Blogi

Selecta optimointi tulokset e21 infograafi
23.04.2019

Myyntijohtaja, älä unohda liidihankintaa

Ammattimainen, verkon kautta tapahtuva liidien hankinta vaatii työtä, osaamista, aikaa ja rahaa. Mutta sen tulokset saattavat yllättää hyvinkin positiivisesti. Kun pohjatyö on hyvin tehty ja koneisto alkaa toimimaan, liidihankinnasta muodostuu yrityksen kasvun moottori ja väsymätön työmies.

Ammattiostaja juoksee kannettava kädessä
04.03.2019

60 % ammattiostajista ei halua jutella myyjän kanssa

Herättikö otsikko kiinnostusta? Toivottavasti. Voi olla, että 60 % sinunkin asiakkaistasi hakee tietoa muualta kuin myyjiltä. Ja se, miten tietoa haetaan ja mistä sitä haetaan, on B2B-myynnin yksi tämän hetken tärkeimpiä kysymyksiä. Kun tiedät, mistä asiakkaat hakevat tietoa, voit rakentaa oikeat ratkaisut tavoittaaksesi myös ne asiakkaat, joita henkilökohtainen myynti ei tavoita.

Liidinhankinta digitalisointi_blogikirjoitus
22.11.2017

Liidihankinnan digitalisointi tilausten kasvun moottorina

Huippumyyjä hakusessa? Tutustu liidihankinnan digitalisointiin!

e21 Digitaalinen myyntisuppilo
20.10.2017

Optimoi myös digitaalista myyntisuppiloa

Yksi tärkeimpiä myynnin kasvattamisen työkaluja on myynnin suppilon optimointi: parempaa tunnettavuutta, lisää näkyvyyttä, lisää liidejä, enemmän tuloksellisia kontaktointeja, enemmän kauppaa ja asiakkuuden hoito sekä lisämyynti.

Konversio
13.03.2017

Mitä markkinoinnin automaatio tarkoittaa?

Ulla Särkikangas

Markkinoinnin automaatiossa on kyse paljon muustakin kuin teknologiasta.

Rakennuslehti
21.11.2016

Näin voit tuoda yrityksesi kilpailuedun verkkoon!

Erottautuminen on tärkeä osa jokaisen yrityksen liiketoimintaa. Selvitimme syys-lokakuussa tehdyssä päättäjäkartoituksessa, mitkä ovat yritysten tärkeimmät erottautumistekijät. Kartoitukseen vastasi 51 teollisuuden ja teknisen kaupan yrityksen päättäjää.

Rakennuslehti
15.11.2016

Näin teet tuloksellista hakukonemainontaa

Tiesithän, että myös rakennustuotteita haetaan verkosta ja yhä enenevissä määrin myös tarjouspyyntöjä lähetetään verkon kautta? Tutkimustemme mukaan rakennustuotteita myyvien yritysten verkkosivuilla käyneistä henkilöistä yli 80% etsii tuotetietoa. Siksi tuotetiedon näkyvyys hakukoneissa sekä laadukkaan tuotetiedon tarjoaminen verkkosivuilla on ratkaisevan tärkeää.

Jobmeal logo
12.05.2016

Analyysi mahdollisti oikeiden asioiden optimoinnin – Case JOBmeal.fi

”Luulimme, että hakukonenäkyvyytemme on heikko, koska emme saaneet verkon kautta tarpeeksi yhteydenottoja”, kertoo Perttu Laitsaari, JOBmealin toimitusjohtaja. Näin usein ajatellaankin, mutta me päätimme selvittää todelliset syyt siihen, miksi liidejä ei tule.

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!