Autamme sinua palvelemaan paremmin!

Google partner badge

B2B-myynnin ja asioinnin digitalisointia voi suunnitella ja toteuttaa monella eri tasolla. Se voi alkaa yrityksen strategian uudistamisella tai olemassa olevan käyttäjä- ja tuotedatan hyödyntämisellä yrityksen myynnissä. Tekemisen tasosta riippumatta digitalisoinnissa on tärkeintä ihmislähtöinen kehitys. Myynnissä on aina kyse ihmisten kanssa toimimisesta vaikka työkaluna olisi digitaalinen kanava. Siksi rakennettavat palvelut ja toimintamallit tulee pohjautua ihmisten, vuorovaikutuksen ja toiminnan ymmärrykseen. Mitä paremmin palvelet ihmistä, sitä enemmän tulet myymään.

e21 tarjoaa myynnin ja asioinnin digitalisointia - koko asiakassuhteen kaarelle

Myynnin ja asioinnin digitalisointi B2B-alalla ei tarkoita pelkkää verkkokauppaa. Sen sijaan lähtökohdaksi tulisi asettaa yrityksen strategia ja tavoitteet sekä vahva asiakasymmärrys. Näiden pohjalta on hyvä lähteä luomaan ja toteuttamaan yrityksen digitaalista tiekarttaa, joka voi sisältää verkkokaupan tai sitten se voi olla laaja kokonaisuus myyjän työkaluja, tilausjärjestelmää ja erilaisia laskureita. Ajallisesti tiekartta voi olla vuoden tai useamman vuoden kattava suunnitelma, joka kertoo suunnan ja tavoiteltavan palvelukokonaisuuden.

Meillä on yli 20 vuoden kokemus B2B-alan yritysten liiketoiminnan digitalisoinnista ja ratkaisumme ottavat huomioon alan tarpeet ja erityispiirteet. Autamme yrityksiä niin digitaalisen strategian tekemisessä kuin myynnin ja asiakkaiden tarpeiden selvittämisessä. Työskentelyssämme hyödynnämme kehittämisen parhaita toimintamalleja palvelumuotoilusta ketterään kehittämiseen. Teemme protoja, asiakaskyselyitä ja data-analyysejä, jotka auttavat tähtäämään parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen.

Tekniset ratkaisumme ovat helppokäyttöisiä, ja ottavat huomioon muun muassa hakukonelöydettävyyden. Ne ovat integroitavissa yritysten muihin järjestelmiin kuten ERP- ja CRM-ohjelmistoihin. Mutta vaikka tarjoamme ensiluokkaista teknologiaa ja teknistä toteutusta, työmme pohjautuu aina ihmislähtöiseen toteuttamiseen yrityksen tavoitteiden mukaisesti.

Tutustu palveluihimme:

Näin kasvatat liiketoimintaa verkossa - lataa opas

Digitaalinen asiakassuhde -opas kertoo B2B-myynnin digitalisoinnista ja asiakassuhteen digitalisoinnin mahdollisuuksista. 

Lataa Digitaalinen asiakassuhde -opas

Blogi

02.05.2022

Minne menet B2B-verkkokauppa?

Viimeiset kaksi vuotta ovat moukaroineet B2B-myyntiä pakottaen sitä reagoimaan nopeasti uusiin tilanteisiin. Miten tiivis muutostahti on vaikuttanut B2B-verkkokauppaan ja myyntiin yleisesti?
Lue lisää

14.03.2022

Miten valita sopiva verkkokauppa-alusta?

Keskeinen vaihe verkkomyynnin kehittämisessä on alustan valinta. Vaikka päätös on tärkeä, älä lähde vertailemaan verkkokauppa-alustoja ennen kuin tiedät yrityksesi ja loppukäyttäjien tarpeet. Alusta on va....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!