Anna sinäkin lahjaksi ilmaa!

Diplomi 2018 e21 bsag

Baltic Sea Action Groupin joulukampanja "Anna lahjaksi pelkkää ilmaa" keräsi viime vuonna yli 220.000 euroa 153 yrityksen ja organisaation voimin. Kampanjan tavoitteena oli kiinnittää huomio Itämeren pohjan laajoihin hapettomiin alueisiin.

Itämeri on meille suomalaisille monin tavoin rakas ja tärkeä alue, joka kärsii rehevöitymisestä johtuvasta hapettomuudesta. Tällä hetkellä ainoa keino vähentää rehevöitymistä on puuttua maalta tulevaan ravinnekuormitukseen. BSAG tekee erinomaista työtä ravinteiden kierrätyksen edistämiseksi, jotta ne eivät kuormittaisi meidän Itämertamme. Tiesitkö, että esimerkiksi eläinten lanta sisältää runsaasti hyödyntämätöntä potentiaalia, joka voitaisi valjastaa biokaasun tuotantoon ja kierrätyslannoitteiden raaka-aineeksi?

On ollut ilo olla mukana BSAG:n toiminnan tukemisessa. e21 kannustaa muitakin yrityksiä ja organisaatioita mukaan Itämeren pelastustalkoisiin.

Itämeri-terveisin,

23.04.2019

Myyntijohtaja, älä unohda liidihankintaa

Ammattimainen, verkon kautta tapahtuva liidien hankinta vaatii työtä, osaamista, aikaa ja rahaa. Mutta sen tulokset saattavat yllättää hyvinkin positiivisesti. Kun pohjatyö on hyvin tehty ja koneisto alka....

19.03.2019

Tuotetiedon hallinta on merkittävä tekijä yrityksen liiketoiminnassa

Monet B2B-yritykset, etenkin teollisuuden ja teknisen kaupan yritykset elävät ja hengittävät tuotetietoa. Se on koko myynnin kivijalka. On vaikea kuvitella myyjän työpäivää ilman tuotetiedon käsittelyä.