Blogi

Pallo älä digitalisoi huonoa palveluprosessia
12.04.2021

Mitä häiriökysyntä tarkoittaa B2B-myynnissä

Kun työntekijöiden aika menee palvelun tarjoamiseen liittyvien valuvikojen korjaamiseen, se nostaa palvelun tuottajan kustannuksia. Tätä kuvataan sanalla häiriökysyntä.

Pallo asiakassuhteiden ylläpito digitalisoituu
11.03.2021

Kasvua jälkimarkkinoinnin digitalisoinnista

Tarjoatko asiakkaillesi palveluita myös tuotteen toimituksen jälkeen? Esimerkiksi tuotteiden huolto- ja/tai varaosapalvelua? Olisiko asiakassuhteen jälkimarkkinointi yrityksellesi alue, joka tukisi ja kasvattaisi perusliiketoimintaa?

Pallo älä digitalisoi huonoa palveluprosessia
15.02.2021

Asiakassuhteet digitalisoituvat vauhdilla

Asioinnin ja asiakassuhteen siirtyminen verkkoon vaatii uusia toimintamalleja niin myynniltä kuin koko yrityksen johdolta. Pelkkä soittokertojen lisääminen tuskin tuo lisäarvoa, vaan panokset kannattaa laittaa yhteydenpidon laatuun ja lisäarvon tuottamiseen asiakasta parhaiten palvelevilla työkaluilla.

Titiu Rajanto neliö
07.09.2020

Titiu suunnittelee yritysterapeutin ottein

Zoomin, Skypen tai muiden digikanavien kanssa käytävä työpalaveri ei aina mahdollista aitoa tutustumista toiseen saati syvällistä ajatusten vaihtoa. Siksi päätimme tehdä blogisarjan, joiden kirjoituksissa esittelemme haastattelumaisesti e21:n tekijöitä. Tässä valokeilaan astuu Titiu Rajanto.

Marko Rautakoura ja Mikko Särkikangas
27.02.2020

Päätitkö tilit myös verkkopalveluiden osalta?

Mitäs jos yksittäiselle verkkopalvelulle tekisi vuosittain oman tilinpäätöksensä? Kuinka monelta löytyisi asetetut tavoitteet ja seuranta? Miten kannattavuutta mitattaisiin? Aihe on mielenkiintoinen, joten lue lisää>>

Nainen työpöytä kannettava
27.08.2019

Tarjoa massaräätälöinti verkossa

Mikko Särkikangas

Ota massaräätälöinnin avuksi verkkopohjainen Tuotevalitsin-työkalu, joka ohjaa ja tehostaa tuotekonfigurointia sekä vähentää virheiden riskiä.

04.06.2019

Mitä tarkoittaa liiketoimintamuotoilu? Entä ero palvelumuotoiluun?

Viime aikoina yrityksen ja palveluiden kehittämiseen liittyvät trendisanat ovat liiketoiminnan muotoilu ja palvelumuotoilu. Niitä käytetään yhdessä ja erikseen. Ristikkäin ja päällekkäin. Eri yhteyksissä eri lailla. Mutta miten ne eroavat?

Rudus tietokone 3
11.03.2019

Näin siirrät myynnin ja asioinnin ketterästi verkkoon

Käyn puhumassa B2B-myynnin ja asiakaspalvelun digitalisoinnista seminaareissa, messuilla ja räätälöidyissä tapahtumissa. Yksi kysymys toistuu lähes jokaisen esityksen yhteydessä: Mikä on onnistumisen edellytys?

Verkosta lisää myyntiä
12.12.2018

Muistitko budjetoida markkinointiin?

Ulla Särkikangas

Uuden palvelun lanseeraus on aina jännittävä ja mahtava juttu. Erityisesti yrityksen sisällä. Palvelun suunnitteluun ja tuotantoon on osallistunut monta henkilöä eri puolelta organisaatiota, työtä on puskettu ja ehkä käyty muutama kova kädenvääntökin. Lanseerausvaiheessa tilanne huipentuu ja vihdoin nähdään, mitä on saatu aikaiseksi. Mutta unohtuiko jotain?

Sahkoinen tuotetiedon hallinta
07.11.2017

Mahtuuko asiakaskeskeisyys verkkoon?

Mikko Särkikangas

Onhan siellä netissä tilaa, mutta joidenkin asioiden vieminen verkkoon on vaikeaa. Yksi niistä on asiakaskeskeisyys.

e21 konsultointi
07.04.2017

Asiakaskokemus digitalisoinnin askelkarttana

Ulla Särkikangas

Mutta mitä asiakaskokemus tarkoittaa?

Testaus
06.03.2017

Miten parantaa asiakaskokemusta verkossa?

Mikko Särkikangas

Ohjattu ostaminen erilaisten tuotekonfiguraatoreiden avulla helpottaa asiakkaiden ostamista.

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!