e21 digitalisoi Fesconin tuotetiedon hallinnan ja uudistaa verkkokaupan

Tuotetiedon hallinnan ja B2B verkkokaupan ratkaisuja tarjoava e21 Solutions Oy ja Fescon Oy ovat aloittaneet merkittävän, Fesconin liiketoimintaa kehittävän yhteistyön. Tavoitteena on tehostaa tuotetiedon hallintaa, parantaa jaettavan tuotetiedon laatua sekä tukea myyntiä eri kohderyhmille. Tuotetiedon hallinnan työkalujen lisäksi uudistetaan Fesconin verkkopalvelu, joka tulee olemaan tärkein kanava tuotetiedon jakeluun.

Digitalisoinnin lähtökohdaksi Fescon asetti sekä jälleenmyyntiorganisaation tukemisen että oman myynnin tehostamisen. Jälleenmyyjien eli rautakauppojen toiveena on ollut verkkokävijöiden ohjaaminen kivijalkakauppaan, jonka palveluun ja tuotevalikoimaan he ovat panostaneet. Oman myynnin asiakkaat eli rakennusliikkeet tarvitsevat puolestaan verkkoon työkaluja, joilla tuotevalinta ja hankinta tehostuu.

“Haimme toimittajaa, jolla on erinomainen rakennustuoteteollisuuden ymmärrys, tarpeeseemme parhaat ratkaisut ja kenen kanssa yhteistyö tuntuu luontevalta” , kertoo Fesconin toimitusjohtaja Kimmo Peltola ja jatkaa: “e21 täytti kaikki nämä kriteerit ja uskomme, että saamme tästä yhteistyöstä vielä paljon tehoja omaan toimintaamme.”

e21 ja Fescon aloittivat yhteistyön huhtikuussa ja ensimmäiset muutokset julkistetaan kesän aikana.

“Fescon on loistava esimerkki eteenpäin pyrkivästä rakennusalan yrityksestä, joka tiedostaa digitaalisuuden haasteet ja mahdollisuudet. On hienoa päästä tekemään yhteistyötä heidän kanssaan”, toteaa e21:n toimitusjohtaja Marko Rautakoura.

Lisätietoja:

Marko Rautakoura, e21 Solutions, toimitusjohtaja, puh. 0400-426864, marko@e21.fi

Kimmo Peltola, Fescon, toimitusjohtaja, puh. 050-3077413, kimmo.peltola@fescon.fi

e21 Solutions tehostaa teollisuuden ja teknisen kaupan yritysten liiketoimintaa sähköistämällä prosesseja, helpottamalla tuotetiedon hallintaa ja kasvattamalla myyntiä B2B verkkokaupparatkaisuilla. Asiakaskunta edustaa teollisuuden ja kaupan vahvoja nimiä kuten Fescon, Gyproc, Indutrade yhtiöt, Isover, Kerabit, Kolmeks, Specma ja Rudus. Vuonna 2000 perustetun yrityksen toimipaikka on Helsinki. www.e21.fi

Fescon on rakennusalan kuivatuotteiden ja niihin liittyvien tuotteiden ja ratkaisuiden kotimainen valmistaja. Fesconin päätuotteita ovat kuivalaastit ja -betonit, rappaus- ja korjauslaastit, julkisivupinnoitteet ja -maalit, seinä- ja lattiatasoitteet, lattiapinnoitteet, eristerappausjärjestelmät ja laatoitus- ja vedeneristystuotteet. Vuonna 1984 perustetun yrityksen pääkonttori sijaitsee Hyvinkäällä. www.fescon.fi

13.02.2019

Trendien metsästyksestä kohti tavoitteellista B2B-myynnin kehittämistä

Verkko on pullollaan tietoa vuoden 2019 trendeistä. Tee sitä, tee tätä, panosta siihen, opettele tätä. Konsultit koputtavat ovella saarnaamassa omia viestejään. Uutiskirjeitä solahtaa inboxiin ja sielläki....

18.12.2018

Happirikasta joulua ja eloisaa uutta vuotta 2019!

Annoimme Itämerelle lahjaksi ilmaa ja ohjasimme joulurahamme Baltic Sea Action Groupille Itämeren pelastustyöhön. Happirikasta joulua!