Blogi

Löytyykö_yrityksesi_verkosta
01.10.2019

Kopioi tästä - verkkomyynnin helpot hedelmät

Mikko Särkikangas

Mitä sanoisit, jos kertoisin, että kymmenkertaistimme äskettäin asiakkaamme verkon kautta tulevan liidihankinnan työmäärällisesti melko pienillä muutoksilla? Mutta ajatuksena aika houkutteleva, eikö? Ettei tarvitsisi aina rakentaa pyörää uudelleen, vaan kunnostaa tai päivittää vanha.

Selecta optimointi tulokset e21 infograafi
23.04.2019

Myyntijohtaja, älä unohda liidihankintaa

Ammattimainen, verkon kautta tapahtuva liidien hankinta vaatii työtä, osaamista, aikaa ja rahaa. Mutta sen tulokset saattavat yllättää hyvinkin positiivisesti. Kun pohjatyö on hyvin tehty ja koneisto alkaa toimimaan, liidihankinnasta muodostuu yrityksen kasvun moottori ja väsymätön työmies.

Ammattiostaja juoksee kannettava kädessä
04.03.2019

60 % ammattiostajista ei halua jutella myyjän kanssa

Herättikö otsikko kiinnostusta? Toivottavasti. Voi olla, että 60 % sinunkin asiakkaistasi hakee tietoa muualta kuin myyjiltä. Ja se, miten tietoa haetaan ja mistä sitä haetaan, on B2B-myynnin yksi tämän hetken tärkeimpiä kysymyksiä. Kun tiedät, mistä asiakkaat hakevat tietoa, voit rakentaa oikeat ratkaisut tavoittaaksesi myös ne asiakkaat, joita henkilökohtainen myynti ei tavoita.

Liidinhankinta digitalisointi_blogikirjoitus
22.11.2017

Liidihankinnan digitalisointi tilausten kasvun moottorina

Huippumyyjä hakusessa? Tutustu liidihankinnan digitalisointiin!

Myynnin digitalisointi
22.03.2017

Kylmäsoitoista asiantuntevaan myyntiin

Nykypäivän B2B-myyjän työnkuva alkaa siitä, että hän selvittää mistä yrityksistä tullaan verkkopalveluun ja mistä aiheesta kävijä on ollut kiinnostunut. Tämän jälkeen myyjä selvittää, kenen kanssa tulee sopia henkilökohtainen tapaaminen tai videoneuvottelu.

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!