Asiakastyytyväisyyskyselyn tärkein viesti: Keskittyminen kannattaa!

e21 Asiakastyytyväisyys leima 100%
Tämän vuoden asiakastyytyväisyyskysely on nyt saatu pakettiin ja viesti meille on selvä: keskittyminen kannattaa. Taitaa olla niin, että oli se sitten urheilusuoritus, budjetin laatiminen tai verkkopalvelun rakentaminen, niin keskittyminen omaan osaamiseen ja osaamisen jalostaminen niin hyväksi kuin mahdollista, on menestymisen kannalta yksi tärkeimpiä tekijöitä. Ainakin jos on asiakkaisiin uskomista. Ja mehän uskomme!
e21 Asiakastyytyväisyys leima 100%

Tämän vuoden asiakastyytyväisyyskysely on nyt saatu pakettiin ja viesti meille on selvä: keskittyminen kannattaa. Taitaa olla niin, että oli se sitten urheilusuoritus, budjetin laatiminen tai verkkopalvelun rakentaminen, niin keskittyminen omaan osaamiseen ja osaamisen jalostaminen niin hyväksi kuin mahdollista, on menestymisen kannalta yksi tärkeimpiä tekijöitä. Ainakin jos on asiakkaisiin uskomista. Ja mehän uskomme!

Tämän viestin vahvisti meidän asiakastyytyväisyystutkimus, jonka toteutimme e21:n asiakkaille kesän ja syksyn 2015 aikana. Asiakkaamme kokevat erityisen arvokkaaksi sen, että olemme keskittyneet tarkkaan valitulle toimialalle (teollisuus ja tekninen kauppa) ja ymmärrys asiakkaan liiketoiminnasta on kaiken suunnittelun lähtökohtana. Se, että puhutaan samaa kieltä on ensiarvoisen tärkeää onnistuneen lopputuloksen saavuttamiseksi. Ainahan ei tietenkään voi voittaa, mutta huonommista kokemuksista otetaan opiksi ja tehdään asiat jatkossa vielä paremmin.

 

Auta asiakasta

Edellisessä jo viittasinkin hyvään keskusteluyhteyteen, joka on liiketoiminnan digitalisointi -projekteissa, kuten kaikissa muissakin projekteissa, ensiarvoisen tärkeää. Monesti unohdetaan se, että asiakas ei ole näiden asioiden asiantuntija ja juuri siksi hän apua tarvitseekin. On tärkeää osata asettua ostajan saappaisiin ja ymmärtää se toimintaympäristö, jossa töitä tehdään. Tämä korostuu varsinkin aloilla, joilla ydinliiketoiminta ei pyöri tietotekniikan ympärillä vaan jossain ihan muualla.

Lisää innovatiivisuutta, kiitos!

Jokaisella yrityksellä on kehittämisen paikkoja ja niin on meilläkin. Vaikka asiakkaat ovat tyytyväisiä palvelumme laajuuteen, niin meillä on vielä kehitettävää ratkaisujen innovatiivisuuden saralla. Tähän lupaamme kiinnittää jatkossa enemmän huomiota ja tuoda ehdotuksiimme lisää uusia ajatuksia ja ratkaisuihin erilaisia toiminnallisuuksia. Toivottavasti saamme myös asiakkaamme innostumaan uusista mahdollisuuksista ja kokeilemaan rohkeasti uusia liiketoimintamalleja.

Positiivinen palaute asiakkailta ja tieto siitä, että on valittu oikea tie, motivoivat jatkamaan ja kehittämään koko ajan uutta ja parempaa. Tekee suorastaan lapsellisen iloiseksi tietää, että kaikki kyselyyn osallistuneet suosittelisivat e21:stä yhteistyökumppanina ja moni oli niin jo tehnytkin. Tästä on taas hienoa jatkaa yhteistyötä ja etsiä uusia ratkaisuja asiakkaidemme ydinbisneksen avuksi.

Koko e21:n porukka kiittää kaikkia kyselyyn vastanneita! 

Yhteistyöterveisin,

Marko Rautakoura
TJ, partneri
Julkaistu: 13.10.2015