Mitä asiakkaamme meistä sanovat?

Haluamme tehostaa ja helpottaa asiakkaiden toimintaa. Siksi lähtökohtamme on toimittaa se, mitä on asiakkaan kanssa sovittu. Katso  mitä mieltä asiakkaamme ovat yhteistyöstä kanssamme.

"Saimme parannettua asiakaspalvelun tasoa"


Markus Jokinen

Meconet Oy, jousiliiketoiminnan johtaja

Meconetin asiakastarina >>

"Halusimme luotettavan kumppanin"


Anette Patterson

Rudus Oy, kehityspäällikkö

Ruduksen asiakastarina >>

"Nyt ollaan ammattilaisten kanssa tekemisissä"


Perttu Laitsaari

JOBmeal Oy, toimitusjohtaja

JOBmeal asiakastarina >>

"e21 on toiminut harvinaisen hyvin"


Kimmo Peltola

Fescon Oy, toimitusjohtaja

Fesconin asiakastarina >>

Lue lisää asiakkaille tehdyistä projekteista:

Blogi

12.04.2021

Mitä häiriökysyntä tarkoittaa B2B-myynnissä

Kun työntekijöiden aika menee palvelun tarjoamiseen liittyvien valuvikojen korjaamiseen, se nostaa palvelun tuottajan kustannuksia. Tätä kuvataan sanalla häiriökysyntä.
Lue lisää

11.03.2021

Kasvua jälkimarkkinoinnin digitalisoinnista

Tarjoatko asiakkaillesi palveluita myös tuotteen toimituksen jälkeen? Esimerkiksi tuotteiden huolto- ja/tai varaosapalvelua? Olisiko asiakassuhteen jälkimarkkinointi yrityksellesi alue, joka tukisi ja kas....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!