e21 Intelligent Commerce Platform on kokonaisratkaisu joka tarjoaa kaiken tarvitsemasi voidaksesi luoda asiakaskeskeisen kokonaispalvelun myynnistä toimitettuun. Ytimessä on tehokas datan hallinta työkalu ja erittäin laajat integraatio mahdollisuudet jonka avulla ICP istuu mihin tahansa IT arkkitehtuuriin. Sovellus on integroitu menestyksekkäästi satoihin eri liiketoiminnan taustajärjestelmiin kuten ERP, CRM, SCM ja taloushallinnon eri ohjelmistoihin.
Optimoitu B2B-maailman kaupankäyntiin. Myy helposti myös vaativat ja monimutkaiset tuotteet verkossa.
Lorem ipsum dolor sit anim.
Yhdistä kaikki tuotetiedot ja sisältö yhdelle alustalle – julkaise saumattomasti eri kanavissa.
Hallinnoi muuta verkkosivustosi sisältöä joustavasti.
Tehokkaat digitaalisen myynnin ratkaisut syntyvät hyödyntämällä eri liiketoimintajärjestelmissä olevaa dataa sekä AI:ta, varmistamalla tehokkaan ja oikeanaikaisen toimituksen sekä antamalla selkeän näkymän loppuasiakkaalle asiakaskokemuksen parantamiseksi.
Olipa kyseessä liiketoiminta-, asiakas- tai tuotedatasta, ratkaisumme yhdistävät kaiken datasi saumattomasti, mikä tukee parempaa päätöksentekoa, tehostaa toimintaa ja edistää liiketoiminnan kasvua.
e21 Intelligent Commerce Platform kattaa yrityksen kaikki verkkopalvelutarpeet yhdistäen tuotetietokannan, tarjous- ja tilausjärjestelmän, myynnin työkalut sekä verkkosivut ja/tai -kaupan. Se on erityisesti keskisuurten yritysten digitaalisen liiketoiminnan alusta, joka on kerännyt erityistä kiitosta käyttäjiltä sekä helppokäyttöisyydellään että toimintavarmuudellaan. ICP:tä käytetään jo yli 100:ssa eri verkkoliiketoimintaratkaisussa Suomessa ja lähimarkkinoilla.
Uusi huoltopalvelu on vähentänyt aiemman järjestelmän edellyttämän pääkäyttäjän kriittistä roolia. Nyt koko huoltoprosessissa hyödynnettävä tieto on pilvessä, jolloin tieto ei ole enää yhden henkilön takana. Koska uuden palvelun myötä kellosepät täyttävät itse huoltotiedot verkkoon, ei aiempi pääkäyttäjä ole enää vastuussa huoltoon liittyvien tietojen selvittämisestä.
Suurin hyöty yhteistyöstä e21:n kanssa on ollut asiakaspalvelun tason paraneminen.
Asiakkaalle tarjotut palvelut omasta tuotekannasta hintoineen, tilaushistoriasta ja tallennetuista ostoskoreista on nopeuttanut asiointia kanssamme ja samalla asiakaspalvelun puhelinjonot ovat lyhentyneet.
Verkkopalvelun johtoajatuksena on ollut helppokäyttöisyys. Käyttäjät löytävät helposti tarvitsemansa lomakkeet, täyttää sekä tulostaa ne ja niihin liittyvät sopimusehdot ja tehtäväluettelot. Tämän lisäksi Sopimuslomake.net on monen käyttäjäorganisaation ensisijainen ja myös ainoa sopimusarkisto. Siitä onkin tullut on rakennustoimialan laajasti hyväksymä ja käyttämä palvelu.
Tämä sivusto on optimoitu uusimmille selaimille ja puhelimille. Emme voi taata, että kaikki ominaisuudet toimivat vanhemmilla selaimilla ja puhelimilla.