e21 Kaupan liiton yhteistyökumppaniksi

Kaupan liitto on valtakunnallinen edunvalvontajärjestö, joka edistää suomalaista kauppaa. Liitto tekee ensiarvoisen tärkeää työtä, joten olemme iloisia päästessämme liiton yhteistyökumppaniksi.

Verkkokauppa- ja tuotetiedon hallinnan ratkaisujen tarjoajan roolissa haluamme kannustaa ja auttaa Kaupan liiton jäseniä kehittämään verkkokauppaa ja hakemaan sieltä kasvua ja kansainvälistymistä. Tämän työn aloitimme jo osallistumalla Kaupan liiton ja Teknisen Kaupan ja Palveluiden yhdistyksen järjestämään B2B Verkkokauppakoulutukseen kouluttajan roolissa.

Kumppanuus Kaupan liiton kanssa auttaa e21:stä yrityksenä ylläpitämään ja kehittämään jo olemassa olevaa toimialaosaamistaan, etenkin teollisuuden ja teknisen kaupan saralla.

Yhteistyöterveisin,

02.12.2020

Etämyynti ja digitaalisen asiakassuhteen rakentaminen

Luottamus eli asiakkaan tunne ja kokemus siitä, että myyjä kuuntelee ja on läsnä asiakkaan ongelmien ratkomisessa ja tulevaisuuden suunnittelussa, on tänä päivänä osattava luoda digitaalisesti.

04.11.2020

Ketterää ja kustannustehokasta digitalisointia

Tässä kirjoituksessa Kasperi esittelee itsensä ja oman työnsä kautta e21:n ohjelmistokehitystä, teknologiaa sekä projektien teknistä toteutusta. Konkreettinen esimerkki valaisee usein pimentoon jäävää b2b....