Blogi

Rakennuslehti
15.11.2016

Näin teet tuloksellista hakukonemainontaa

Tiesithän, että myös rakennustuotteita haetaan verkosta ja yhä enenevissä määrin myös tarjouspyyntöjä lähetetään verkon kautta? Tutkimustemme mukaan rakennustuotteita myyvien yritysten verkkosivuilla käyneistä henkilöistä yli 80% etsii tuotetietoa. Siksi tuotetiedon näkyvyys hakukoneissa sekä laadukkaan tuotetiedon tarjoaminen verkkosivuilla on ratkaisevan tärkeää.

Google partner badge
30.09.2016

Google AdWords B2B-liiketoiminnassa

Tiesithän, että Google AdWordsin kautta voidaan tehdä tehokkaasti sekä hakukonemainontaa että bannerimainontaa Googlen mainosverkostoon liittyneille verkkosivuille. Kaikissa AdWords-mainoksissa maksetaan mainoksen klikkauksista huutokauppamenetelmällä oman maksimitarjouksen pohjalta. Eli pelkistä mainosnäyttökerroista ei makseta mitään!

hakukonemarkkinointi
03.06.2015

Näin onnistut hakukonemarkkinoinnissa

Mikko Särkikangas

Edellisessä blogi-kirjoituksessamme korostimme hakukonemarkkinoinnin tärkeyttä osana B2B verkkomyyntiä. Onnistunut hakukonemarkkinointi varmistaa yrityksesi/tuotteittesi näkyvyyden kun toimialaasi liittyviä hakuja tehdään. Ja niitähän tehdään etenkin ostoprosessin ensi askeleilla!

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!