Tekoälystä tukiäly – Näin luot myynnille ja asiakaspalvelulle
voittavan tekoälyratkaisun

Tässä webinaarissa opit, miten luodaan AI-työkalu, joka auttaa yrityksesi myyntiä ja asiakaspalvelua löytämään oikeat ratkaisut, tuotteet ja dokumentit asiakkaan tarpeisiin. Lisäksi opit, miten Tukiäly toimii, mistä osista se koostuu ja mitä sovelluksen käyttöönotto
vaatii.

Tämä webinaari on suunnattu erityisesti yrityksille, jotka tarjoavat tuotteita mm. teollisuuden ja teknisen kaupan aloilla. Webinaari torstaina 11.12. klo 8.15–9.00.

Ilmoittaudu maksuttomaan webinaariin


Webinaarissa opit,

  1. mitkä ovat tuotekeskeisten organisaatioiden suurimmat haasteet ja miten ne voidaan ratkaista
  2. miten datalähtöinen laatu, kattavuus ja löydettävyys vaikuttavat suoraan myynnin, asiakaspalvelun ja koko organisaation tehokkuuteen
  3. miten rakennat tekoälystä liiketoimintaa kohentavan Tukiälyn myynnin ja asiakaspalvelun tueksi
  4. miten siirtymä selattavasta netistä kohti keskustelevaa palvelua muuttaa asiakkaiden tiedonhakua
  5. miksi hakusanojen aika on ohi, ja miten ongelman kuvaus ja älykäs promptaaminen mahdollistavat nopeammat ja täsmällisemmät vastaukset
  6. miten uudet sukupolvet hakevat tietoa, ja miksi yrityksen on tarjottava nopeaa, suoraa ja helposti saavutettavaa tietoa menestyäkseen.

Tämä webinaari on suunnattu erityisesti yrityksille, jotka tarjoavat tuotteita mm. teollisuuden ja teknisen kaupan aloilla.

Ilmoittaudu webinaariin

Tukiälyn aikakausi – rakenna myynnin ja asiakaspalvelun seuraavan sukupolven ratkaisu

Tämä webinaari vie askel askeleelta läpi suuren muutoksen liittyen siihen, miten asiakkaat etsivät tietoa haluamistaan tuotteista ja miten yritykset voivat palvella heitä. Webinaarin alussa avataan ”iso kuva”: siirtymä selattavasta netistä kohti keskustelevaa palvelua. Opit, miten hakusanoihin perustuva tiedonhaku väistyy ongelman kuvauksen ja luonnollisen kielen käyttöön perustuvan vuorovaikutuksen tieltä.

Lisäksi webinaarissa syvennytään asiakkaiden kasvaviin odotuksiin ja siihen, miten tärkeäksi luottamus nousee digitaalisessa kaaoksessa. Kun tieto pirstaloituu useisiin eri dokumentteihin ja avainhenkilöiden hiljaiseen tietoon, asiakkaiden kysymysten ratkaiseminen käy yhä haastavammaksi. Webinaarissa havainnollistetaan, miksi tämä on erityisen iso ongelma tuotekeskeisille yrityksille – ja miten uudet sukupolvet odottavat välitöntä sekä laaja-alaista tietoa tuotteista. Lisäksi opit, miksi tietoturva, tiedon keskittäminen ja luottamuksen rakentaminen ovat ratkaisevia menestystekijöitä.

Webinaarin ydin on käytännönläheinen rakentamismalli: miten luodaan toimiva Tukiäly- ratkaisu myynnin ja asiakaspalvelun tueksi. Osallistujat viedään läpi koko prosessi ongelman määrittelystä ja rajaamisesta aina kuvaan, jossa näytetään, mistä konkreettinen malli koostuu. Webinaarin lopussa esitellään vielä konkreettisia esimerkkejä muista tukiälyn käyttötavoista, kuten myynnin hinnoittelun tehostamisesta ja tarjouspyyntöjen automaattisesta ennakkokäsittelystä.


Webinaarin puhujat

Marko Rautakoura, asiantuntija

e21 Solutionsin toimitusjohtaja, jolla on yli 20 vuoden kokemus B2B-kaupan digitalisoinnista.