SOLU Business Solution

Suosittu B2B-verkkoliiketoiminnan alustaratkaisu

Lähes kaikki asiakkaamme hyödyntävät meidän innovatiivista verkkoliiketoiminnan alustaa, SOLU Business Solutionia, joka on rakennettu erityisesti teollisuuden ja teknisen kaupan keskisuurille yrityksille. SOLU on kerännyt erityistä kiitosta käyttäjiltään sekä helppokäyttöisyydestään että toimintavarmuudestaan. Siksi sitä käytetäänkin jo yli 100:ssa eri verkkoliiketoimintaratkaisussa Suomessa ja lähimarkkinoilla. Verkkoliiketoiminnan alustan teknistä ja toiminnallista kehitystä ohjaa vahvasti asiakkaidemme tarpeet sekä uudet teknologiat. Uusia ominaisuuksia ja toimintoja kehitetään jatkuvasti.

Ohjelmistokehitys

Kilpailuetua räätälöidyillä verkkoratkaisuilla

Tietyissä tapauksissa on järkevää rakentaa verkkopalvelu kokonaan räätälöitynä ratkaisuna. Tällä voidaan hakea parempaa liiketoiminnan tukea, kun toimialalle sopivaa ratkaisua ei löydy valmiina.

Olemme silloin tällöin tilanteessa, jossa on viisainta rakentaa täysin räätälöity ratkaisu esimerkiksi tarkasti tunnistetun ongelman tai toiminnan digitalisointiin. Esimerkiksi monet tuotelaskurit niin kuluttajille kuin jälleenmyyjillekin ovat hyviä esimerkkejä räätälöidyistä projekteista. Laskurien toiminnallisuus on täysin riippuvainen hyödynnettävän datan arkkitehtuurista sekä halutuista toiminnallisuuksista, jonka vuoksi voi olla järkevää rakentaa se alusta lähtien tarkasti määriteltyyn tarpeeseen. Vaikka tekninen toteutus olisi räätälöity, niin pitkä kokemuksemme B2B-myynnin ja asioinnin digitalisoinnissa on kuitenkin käytettävissä. Tämä varmistaa tehokkaan ja ketterän toteutuksen myös räätälöidyissä ratkaisuissa.

BMI asiakastarina Mercamer asiakastarina

Integroinnit lukuisiin rajapintoihin

Mahdollistaa tuotetietojen automaattisen siirtämisen eri järjestelmien välillä

Olemme toteuttaneet integrointeja mm. seuraaviin järjestelmiin/ohjelmistoihin: 

  • ERP-ratkaisut: Visma L7, Visma Nova, Microsoft Dynamics (365/NAV/AX/CRM), Jeeves, Digia Enterprise, IScala, SAP, Powered, SAP Business One, DevPro
  • Maksujärjestelmät ja kauppa-alustat: Shopify, Visma Pay, Paytrail
  • Asiakkuuden hallintajärjestelmät: Dynamics CRM, Lime CMR, PipeDrive
  • Ja muita palveluita kuten: Google Maps, Caimpaing Monitor, MailChimp

Testaus ja ylläpito

Jatkokehityksen ja pitkän kumppanuuden tueksi

Testaus kuuluu olennaisena osana projektitoteutuksiimme. Ja koska haluamme tarjota asiakkaillemme 'avaimet käteen' -palvelua, huolehdimme tarvittaessa myös palvelun ylläpidosta asiakkaan puolesta. Kaikki kehittämämme palvelut on suunniteltu joustaviksi ja helposti ylläpidettäväksi helpottaen siten myös jatkokehitystä.

Asiakaskohtainen ylläpitopalvelu koostuu verkkopalvelusovelluksesta, käyttöympäristöstä sekä valvonta- ja  seurantatyökaluista. 

Käyttöympäristö sisältää levytilan lisäksi kaikki vaadittavat tietotekniset laitteet, varmistetun internet-yhteyden, sovellukset, varmistuksen ja 24/7 valvonnan. Käyttöympäristöllä on keskeytysturva, jolloin taataan palvelun käyttöympäristön toiminta kaikissa tapauksissa 24h tunnin sisällä. Sovelluksen toiminnallinen ja ohjelmistollinen valvonta 24/7.