Digitaalisin keinoin kohti uutta normaalia

Marko edestä pyöreä

BLOGIKIRJOITUS | MARKO RAUTAKOURA

B2B-myynti muuttui räjähdysmäisesti viime keväänä. Asiakkaiden ovet sulkeutuivat ja myyjille oli rakennettava pikaisesti uusia työkaluja ja toimintamalleja asiakkaiden tavoittamiseen. Eikä tilanne ole juuri muuttunut kevään myllerryksen jälkeen. Tapaamisen järjestyminen edellyttää tällä hetkellä hyviä etäyhteyksiä tai pullollista käsidesiä salkun pohjalle. 

Mielenkiintoista tässä muutoksessa on se, että sekä asiakkaat että myös myyjät tuntuvat hyväksyvän ja jopa pitävän muuttuneesta toimintamallista. Harvoin näin nopea toimintamallin muutos saa yhtä laajaa hyväksyntää. Tästä toimintamallista on tulossa uusi normaali.

Toimitusjohtajamme Marko Rautakoura kirjoitti aiheesta paljon kiitosta ja kiinnostusta herättäneen blogikirjoituksen, jossa hän pohtii sekä muuttuneita asioita että sitä, miten varustautua tähän uuteen normaaliin. Lue blogikirjoitus "B2B-ostamisen uusi normaali".

Blogi

02.05.2022

Minne menet B2B-verkkokauppa?

Viimeiset kaksi vuotta ovat moukaroineet B2B-myyntiä pakottaen sitä reagoimaan nopeasti uusiin tilanteisiin. Miten tiivis muutostahti on vaikuttanut B2B-verkkokauppaan ja myyntiin yleisesti?
Lue lisää

14.03.2022

Miten valita sopiva verkkokauppa-alusta?

Keskeinen vaihe verkkomyynnin kehittämisessä on alustan valinta. Vaikka päätös on tärkeä, älä lähde vertailemaan verkkokauppa-alustoja ennen kuin tiedät yrityksesi ja loppukäyttäjien tarpeet. Alusta on va....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!