Autamme sinua palvelemaan paremmin!

Google partner badge

B2B-myynnin ja asioinnin digitalisointia voi suunnitella ja toteuttaa monella eri tasolla. Se voi alkaa yrityksen strategian uudistamisella tai olemassa olevan käyttäjä- ja tuotedatan hyödyntämisellä yrityksen myynnissä. Tekemisen tasosta riippumatta digitalisoinnissa on tärkeintä ihmislähtöinen kehitys. Myynnissä on aina kyse ihmisten kanssa toimimisesta vaikka työkaluna olisi digitaalinen kanava. Siksi rakennettavat palvelut ja toimintamallit tulee pohjautua ihmisten, vuorovaikutuksen ja toiminnan ymmärrykseen. Mitä paremmin palvelet ihmistä, sitä enemmän tulet myymään.

e21 tarjoaa myynnin ja asioinnin digitalisointia - koko asiakassuhteen kaarelle

Myynnin ja asioinnin digitalisointi B2B-alalla ei tarkoita pelkkää verkkokauppaa. Sen sijaan lähtökohdaksi tulisi asettaa yrityksen strategia ja tavoitteet sekä vahva asiakasymmärrys. Näiden pohjalta on hyvä lähteä luomaan ja toteuttamaan yrityksen digitaalista tiekarttaa, joka voi sisältää verkkokaupan tai sitten se voi olla laaja kokonaisuus myyjän työkaluja, tilausjärjestelmää ja erilaisia laskureita. Ajallisesti tiekartta voi olla vuoden tai useamman vuoden kattava suunnitelma, joka kertoo suunnan ja tavoiteltavan palvelukokonaisuuden.

Meillä on yli 20 vuoden kokemus B2B-alan yritysten liiketoiminnan digitalisoinnista ja ratkaisumme ottavat huomioon alan tarpeet ja erityispiirteet. Autamme yrityksiä niin digitaalisen strategian tekemisessä kuin myynnin ja asiakkaiden tarpeiden selvittämisessä. Työskentelyssämme hyödynnämme kehittämisen parhaita toimintamalleja palvelumuotoilusta ketterään kehittämiseen. Teemme protoja, asiakaskyselyitä ja data-analyysejä, jotka auttavat tähtäämään parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen.

Tekniset ratkaisumme ovat helppokäyttöisiä, ja ottavat huomioon muun muassa hakukonelöydettävyyden. Ne ovat integroitavissa yritysten muihin järjestelmiin kuten ERP- ja CRM-ohjelmistoihin. Mutta vaikka tarjoamme ensiluokkaista teknologiaa ja teknistä toteutusta, työmme pohjautuu aina ihmislähtöiseen toteuttamiseen yrityksen tavoitteiden mukaisesti.

Tutustu palveluihimme:

Näin kasvatat liiketoimintaa verkossa - lataa opas

Digitaalinen asiakassuhde -opas kertoo B2B-myynnin digitalisoinnista ja asiakassuhteen digitalisoinnin mahdollisuuksista. 

Lataa Digitaalinen asiakassuhde -opas

Blogi

12.04.2021

Mitä häiriökysyntä tarkoittaa B2B-myynnissä

Kun työntekijöiden aika menee palvelun tarjoamiseen liittyvien valuvikojen korjaamiseen, se nostaa palvelun tuottajan kustannuksia. Tätä kuvataan sanalla häiriökysyntä.
Lue lisää

11.03.2021

Kasvua jälkimarkkinoinnin digitalisoinnista

Tarjoatko asiakkaillesi palveluita myös tuotteen toimituksen jälkeen? Esimerkiksi tuotteiden huolto- ja/tai varaosapalvelua? Olisiko asiakassuhteen jälkimarkkinointi yrityksellesi alue, joka tukisi ja kas....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!