e21 Solutions Oy Teknisen Kaupan ja Palveluiden yhdistyksen yhteistyökumppaniksi

TIEDOTE 28.10.2015

Teknisen Kaupan ja Palveluiden yhdistys on valtakunnallinen edunvalvontajärjestö, joka tarjoaa foorumin teknisen kaupan alan yhteisten asioiden ajamiseen ja alan kilpailukyvystä huolehtimiseen. e21 Solutions on ylpeä päästessään yhdistyksen yhteistyökumppaniksi ja tukemaan yhdistyksen työtä palveluliiketoiminnan ja osaamisen kehittämisessä.

Verkkokaupan ja tuotetiedon hallinnan ratkaisujen tarjoajan roolissa haluamme kannustaa ja auttaa liiton jäseniä kehittämään verkkokauppaa ja hakemaan sieltä kasvua ja kansainvälistymistä. Kumppanuus auttaa myös e21:stä yrityksenä ylläpitämään ja kehittämään jo olemassa olevaa toimialaosaamistaan teollisuuden ja teknisen kaupan saralla.

Teknisen Kaupan ja Palveluiden yhdistys tekee tärkeää työtä jäsenistönsä osaamisen kehittämisessä, joten olemme iloisia siitä, että kattoyhdistys valitsi e21:n partnerikseen. Tulemme tarjoamaan jäsenistölle niin tietoa kuin koulutusta etenkin sähköisen tuotetiedon hallinnasta ja B2B verkkokaupasta.

Yhteistyöterveisin,

02.12.2020

Etämyynti ja digitaalisen asiakassuhteen rakentaminen

Luottamus eli asiakkaan tunne ja kokemus siitä, että myyjä kuuntelee ja on läsnä asiakkaan ongelmien ratkomisessa ja tulevaisuuden suunnittelussa, on tänä päivänä osattava luoda digitaalisesti.

04.11.2020

Ketterää ja kustannustehokasta digitalisointia

Tässä kirjoituksessa Kasperi esittelee itsensä ja oman työnsä kautta e21:n ohjelmistokehitystä, teknologiaa sekä projektien teknistä toteutusta. Konkreettinen esimerkki valaisee usein pimentoon jäävää b2b....