Näin kasvatat B2B-liiketoimintaasi yhdistämällä myynnin ja digitaalisen myynnin

Tässä webinaarissa opit, miksi myynti sekä digimyynti erotellaan, ja miten B2B-myynnin haasteita voidaan ratkaista. Lisäksi webinaarissa käydään läpi digitaalisuuden kehittämisen lähtökohdat ja niiden vaikutukset hyötyihin sekä kustannuksiin. Webinaari tapahtuu 17.syyskuuta klo 8:00-9:00.

Ilmoittaudu webinaariin


Webinaarissa opit,

  1. kenelle B2B-puolella voi tai kannattaa myydä digitaalisesti
  2. kumpaan myyntijohdon pitäisi keskittyä: AI:n käyttöönottoon vai myynnin digitalisointiin
  3. mikä on myyjän rooli, jos myyntiä on digitalisoitu
  4. voiko tuotemyynnissä tuottaa arvoa asiakkaalle muuten kuin tuotteiden ominaisuuksien kautta ja hinnoittelulla
  5. poistaako digitaalinen myynti yhdessä AI:n kanssa työt perinteisiltä myyjiltä
  6. mitä myynnin häiriökysyntä on ja mistä se johtuu
  7. miten myynnin häiriökysyntä vaikuttaa yrityksen tulokseen ja katteisiin, ja kiinnostaako tämä ketään?

Webinaari on suunnattu Teollisuuden ja Teknisen kaupan edustajille jotka ovat kiinnostuneita B2B myynnin tehostamisesta.

Ilmoittaudu webinaariin


Webinaarin puhujat

Aiheesta keskustelevat pitkän linjan asiantuntijat Mika Rautiainen, Marko Rautakoura ja Pasi Hiltunen.

Marko Rautakoura, asiantuntija

e21 Solutionsin toimitusjohtaja, jolla on yli 20 vuoden kokemus B2B-kaupan digitalisoinnista.

Mika Rautiainen, asiantuntija

Pitkän linjan myynnin kehittäjä ja liiketoiminnan strateginen sparraaja.

Pasi Hiltunen, asiantuntija

Asiakaskokemus ”web guru”. Hänellä on pitkä, yli 20 vuoden kokemus muutosjohtamisesta IT, markkinointi-, digitaalisen markkinoinnin ja palvelumuotoilun aloilta.