Ajankohtaista

Kaiken ajankohtaisen lisäksi julkaisemme B2B eCommerce Insight -uutiskirjettä joka on suomalaisille B2B-päättäjille suunnattu tietopaketti. 

Webinaaritallenne: Tekoälystä tukiäly – Näin luot myynnille ja asiakaspalvelulle voittavan tekoälyratkaisun
Tässä webinaarissa opit, miten luodaan AI-työkalu, joka auttaa yrityksesi myyntiä ja asiakaspalvelua löytämään oikeat ratkaisut, tuotteet ja dokumentit asiakkaan tarpeisiin. Lisäksi opit, miten Tukiäly toimii, mistä osista se koostuu ja mitä sovelluksen käyttöönotto vaatii.
Webinaaritallenne: Näin kasvatat B2B-liiketoimintaasi yhdistämällä myynnin ja digitaalisen myynnin
Tässä webinaarissa opit, miksi myynti sekä digimyynti erotellaan, ja miten B2B-myynnin haasteita voidaan ratkaista. Lisäksi webinaarissa käydään läpi digitaalisuuden kehittämisen lähtökohdat ja niiden vaikutukset hyötyihin sekä kustannuksiin.
Paranna asiakaskokemusta (ei pelkkää verkkokauppaa)
Perinteisestä b2b verkkokaupassa tuotteiden tilaaminen saa usein ylisuuren painoarvon. Tilaaminen on kuitenkin vain yksi vaihe asiakkaan palvelussa. Jos digitaalisia kohtaamisia lähestyy asiakaskokemuksen näkökulmasta, löytyy paljon tietoa, palvelutapahtumia ja mahdollisuuksia, jotka jää usein käsityön varaan. Näitä voisi koota vaikka "Asiakkaan työpöydälle".
Tehosta myyntiä tuotetiedon avulla!
Tuotetiedonhallinnan merkitystä ja hyötyjä kyseenalaistetaan edelleen yllättävän usein, kun keskustellaan liiketoiminnalle merkittävien ratkaisujen kehittämisestä. Syynä tuntuu olevan usein suuri työmäärä tiedon keräämisessä tai puutteelliset resurssit. Toki tuotetiedon kerääminen on usein työlästä alkuvaiheessa, mutta ilman panostusta ei tule palkintoa. Entä jos tuotetietoon panostamista tarkastellaan hyötyjen kautta?
e21 Solutions Oy vahvistaa johtoaan
e21 Solutions on nimittänyt Juha Rokkasen yhtiön hallituksen ja johdon advisoriksi sekä interim Chief Strategic Officeriksi (CSO) 1.5.2023 alkaen. Nimityksen tavoitteena on vahvistaa ja kehittää yrityksen asemaa digitaalisen liiketoiminnan alalla ja nimitys kytkeytyy tiiviisti organisaation kasvustrategiaan kohti seuraavaa kokoluokkaa.
Liity B2B eCommerce Insight postituslistalle

Haluamme varmistaa, että saatte käyttöönne parhaat työkalut ja tiedot, jotka auttavat teitä saavuttamaan liiketoimintanne tavoitteet. Lähetämme noin neljä kertaa vuodessa ajankohtaisimmat uutiset B2B-maailmasta.

Postituslistalle liittyminen ei sido sinua mihinkään, emmekä luovuta yhteystietojasi eteenpäin.