Tämä webinaari on suunnattu erityisesti yrityksille, jotka tarjoavat tuotteita mm. teollisuuden ja teknisen kaupan aloilla.
Ilmoittaudu webinaariin
Tukiälyn aikakausi – rakenna myynnin ja asiakaspalvelun seuraavan sukupolven ratkaisu
Tämä webinaari vie askel askeleelta läpi suuren muutoksen liittyen siihen, miten asiakkaat etsivät tietoa haluamistaan tuotteista ja miten yritykset voivat palvella heitä. Webinaarin alussa avataan ”iso kuva”: siirtymä selattavasta netistä kohti keskustelevaa palvelua. Opit, miten hakusanoihin perustuva tiedonhaku väistyy ongelman kuvauksen ja luonnollisen kielen käyttöön perustuvan vuorovaikutuksen tieltä.
Lisäksi webinaarissa syvennytään asiakkaiden kasvaviin odotuksiin ja siihen, miten tärkeäksi luottamus nousee digitaalisessa kaaoksessa. Kun tieto pirstaloituu useisiin eri dokumentteihin ja avainhenkilöiden hiljaiseen tietoon, asiakkaiden kysymysten ratkaiseminen käy yhä haastavammaksi. Webinaarissa havainnollistetaan, miksi tämä on erityisen iso ongelma tuotekeskeisille yrityksille – ja miten uudet sukupolvet odottavat välitöntä sekä laaja-alaista tietoa tuotteista. Lisäksi opit, miksi tietoturva, tiedon keskittäminen ja luottamuksen rakentaminen ovat ratkaisevia menestystekijöitä.
Webinaarin ydin on käytännönläheinen rakentamismalli: miten luodaan toimiva Tukiäly- ratkaisu myynnin ja asiakaspalvelun tueksi. Osallistujat viedään läpi koko prosessi ongelman määrittelystä ja rajaamisesta aina kuvaan, jossa näytetään, mistä konkreettinen malli koostuu. Webinaarin lopussa esitellään vielä konkreettisia esimerkkejä muista tukiälyn käyttötavoista, kuten myynnin hinnoittelun tehostamisesta ja tarjouspyyntöjen automaattisesta ennakkokäsittelystä.