Kilpailukykyiset digitaaliset ratkaisut syntyvät asiakkaan liiketoiminnan ja toimintaympäristön ymmärryksestä vaikutuksia

TEKNIIKKA & TALOUS / Teknologia ja teollisuusratkaisut 2022

e21:n lähtökohtana on edetä digitalisoinnissa asiakkaan tunnistettujen haasteiden ja järkevimpien investointien mukaisesti. Ratkaisuja etsitään palvelumuotoilun keinoin ja pyrkien jatkuvaan kehittämiseen. e21 Solutions Oy:n toimitusjohtaja Marko Rautakoura korostaakin, että kaikkien sen tuottamien ratkaisujen taustalla ovat vankka asiakasymmärrys sekä huippuluokan tekninen osaaminen.

– Asiakaspalautteiden mukaan meidät valitaan, koska ymmärrämme, mitä asiakkaamme tekevät. Tärkeimmät kilpailuetumme ovatkin asiakkaiden liiketoiminnan ja toimintaympäristön tuntemus, sekä kokemus vastaavien ratkaisujen toimittamisesta, hän kertoo.

e21 marko rautakoura titiu rajanto T&T

Lue koko juttu Tekniikka & Talous -lehden Teknologia ja teollisuusjulkaisusta:https://read.epaper.fi/7121/3ahW2LQ3

Artikkeli on luettavissa myös täällä: https://artikkelit.gsdnordic.com/2022/02/17/kilpailukykyiset-digitaaliset-ratkaisut-syntyvat-asiakkaan-liiketoiminnan-ja-toimintaympariston-ymmarryksesta-vaikutuksia/

02.05.2022

Minne menet B2B-verkkokauppa?

Viimeiset kaksi vuotta ovat moukaroineet B2B-myyntiä pakottaen sitä reagoimaan nopeasti uusiin tilanteisiin. Miten tiivis muutostahti on vaikuttanut B2B-verkkokauppaan ja myyntiin yleisesti?

14.03.2022

Miten valita sopiva verkkokauppa-alusta?

Keskeinen vaihe verkkomyynnin kehittämisessä on alustan valinta. Vaikka päätös on tärkeä, älä lähde vertailemaan verkkokauppa-alustoja ennen kuin tiedät yrityksesi ja loppukäyttäjien tarpeet. Alusta on va....