Myynnin digiaste - lataa maksuton raportti

e21 digiaste markkinakartoitus tulosraportti 2018

Kattava markkinakartoitus B2B-myynnin ja asioinnin digitalisaatiosta paljastaa useita ristiriitaisuuksia odotusten ja panostusten välillä. Tutkimukseen osalistuivat B2B-yritysten ylin johto. Tutkimuksen pääaiheita ovat:

  • Mistä yritykset odottavat lisämyynnin tulevan?
  • Miten yritykset aikovat hoitaa lisääntyneen myynnin?
  • Miten ylin johto näkee B2B ostajien asioivan verkossa?
  • Millaisia myynnin haasteita yritykset ennustavat ja miten haasteisiin aiotaan vastata?
  • Miten edelläkävijäyritykset ovat jo hyödyntäneet digitalisaatiota?

Täytä lomake ja lataa maksuton raportti. Lataus ei velvoita sinua mihinkään.


Täytä lomake ja lataa raportti

Blogi

15.02.2021

Asiakassuhteet digitalisoituvat vauhdilla

Asioinnin ja asiakassuhteen siirtyminen verkkoon vaatii uusia toimintamalleja niin myynniltä kuin koko yrityksen johdolta. Pelkkä soittokertojen lisääminen tuskin tuo lisäarvoa, vaan panokset kannattaa la....
Lue lisää

02.12.2020

Etämyynti ja digitaalisen asiakassuhteen rakentaminen

Luottamus eli asiakkaan tunne ja kokemus siitä, että myyjä kuuntelee ja on läsnä asiakkaan ongelmien ratkomisessa ja tulevaisuuden suunnittelussa, on tänä päivänä osattava luoda digitaalisesti.
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!