Teknisen Kaupan Liitto - kumppanuutta vuodesta 2015

TKL logo tunnus

e21 on tehnyt vuodesta 2015 lähtien yhteistyötä Teknisen Kaupan Liiton kanssa erityisesti B2B-myynnin ja asiakassuhteen digitalisoinnin alueella. Pitkäaikaisen yhteistyön näkyvimmät muodot ovat olleet:

  • myynnin markkinakatsaukset
  • jäsenistön osaamista tukevat aamiaisseminaarit ja koulutukset
  • monipuoliset blogikirjoitukset.

Myynnin digitalisointi sekä kokonaisvaltaisen digitaalisen asiakassuhteen kehittäminen ovat nousseet tärkeiksi aiheiksi etenkin COVID 19 - pandemian myötä. Etämyynti ja asiakassuhteiden hallinta edellyttää niin myynniltä kuin johdolta uudenlaista osaamista, taitoja ja työkaluja.

Katso kesäkuussa 2020 pidetyn aamiaisseminaarin ensimmäinen osa, jossa toimitusjohtajamme Marko Rautakoura esittelee etämyynnin keinoja ja työkaluja. Lisää esityksiä löydät meidän YouTube-kanavalta.

Blogi

12.04.2021

Mitä häiriökysyntä tarkoittaa B2B-myynnissä

Kun työntekijöiden aika menee palvelun tarjoamiseen liittyvien valuvikojen korjaamiseen, se nostaa palvelun tuottajan kustannuksia. Tätä kuvataan sanalla häiriökysyntä.
Lue lisää

11.03.2021

Kasvua jälkimarkkinoinnin digitalisoinnista

Tarjoatko asiakkaillesi palveluita myös tuotteen toimituksen jälkeen? Esimerkiksi tuotteiden huolto- ja/tai varaosapalvelua? Olisiko asiakassuhteen jälkimarkkinointi yrityksellesi alue, joka tukisi ja kas....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!