun asiakas voi helposti lähettää tilaus- ja/tai tarjouspyynnöt suoraan verkon kautta. Lisäksi tiedot pysyvät aina ajantasalla ja mahdolliset virheet on helppo korjata. 

Parempaa palvelua tilausjärjestelmän avulla

Sopimusiakkaalle verkon kautta tarjottava palvelu mahdollistaa tilausten tai tarjouspyyntöjen lähettämisen ajasta ja paikasta riippumattomasti. Asiakas saa palveluun kirjautumalla näkyviin kaiken tilauksen tekemiseen tarvittavan tiedon sopimuksessa sovituista asiakashinnoista jopa rahtikuluihin asti.

Voit yhdistää tilausjärjestelmän kaikille avoimeen verkkopalveluun, jonka avulla palvelet myös potentiaalisia asiakkaita tarjoamalla tilausjärjestelmän toiminnallisuuksia myös kirjautumattomille tai sopimuksettomille asiakkaille. Mikäli haluat tarjota asiakkaille kattavamman verkkopalvelun, saatat olla kiinnostunut B2B-verkkokaupasta. Lue lisää:

Blogi

12.04.2021

Mitä häiriökysyntä tarkoittaa B2B-myynnissä

Kun työntekijöiden aika menee palvelun tarjoamiseen liittyvien valuvikojen korjaamiseen, se nostaa palvelun tuottajan kustannuksia. Tätä kuvataan sanalla häiriökysyntä.
Lue lisää

11.03.2021

Kasvua jälkimarkkinoinnin digitalisoinnista

Tarjoatko asiakkaillesi palveluita myös tuotteen toimituksen jälkeen? Esimerkiksi tuotteiden huolto- ja/tai varaosapalvelua? Olisiko asiakassuhteen jälkimarkkinointi yrityksellesi alue, joka tukisi ja kas....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!