Digitaalisin keinoin kohti uutta normaalia

Marko edestä pyöreä

BLOGIKIRJOITUS | MARKO RAUTAKOURA

B2B-myynti muuttui räjähdysmäisesti viime keväänä. Asiakkaiden ovet sulkeutuivat ja myyjille oli rakennettava pikaisesti uusia työkaluja ja toimintamalleja asiakkaiden tavoittamiseen. Eikä tilanne ole juuri muuttunut kevään myllerryksen jälkeen. Tapaamisen järjestyminen edellyttää tällä hetkellä hyviä etäyhteyksiä tai pullollista käsidesiä salkun pohjalle. 

Mielenkiintoista tässä muutoksessa on se, että sekä asiakkaat että myös myyjät tuntuvat hyväksyvän ja jopa pitävän muuttuneesta toimintamallista. Harvoin näin nopea toimintamallin muutos saa yhtä laajaa hyväksyntää. Tästä toimintamallista on tulossa uusi normaali.

Toimitusjohtajamme Marko Rautakoura kirjoitti aiheesta paljon kiitosta ja kiinnostusta herättäneen blogikirjoituksen, jossa hän pohtii sekä muuttuneita asioita että sitä, miten varustautua tähän uuteen normaaliin. Lue blogikirjoitus "B2B-ostamisen uusi normaali".

Blogi

22.09.2020

Prototyyppien hyödyntäminen palvelumuotoilussa

Merkityksellisintä palvelumuotoilua pystyn mielestäni tuottamaan silloin kun saan asiakkaat mahdollisimman aikaisessa vaiheessa konkreettisesti mukaan suunnitteluun. Siksi protoilu on mielestäni ylivoimai....
Lue lisää

15.09.2020

Palvelumuotoilulla kehitetään yrityksen vahvuuksia

Palvelumuotoilun avulla voidaan kehittää eteenpäin yritykseltä jo löytyviä toimintamalleja, mutta myös luoda uutta liiketoimintaa. Palvelumuotoilun keinoin luodaan kokonaiskuva todellisesta tarpeesta sekä....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!