DigiSparraus on tiivis, maksuton tapaaminen, jossa käymme läpi yrityksen tilanteen ja kipukohdat. Pohdimme askelmerkkejä digitalisaation aloittamiselle ja organisaatioiden edustajat voivat esittää heitä askarruttavia kysymyksiä. DigiSparrauksessa keskustelemme mm. palvelukehityksestä, osaamisesta ja myynnin ja asioinnin uudistamisesta.

Tapaamisen aikana kerromme myös, kuinka muut yritykset ovat lähteneet uudistumaan ja annan konkreettisia esimerkkejä onnistuneista ratkaisuista, erityisesti teollisuuden ja teknisen kaupan aloilta.

Tapaamisen hyödyt:

  • Ymmärrät mitä digitalisointi voisi tarkoittaa yrityksellesi.
  • Tiedät, mitä osaamista liiketoiminnan uudistaminen vaatii ja tunnistat kehityskohteenne.
  • Osaat aloittaa oikeilla askelmerkeillä ja väistää väärät investoinnit.
  • Kuulet, miten muut ovat digiloikkansa aloittaneet.

Digiloikan jo tehneet ovat tunnistaneet, että:

  • Johtoryhmään ja avainpaikoille tarvitaan digitaalisen liiketoiminnan osaamista
  • Kyky uudistaa liiketoimintaa on uuden ajan merkittävin kilpailuetu
  • Myynti, markkinointi ja palvelut siirtyvät digitaalisiin kanaviin.
Marko Rautakoura CEO, Senior Consultant, Partner +358 400 426 864 marko@e21.fi
Mikko Särkikangas Sales Director, Partner +358 400 807 503 mikko@e21.fi

Sparraajana meillä on kokemusta:

  • Usealta eri toimialalta, mutta erityisesti teollisuudesta ja teknisestä kaupasta    
  • Yrityksen eri toimintojen digitalisoinnista (johto, myynti, markkinointi, tuotekehitys)
  • Liiketoiminnan digitalisoinnista kansainvälisillä markkinoilla
  • Myynnin ja markkinoinnin johtamisesta.

Soita tai jätä yhteystiedot oheiseen lomakkeeseen, niin sovitaan sinulle sopiva aika maksuttomaan DigiSparraukseen!

 

Ota yhteyttä, niin sovitaan aika DigiSparraukselle!

Blogi

19.03.2019

Tuotetiedon hallinta on merkittävä tekijä yrityksen liiketoiminnassa

Monet B2B-yritykset, etenkin teollisuuden ja teknisen kaupan yritykset elävät ja hengittävät tuotetietoa. Se on koko myynnin kivijalka. On vaikea kuvitella myyjän työpäivää ilman tuotetiedon käsittelyä.
Lue lisää

11.03.2019

Näin siirrät myynnin ja asioinnin ketterästi verkkoon

Käyn puhumassa B2B-myynnin ja asiakaspalvelun digitalisoinnista seminaareissa, messuilla ja räätälöidyissä tapahtumissa. Yksi kysymys toistuu lähes jokaisen esityksen yhteydessä: Mikä on onnistumisen edel....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!