Liiketoiminnan digitalisoinnin palvelut

Google partner badge

Onnistuneen asiakaskokemuksen perustan luovat käyttäjälähtöinen suunnittelu ja toimialan erityispiirteiden ymmärtäminen. Siksi jälleenmyyjien ja loppukäyttäjien tarpeiden ymmärtäminen sekä niiden yhdistäminen teollisuuden ja teknisen alan yritysten liiketoiminnallisiin tavoitteisiin ovat toimintamme kulmakiviä.

Saat meiltä kokonaisvaltaisen palvelun oman liiketoimintasi digitalisointiin oletpa sitten digitalisoinnin alkutaipaleella tai jo pidemmälle edennyt konkari. Tarjoamme palveluita maksuttomasta DigiSparrauksesta kansainvälisten myynnin ja asioinnin ratkaisujen toteuttamiseen ja ylläpitoon. Asiantuntijamme palvelevat sinua yli 18 vuoden kokemuksella myynnin digitalisaatiosta. Parhaan mahdollisen toteutuksen mahdollistavat puolestaan ketterät toimintamallit ja itseohjautuvat tiimit.

Analytiikka ja verkkoliiketoiminnan optimointi ovat osa jokaista asiakasprojektiamme, jos vain asiakas näin haluaa. Olemme Google Partners –sertifioiutu kumppani, joten saat käyttöösi viimeisimmän tiedon ja ymmärryksen siitä, miten kasvattaa ja tehostaa myyntiä verkossa. Mobiili ja monikanavaisuus ovat meille itsestäänselvyyksiä. Nämä on huomioitu niin taustaratkaisuissa kuin testatuissa konsepteissamme.

Tutustu palveluihimme:

Maksuton konsultaatio myynnin digitaalisista ratkaisuista

Varaa aika tapaamiseen

Maksuttomat pikaoppaat

Syvennä ymmärrystä aihepiiristä tuotetiedonhallinnan ja B2B verkkokaupan pikaoppailla.

Lataa e21:n maksuttomat oppaat!

Blogi

19.03.2019

Tuotetiedon hallinta on merkittävä tekijä yrityksen liiketoiminnassa

Monet B2B-yritykset, etenkin teollisuuden ja teknisen kaupan yritykset elävät ja hengittävät tuotetietoa. Se on koko myynnin kivijalka. On vaikea kuvitella myyjän työpäivää ilman tuotetiedon käsittelyä.
Lue lisää

11.03.2019

Näin siirrät myynnin ja asioinnin ketterästi verkkoon

Käyn puhumassa B2B-myynnin ja asiakaspalvelun digitalisoinnista seminaareissa, messuilla ja räätälöidyissä tapahtumissa. Yksi kysymys toistuu lähes jokaisen esityksen yhteydessä: Mikä on onnistumisen edel....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!