"Ruduksella on poikkeuksellinen rohkeus tehdä asioita uudella tavalla"

TALOTEKNIIKKA.FI | Marko Rautakoura, blogikirjoitus

"Onnistuminen B2B-myynnin ja asiakaspalvelun digitalisoinnissa voi joskus yllättää. Saavutetaan sellaista, mitä ei ihan lähtötilanteessa uskallettu edes ajatella. Tuloksellinen muutos ja onnistuminen edellyttääkin yrityksiltä etupäässä rohkeutta ja ketteryyttä. Yritys, joka lähtee rohkeasti kokeilemaan ja tavoittelemaan uutta, ja tekee sen kevyesti ja ketterästi edeten, voi saavuttaa digitalisoinnin avulla merkittäviä liiketoiminnallisia hyötyjä.

Rohkeus lähteä liikkeelle  

Aina riittää syitä, miksi ei lähteä liikkeelle. Työn alla olevat muut projektit, kustannukset, henkilövaihdokset, “katsotaan sitten ensi vuonna” ja niin edelleen. Digitalisoinnin siirtäminen ensi vuoteen tai tulevaisuuteen on helppo ratkaisu. Rohkeutta on sen sijaan myöntää, että nyt on aika tehdä jotain uutta tai eri lailla, jotta yritys voi palvella asiakkaita entistä paremmin.

Aloitimme Ruduksen kanssa myynnin ja asioinnin digitalisoinnin jo 2000-luvun alkupuolella. Muistan ikuisesti, kun minulle sanottiin, että valmisbetonia ei tulla ikinä myymään verkossa. Mutta miten kävi? Rudus on kasvanut alansa edelläkävijäksi asiakaspalvelun ja myynnin digitalisoinnissa. Asiakkaiden on tänä päivänä helppo ostaa verkosta niin kiviaineksia, betonituotteita kuin valmisbetoniakin. Muutos on ollut mahdollista, sillä Ruduksella on ollut poikkeuksellinen usko ja rohkeus tehdä asioita uudella tavalla, josta hatunnosto heille."

LUE KOKO ARTIKKELI TÄÄLTÄ

 

Blogi

19.03.2020

"Speedo-hetki" tuli yllättäen ja pyytämättä

Koronaviruksella on merkittävät vaikutukset henkilökohtaiseen myyntityöhön painottuvien B2B-yritysten liiketoiminnassa. Kun asiakkaat suosivat myyntitapaamisten sijaan etätapaamisia ja verkko-ostamisia, j....
Lue lisää

27.02.2020

Päätitkö tilit myös verkkopalveluiden osalta?

Mitäs jos yksittäiselle verkkopalvelulle tekisi vuosittain oman tilinpäätöksensä? Kuinka monelta löytyisi asetetut tavoitteet ja seuranta? Miten kannattavuutta mitattaisiin? Aihe on mielenkiintoinen, jote....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!