e21 tarjoaa myynnin ja asioinnin digitalisointia - koko asiakassuhteen kaarelle
Myynnin ja asioinnin digitalisointi B2B-alalla ei tarkoita pelkkää verkkokauppaa. Sen sijaan lähtökohdaksi tulisi asettaa yrityksen strategia ja tavoitteet sekä vahva asiakasymmärrys. Näiden pohjalta on hyvä lähteä luomaan ja toteuttamaan yrityksen digitaalista tiekarttaa, joka voi sisältää verkkokaupan tai sitten se voi olla laaja kokonaisuus myyjän työkaluja, tilausjärjestelmää ja erilaisia laskureita. Ajallisesti tiekartta voi olla vuoden tai useamman vuoden kattava suunnitelma, joka kertoo suunnan ja tavoiteltavan palvelukokonaisuuden.
Meillä on yli 20 vuoden kokemus B2B-alan yritysten liiketoiminnan digitalisoinnista ja ratkaisumme ottavat huomioon alan tarpeet ja erityispiirteet. Autamme yrityksiä niin digitaalisen strategian tekemisessä kuin myynnin ja asiakkaiden tarpeiden selvittämisessä. Työskentelyssämme hyödynnämme kehittämisen parhaita toimintamalleja palvelumuotoilusta ketterään kehittämiseen. Teemme protoja, asiakaskyselyitä ja data-analyysejä, jotka auttavat tähtäämään parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen.
Tekniset ratkaisumme ovat helppokäyttöisiä, ja ottavat huomioon muun muassa hakukonelöydettävyyden. Ne ovat integroitavissa yritysten muihin järjestelmiin kuten ERP- ja CRM-ohjelmistoihin. Mutta vaikka tarjoamme ensiluokkaista teknologiaa ja teknistä toteutusta, työmme pohjautuu aina ihmislähtöiseen toteuttamiseen yrityksen tavoitteiden mukaisesti.
Tutustu palveluihimme: