• Palvelut
  • Meistä
    Palveluksessanne Yhteystiedot Yhteyshenkilöt Rekry Pyydä Marko puhujaksi
  • Tule meille töihin
  • Ajankohtaista
  • Oppaat
  • e21 in English
  • Ratkaisut
    Tuotetiedon hallinta Digitaaliset palvelut Apua ostamiseen Myynnin työkalut B2B-verkkokauppa B2B-verkkosivut
  • Asiakkaat
e21 Solutions Oy - Palvele paremmin, myy enemmän
  • Etusivu
  • Ratkaisut
    • Tuotetiedon hallinta
    • Digitaaliset palvelut
    • Apua ostamiseen
    • Myynnin työkalut
    • B2B-verkkokauppa
    • B2B-verkkosivut
  • Asiakkaat
  • Palvelut
  • Meistä
  • Tule meille töihin
  • Ajankohtaista
  • Oppaat
  • e21 in English

Ajankohtaista

Ajankohtaista

Ei yhtään uutisia vielä

Aiheet

Asiakaskokemus B2B-myynnin digitalisointi B2B-verkkokauppa Digistrategia Digitaalinen asiakassuhde e21 Ajankohtaista Hakukoneoptimointi (SEO) Jälkimarkkinointi Ketterä kehitys Liiketoiminnan digitalisointi Nosto Optimointi Palvelumuotoilu SOLU Tarjoustyökalu Tiedotteet Tuotetiedon hallinta Tuotevalinta ja konfigurointi

Arkisto

2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2011
2010
Tilaa RSS

e21 Ajankohtaista

Polttavimmat ajatukset B2B-alan digitalisoinnista
Ajankohtaista
Voita tarjouskilpailu erinomaisella asiakaskokemuksella
Tarjouskilpailu on B2B-myynnin arkipäivää. On niin monta liikkuvaa tekijää ja moninaista asiaa, jotka vaikuttavat tarjouskilpailussa menestymiseen eli kaupan voittamiseen. Välillä tuntuu, että koko tarjouskilpailu on henkimaailman asia. Mutta ei se ole. Siihenkin voi vaikuttaa. Mietitäänpä esimerkiksi tarjouskilpailua, jossa asiakkaalla on useita eri vaihtoehtoja, mutta tuotteet teknisesti hyvin lähellä toisiaan. Erottautumista pyritään tekemään esimerkiksi hinnan, saatavuuden tai toimitusajan kohdalla. Mutta harvemmin mietitään, voisiko erottautua erinomaisella asiakaskokemuksella. 09.01.2023
Ylivoimainen tarjoustyökalu B2B-myyntiin
Erilaisia tarjoustyökaluja on tarjolla lähes jokaiseen tarpeeseen. On näennäisesti ilmaisia ohjelmistoja, laajoja ohjelmistojen ekosysteemejä sekä helposti käyttöön otettavia työkaluja. Miten näistä sitten voi löytää sen omalle yritykselle ja etenkin oman yritysmyynnin tarpeisiin sopivan työkalun? 13.12.2022
Wordpress vai räätälöity ratkaisu B2B-myyntiin?
Asiakaspalavereissa tulee välillä vastaan mietintöjä, miksi sivuston uudistusta ei tehtäisi Wordpressin avulla. Se kun mahdollistaa aivan kaiken, on ilmainen ja yleensä tekijäkin löytyy omasta takaa - se kuuluisa “veljenpoika”. 24.11.2022
B2B-verkkokauppaselvitys: tuotetieto kriittinen menestystekijä
Juuri julkaistu B2B-verkkokaupan Ostobarometri-tutkimus osoittaa tuotteisiin liittyvän luotettavan, kattavan ja helposti löydettävän tiedon merkityksen. Erityisesti teollisuuden ja teknisen kaupan alalla ammattiostajat arvostavat tuotetiedon luotettavuutta sekä saavutettavuus- ja toimitusaikatietoja. 14.09.2022
Teetkö digitalisaatiota vai pilipalisaatiota?
B2B-yrityksillä on usein kaksi merkittävää digitalisaatioon liittyvää haastetta. Ensimmäinen haaste on se, että suurimmat panostukset satsataan markkinointiin ja usein brändiä tukeviin digikampanjoihin. Toinen haaste on se, että liian harvalla on strategia ja toimintasuunnitelma, jossa digitaalisuus menee läpi koko yrityksen toiminnan arvoketjun. Nämä johtavat siihen, että digitaalisuus onkin kokoelma irrallisia, toisistaan riippumattomia, hankkeita, joita toteutetaan vanhan toimintamallin ja organisaatiorakenteen mukaan. 03.08.2022
Minne menet B2B-verkkokauppa?
02.05.2022
Miten valita sopiva verkkokauppa-alusta?
Keskeinen vaihe B2B-verkkomyynnin kehittämisessä on alustan valinta. Vaikka päätös on tärkeä, älä lähde vertailemaan verkkokauppa-alustoja ennen kuin tiedät yrityksesi ja loppukäyttäjien tarpeet. Alusta on vain työkalu. Se ei tee puolestasi liiketoiminnallisia ratkaisuja eikä tuo asiakkaita. 14.03.2022
B2B-myynti verkossa
Henkilökohtaisiin suhteisiin ja läsnäoloon nojautuva B2B-myynti on pandemian myötä ottanut kiitettävän ison loikan kohti digitaalisia kanavia ja palveluita. Etämyynnistä tuli pakon edessä arkipäivää ja nyt on aika pohtia, mitä seuraavaksi tehdään. Rajoituksia poistetaan, työntekijät palaavat ainakin osittain työpaikalle. Mutta entä yhteydenpito asiakkaisiin? Mitä sille tapahtuu? 01.03.2022
Voisiko B2B-verkkokaupan heittää roskiin?
Välillä tekisi mieli heittää koko verkkokauppa-sana roskiin ja puhua mielummin verkkoasioinnista. Kauppa-sana viittaa usein fyysiseen tilaan, jossa on neljä seinää, hyllyjä ja ovi. Sen sijaan asiointi ei ole niin suoraviivaista, vaan haastaa pohtimaan laajemmin, mistä tuotteen tai palvelun ostamisesta on kyse. 01.06.2021
Etämyynti ja digitaalisen asiakassuhteen rakentaminen
Luottamus eli asiakkaan tunne ja kokemus siitä, että myyjä kuuntelee ja on läsnä asiakkaan ongelmien ratkomisessa ja tulevaisuuden suunnittelussa, on tänä päivänä osattava luoda digitaalisesti. 28.05.2021
Ketterää ja kustannustehokasta digitalisointia
Tässä kirjoituksessa Kasperi esittelee itsensä ja oman työnsä kautta e21:n ohjelmistokehitystä, teknologiaa sekä projektien teknistä toteutusta. Konkreettinen esimerkki valaisee usein pimentoon jäävää b2b-myynnin digitalisoinnin osa-aluetta. 04.11.2020
Titiu suunnittelee yritysterapeutin ottein
Zoomin, Skypen tai muiden digikanavien kanssa käytävä työpalaveri ei aina mahdollista aitoa tutustumista toiseen saati syvällistä ajatusten vaihtoa. Siksi päätimme tehdä blogisarjan, joiden kirjoituksissa esittelemme haastattelumaisesti e21:n tekijöitä. Tässä valokeilaan astuu Titiu Rajanto. 07.09.2020
e21 Solutions Oy - Palvele paremmin, myy enemmän

Olemme erikoistuneet B2B-myynnin ja asioinnin digitalisointiin, erityisesti teollisuuden ja teknisen kaupan toimialalle. Tarjoamme avaimet käteen -ratkaisuja niin kotimaisille kuin kansainvälisesti tunnetuille yrityksille.

  • Ratkaisut
  • &
  • Asiakkaat
e21 Solutions Oy

Itälahdenkatu 18 A
00210 Helsinki
(Lauttasaari)

09-4243 1100
info@e21.fi

Laskutustiedot
Tutustu meihin

Someuutisia
e21 Solutions Oy
  • Palvelut
  • Meistä
  • Tule meille töihin
  • Ajankohtaista
  • e21 in English
  • Tietosuojaseloste
  • Sivuston käyttöehdot
  • Evästeasetukset
Jätä yhteydenottopyyntö!
Palaamme asiaan mahdollisimman pian.
Tallennamme tiedot yrityksen omaa käyttöä varten. Voit milloin vain pyytää tietojesi poistamista. Emme jaa yhteystietoja kolmansille osapuolille. Lue tarkemmin käyttöehdot ja tietosuojakäytäntömme.
Virhe lomakkeen lähetyksessä.
Pssst...Lisätietoja keitä me olemme ja tarkemmat yhteystiedot löydät täältä.
Subject title
Tallennamme tiedot yrityksen omaa käyttöä varten. Voit milloin vain pyytää tietojesi poistamista. Emme jaa yhteystietoja kolmansille osapuolille. Lue tarkemmin käyttöehdot ja tietosuojakäytäntömme.
Virhe lomakkeen lähetyksessä.