Anna sinäkin lahjaksi ilmaa!

Diplomi 2018 e21 bsag

Baltic Sea Action Groupin joulukampanja "Anna lahjaksi pelkkää ilmaa" keräsi viime vuonna yli 220.000 euroa 153 yrityksen ja organisaation voimin. Kampanjan tavoitteena oli kiinnittää huomio Itämeren pohjan laajoihin hapettomiin alueisiin.

Itämeri on meille suomalaisille monin tavoin rakas ja tärkeä alue, joka kärsii rehevöitymisestä johtuvasta hapettomuudesta. Tällä hetkellä ainoa keino vähentää rehevöitymistä on puuttua maalta tulevaan ravinnekuormitukseen. BSAG tekee erinomaista työtä ravinteiden kierrätyksen edistämiseksi, jotta ne eivät kuormittaisi meidän Itämertamme. Tiesitkö, että esimerkiksi eläinten lanta sisältää runsaasti hyödyntämätöntä potentiaalia, joka voitaisi valjastaa biokaasun tuotantoon ja kierrätyslannoitteiden raaka-aineeksi?

On ollut ilo olla mukana BSAG:n toiminnan tukemisessa. e21 kannustaa muitakin yrityksiä ja organisaatioita mukaan Itämeren pelastustalkoisiin.

Itämeri-terveisin,

29.10.2019

Virheellinen tuotetieto syö yrityksesi luotettavuutta

Jos ostotilanteessa saat tuotteista vanhentunutta tai virheellistä tietoa, millaisen mielikuvan ja kokemuksen se sinulle jättää? Miten se vaikuttaa luottamukseesi yritystä kohtaan?

14.10.2019

Mitä digitalisaatio tuo tullessaan?

Tuo ihastuttava, vihastuttava digitalisaatio! Meillä jokaisella on siitä oma käsityksemme. Osaa meistä koko sana raivostuttaa, pelottaa tai ärsyttää kun taas toisille se kuvaa toiminnan automatisointia, r....