e21 Kaupan liiton yhteistyökumppaniksi

Kaupan liitto on valtakunnallinen edunvalvontajärjestö, joka edistää suomalaista kauppaa. Liitto tekee ensiarvoisen tärkeää työtä, joten olemme iloisia päästessämme liiton yhteistyökumppaniksi.

Verkkokauppa- ja tuotetiedon hallinnan ratkaisujen tarjoajan roolissa haluamme kannustaa ja auttaa Kaupan liiton jäseniä kehittämään verkkokauppaa ja hakemaan sieltä kasvua ja kansainvälistymistä. Tämän työn aloitimme jo osallistumalla Kaupan liiton ja Teknisen Kaupan ja Palveluiden yhdistyksen järjestämään B2B Verkkokauppakoulutukseen kouluttajan roolissa.

Kumppanuus Kaupan liiton kanssa auttaa e21:stä yrityksenä ylläpitämään ja kehittämään jo olemassa olevaa toimialaosaamistaan, etenkin teollisuuden ja teknisen kaupan saralla.

Yhteistyöterveisin,

15.10.2018

Loppu verkkojuoksuttamiselle

Ammattiostaja, aloitatko ostamisen käyttämällä merkittävästi aikaa tuotevalintaan ja määrälaskelmien tekemiseen tuotteen valmistajan tai maahantuojan verkkosivuilla?

08.10.2018

Kasvata messutapaamisten ja liidien määrää digitaalisin keinoin

FinnBuild 2018 -messut on tulossa! Siellä mekin odotamme tapaavamme monia kiinnostavia rakennusalan yrityksiä.