Anna sinäkin lahjaksi ilmaa!

Diplomi 2018 e21 bsag

Baltic Sea Action Groupin joulukampanja "Anna lahjaksi pelkkää ilmaa" keräsi viime vuonna yli 220.000 euroa 153 yrityksen ja organisaation voimin. Kampanjan tavoitteena oli kiinnittää huomio Itämeren pohjan laajoihin hapettomiin alueisiin.

Itämeri on meille suomalaisille monin tavoin rakas ja tärkeä alue, joka kärsii rehevöitymisestä johtuvasta hapettomuudesta. Tällä hetkellä ainoa keino vähentää rehevöitymistä on puuttua maalta tulevaan ravinnekuormitukseen. BSAG tekee erinomaista työtä ravinteiden kierrätyksen edistämiseksi, jotta ne eivät kuormittaisi meidän Itämertamme. Tiesitkö, että esimerkiksi eläinten lanta sisältää runsaasti hyödyntämätöntä potentiaalia, joka voitaisi valjastaa biokaasun tuotantoon ja kierrätyslannoitteiden raaka-aineeksi?

On ollut ilo olla mukana BSAG:n toiminnan tukemisessa. e21 kannustaa muitakin yrityksiä ja organisaatioita mukaan Itämeren pelastustalkoisiin.

Itämeri-terveisin,

15.02.2021

Asiakassuhteet digitalisoituvat vauhdilla

Asioinnin ja asiakassuhteen siirtyminen verkkoon vaatii uusia toimintamalleja niin myynniltä kuin koko yrityksen johdolta. Pelkkä soittokertojen lisääminen tuskin tuo lisäarvoa, vaan panokset kannattaa la....

02.12.2020

Etämyynti ja digitaalisen asiakassuhteen rakentaminen

Luottamus eli asiakkaan tunne ja kokemus siitä, että myyjä kuuntelee ja on läsnä asiakkaan ongelmien ratkomisessa ja tulevaisuuden suunnittelussa, on tänä päivänä osattava luoda digitaalisesti.