Myynnin digiaste - lataa maksuton raportti

e21 digiaste markkinakartoitus tulosraportti 2018

Kattava markkinakartoitus B2B-myynnin ja asioinnin digitalisaatiosta paljastaa useita ristiriitaisuuksia odotusten ja panostusten välillä. Tutkimukseen osalistuivat B2B-yritysten ylin johto. Tutkimuksen pääaiheita ovat:

  • Mistä yritykset odottavat lisämyynnin tulevan?
  • Miten yritykset aikovat hoitaa lisääntyneen myynnin?
  • Miten ylin johto näkee B2B ostajien asioivan verkossa?
  • Millaisia myynnin haasteita yritykset ennustavat ja miten haasteisiin aiotaan vastata?
  • Miten edelläkävijäyritykset ovat jo hyödyntäneet digitalisaatiota?

Täytä lomake ja lataa maksuton raportti. Lataus ei velvoita sinua mihinkään.


Täytä lomake ja lataa raportti

Blogi

12.04.2021

Mitä häiriökysyntä tarkoittaa B2B-myynnissä

Kun työntekijöiden aika menee palvelun tarjoamiseen liittyvien valuvikojen korjaamiseen, se nostaa palvelun tuottajan kustannuksia. Tätä kuvataan sanalla häiriökysyntä.
Lue lisää

11.03.2021

Kasvua jälkimarkkinoinnin digitalisoinnista

Tarjoatko asiakkaillesi palveluita myös tuotteen toimituksen jälkeen? Esimerkiksi tuotteiden huolto- ja/tai varaosapalvelua? Olisiko asiakassuhteen jälkimarkkinointi yrityksellesi alue, joka tukisi ja kas....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!