Datan hallinta

Tiedonhallinnassa ei ole kyse pelkästään tuotedatasta – on olennaista ottaa huomioon kaikki liiketoiminnan kannalta kriittiset tiedot, kuten asiakastiedot, myyntidata, toimittajatiedot ja talouslukemat.

Hyvin hallittu ja hyödynnetty data parantaa päätöksentekoa, tehostaa toimintaprosesseja ja mahdollistaa ketterämmän reagoinnin markkinoiden muutoksiin

Me autamme sinua yrityksesi taustajärjestelmissä olevan datan keräämisessä, yhdistämisessä ja rikastamisessa kattaviksi liiketoimintaratkaisuiksi. 

Tuotetiedon hallinta Hinnoittelutyökalu Taiton automatisointi

Asiakkaan kohtaaminen

Jälleenmyyjät ja loppuasiakkaat tarvitsevat palvelua myös silloin kun myyjä ei ole tavoitettavissa. Verkossa toimivat tuote-, määrä-, ja hintalaskurit sekä tilausjärjestelmät ja verkkokaupat mahdollistavat 24/7 -palvelun ympäri maailmaa. Anna asiakkaallesi mahdollisuus tehdä tuotevertailuja ja -valintoja verkossa ja helpota ostopäätöksen tekoa visuaalisten esitysten avulla.

Asiakkaan ostamista helpottavilla ratkaisuilla voit palvella hyvin myös pienempiä asiakkaita, jotka muuten jäisivät isompien asiakkuuksien varjoon. Kun asiakkaiden ostohistoria tallentuu verkkoon, voit tiedon pohjalta tarjota asiakkaalle esimerkiksi lisä- ja varaosia.

B2B-verkkosivut B2B-verkkokauppa Apua ostamiseen

Liiketoiminnan prosessit

Myyjien työaika kuluu helposti asiakaskohtaisten tarjousten tekemisessä, mikäli työvälineenä on Excel ja asiakaskyselyihin vastataan sähköpostitse tai puhelimitse. Automatisoimalla tätä työlästä tilaus-tarjous-prosessia voit helposti tehostaa myynnin ajankäyttöä.

Esimerkiksi tarjoustenhallinta-työkalun avulla myyjät pystyvät konfiguroimaan virheettömästi asiakaskohtaiset tuotekokonaisuudet ja rakentamaan nopeasti tarjoukset. Tarjousdokumentit voi yhdistää huoltokirjan ja varaosalistojen kanssa verkkopohjaiseen myyntialustaan, jolloin sekä myyjällä että asiakkaalla on aina samat, ajantasaiset dokumentit käytössään.

Myynnin työkalut Digitaaliset palvelut