Blogi

Nainen ja ipad
17.01.2022

Digitaalisuus on kiinteä osa yrityksen kehittämistä

B2B-ala käy läpi koko liiketoiminnan kattavaa digitaalista murrosta. Miten digitalisaation hyödyntäminen tulee laajenemaan erityisesti toimittajan ja asiakkaan välisessä vuorovaikutuksessa eli digitaalisen asiakassuhteen ylläpitämisessä?

Pallo asiakassuhteiden ylläpito digitalisoituu
11.03.2021

Kasvua jälkimarkkinoinnin digitalisoinnista

Tarjoatko asiakkaillesi palveluita myös tuotteen toimituksen jälkeen? Esimerkiksi tuotteiden huolto- ja/tai varaosapalvelua? Olisiko asiakassuhteen jälkimarkkinointi yrityksellesi alue, joka tukisi ja kasvattaisi perusliiketoimintaa?

Raksamies ihminen
02.12.2020

Etämyynti ja digitaalisen asiakassuhteen rakentaminen

Luottamus eli asiakkaan tunne ja kokemus siitä, että myyjä kuuntelee ja on läsnä asiakkaan ongelmien ratkomisessa ja tulevaisuuden suunnittelussa, on tänä päivänä osattava luoda digitaalisesti.

B2b liiketoiminta
25.10.2018

Kasvata myyntiä jälkimarkkinoinnilla eli after sales -palvelulla

Mikko Särkikangas

After sales -palveluissa piilee valtava kasvupotentiaali. Kerron tästä pari konkreettista esimerkkiä.

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!