Marko Rautakoura - myynnin ja yrittäjyyden puolestapuhuja

Toimitusjohtajamme Marko Rautakoura on kokenut ja sanavalmis myynnin ja yrittäjyyden puolestapuhuja. Hän on kerännyt esiintymiskokemusta kymmenistä erilaisista tilaisuuksista asiantuntijapuheenvuoroista ministeritason keskusteluihin. Hänen 20 vuoden kokemus myynnin digitalisaatiosta, yrittäjyydestä ja erityisesti teollisuuden ja teknisen kaupan kehittämisestä tarjoavat herkullisia mahdollisuuksia asiantuntevaan ja samalla viihdyttävään esitykseen. 

Markon yrittäjyystausta auttaa ymmärtämään jokapäiväisiä haasteita ja strategisten valintojen merkitystä arjen tekemisessä. Kun haluat Markon tilaisuuteesi puhujaksi, täytä yhteystietosi oheiseen lomakkeeseen tai ota suoraan yhteyttä Markoon.

 

Marko Rautakoura CEO, Senior Consultant, Partner +358 400 426 864 marko@e21.fi

Marko Rautakouran LinkedIn -profiili


 

Puheaiheita voivat olla esimerkiksi:

  • Johtaminen ja yrittäjyys
  • Myynnin ja asioinnin digitalisointi ja ketterä kehitys
  • Asiakkaiden ostokokemuksen parantaminen

Marko on ollut mukana mm. seuraavissa mentorointi hankkeissa

  • Keskuskauppakamarin Digitaalinen polku - ohjelman Mentori ja johtoryhmän jäsen 
  • Median uudet roolit ja tehtävät digitaalisessa merkitysyhteiskunnassa – Medeia-hanke johtoryhmän jäsen
  • KasvuKraft Inkoon kunnan edustaja
  • KasvuOpen* Mylläri vuodesta 2016

*Suomen suurimmassa kasvuyrittäjyysohjelmassa osallistuvat yritykset pääsevät testaamaan ideoitaan ja vauhdittamaan kasvuaan yhdessä omien alojensa parhaiden asiantuntijoiden kanssa. Myllärit vaihtuvat Kiitoratapäivien teemojen mukaan. Taustaltaan he ovat enkelisijoittajia, myynnin osaajia, markkinoijia, eri maiden ja kansainvälistymisen tuntijoita, vientiyritysten johtajia, toimitusjohtajia ja strategian sparraajia. Marko on toiminut KasvuOpen finaaleissa myllärinä sparraten yli 30:ntä yritystä kasvun polulla.

 

Marko on ollut puhumassa tai häntä on haastateltu mm. seuraavista aiheista:

14.3.2018 Tässä voittajat ja häviäjät: Amazonin tulo Suomeen kuin digitaalinen hyökyaalto - "Toisille tuli kiire hankkia speedot ja opetella räpiköimään"

10.2.2018 Teollisuus ei digitalisoi myyntiä: "Alalla on suuret odotukset, mutta pienet panostukset"

8.6.2017 TIVIA:n pyöreän pöydän aamiaistilaisuuden aiheesta "Verkkokauppa myynnin kasvattajana"

Yhteydenottopyyntö Markolle

Blogi

23.04.2019

Myyntijohtaja, älä unohda liidihankintaa

Ammattimainen, verkon kautta tapahtuva liidien hankinta vaatii työtä, osaamista, aikaa ja rahaa. Mutta sen tulokset saattavat yllättää hyvinkin positiivisesti. Kun pohjatyö on hyvin tehty ja koneisto alka....
Lue lisää

19.03.2019

Tuotetiedon hallinta on merkittävä tekijä yrityksen liiketoiminnassa

Monet B2B-yritykset, etenkin teollisuuden ja teknisen kaupan yritykset elävät ja hengittävät tuotetietoa. Se on koko myynnin kivijalka. On vaikea kuvitella myyjän työpäivää ilman tuotetiedon käsittelyä.
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!