Marko Rautakoura - myynnin ja yrittäjyyden puolestapuhuja

Toimitusjohtajamme Marko Rautakoura on kokenut ja sanavalmis myynnin ja yrittäjyyden puolestapuhuja. Hän on kerännyt esiintymiskokemusta kymmenistä erilaisista tilaisuuksista asiantuntijapuheenvuoroista ministeritason keskusteluihin. Hänen 20 vuoden kokemus myynnin digitalisaatiosta, yrittäjyydestä ja erityisesti teollisuuden ja teknisen kaupan kehittämisestä tarjoavat herkullisia mahdollisuuksia asiantuntevaan ja samalla viihdyttävään esitykseen. 

Markon yrittäjyystausta auttaa ymmärtämään jokapäiväisiä haasteita ja strategisten valintojen merkitystä arjen tekemisessä. Kun haluat Markon tilaisuuteesi puhujaksi, täytä yhteystietosi oheiseen lomakkeeseen tai ota suoraan yhteyttä Markoon.

 

Marko Rautakoura CEO, Senior Consultant, Partner +358 400 426 864 marko@e21.fi

Marko Rautakouran LinkedIn -profiili


 

Puheenaiheita voivat olla esimerkiksi:

  • Miten lähteä ketterästi liikkeelle B2B-myynnin digitalisoinnissa?
  • Miten verkkoliiketoiminnalla rakennetaan uutta kasvua?
  • Etämyynnissä onnistuminen - millaisia työkaluja ja mitä osaamista tarvitaan?

Marko on ollut mukana mm. seuraavissa mentorointihankkeissa

  • Keskuskauppakamarin Digitaalinen polku - ohjelman Mentori ja johtoryhmän jäsen 
  • Median uudet roolit ja tehtävät digitaalisessa merkitysyhteiskunnassa – Medeia-hanke johtoryhmän jäsen
  • KasvuKraft Inkoon kunnan edustaja
  • KasvuOpen* Mylläri vuodesta 2016

*Suomen suurimmassa kasvuyrittäjyysohjelmassa osallistuvat yritykset pääsevät testaamaan ideoitaan ja vauhdittamaan kasvuaan yhdessä omien alojensa parhaiden asiantuntijoiden kanssa. Myllärit vaihtuvat Kiitoratapäivien teemojen mukaan. Taustaltaan he ovat enkelisijoittajia, myynnin osaajia, markkinoijia, eri maiden ja kansainvälistymisen tuntijoita, vientiyritysten johtajia, toimitusjohtajia ja strategian sparraajia. Marko on toiminut KasvuOpen finaaleissa myllärinä sparraten yli 30:ntä yritystä kasvun polulla.

Seuraava esiintyminen:

20.5.2021 Aamukahviwebinaari | Teknisen kaupan liitto (vain jäsenille)  - aiheena myynnin monikanavaisuus ja digitalisaatio

Marko on ollut puhumassa tai häntä on haastateltu mm. seuraavista aiheista:

4.6.2020 Aamiaiswebinaari | Teknisen kaupan liitto  

14.3.2018 Tässä voittajat ja häviäjät: Amazonin tulo Suomeen kuin digitaalinen hyökyaalto - "Toisille tuli kiire hankkia speedot ja opetella räpiköimään"

10.2.2018 Teollisuus ei digitalisoi myyntiä: "Alalla on suuret odotukset, mutta pienet panostukset"

8.6.2017 TIVIA:n pyöreän pöydän aamiaistilaisuuden aiheesta "Verkkokauppa myynnin kasvattajana"

Yhteydenottopyyntö Markolle

Blogi

12.04.2021

Mitä häiriökysyntä tarkoittaa B2B-myynnissä

Kun työntekijöiden aika menee palvelun tarjoamiseen liittyvien valuvikojen korjaamiseen, se nostaa palvelun tuottajan kustannuksia. Tätä kuvataan sanalla häiriökysyntä.
Lue lisää

11.03.2021

Kasvua jälkimarkkinoinnin digitalisoinnista

Tarjoatko asiakkaillesi palveluita myös tuotteen toimituksen jälkeen? Esimerkiksi tuotteiden huolto- ja/tai varaosapalvelua? Olisiko asiakassuhteen jälkimarkkinointi yrityksellesi alue, joka tukisi ja kas....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!