Case Lining
Tilausjärjestelmä tehostaa myynnin ajankäyttöä
+20h
Säästetty myyjien aika / vko

Tehosta myyntiä

Meneekö suurin osa myyjien työajasta asiakaskohtaisten tarjousten tekemiseen exceleissä ja asiakaskyselyihin vastaamiseen sähköpostitse tai puhelimitse? Automatisoimalla myyjän rutiinitöitä myyjillä jää enemmän aikaa todelliseen myyntityöhön ja yksilölliseen asiakaspalveluun.

Esimerkiksi rakensimme Liningille B2B verkkokaupan, jonka avulla heidän myyjien päivittäinen työ sujuu nyt tehokkaammin. Järjestelmä tarjoaa sekä asiakkaille että myyjille mahdollisuuden tarjousten tekoon. Myyjät käyttävät mobiililla B2B verkkopalvelua tuotteiden esittelyyn sekä tarjousten tekoon. 

 

e21 digiaste 2018 kansi pieni pdf downloadUusi Myynnin digiaste 2018 -markkinakartoitus

Lue kuinka teollisuuden ja teknisen kaupan toimialojen yritykset aikovat vastata kasvavaan kysyntään vuonna 2018. Lataa maksuton markkinakartoitus ja lue millaisia näkemyksiä on alan toimitus- ja myyntijohtajilla.

 

Myynnin tehostamiseen liittyvät ratkaisut

Myyntikonfiguraattorin avulla sekä myyjät että tarvittaessa asiakkaat itse pystyvät nopeasti ja virheettömästi rakentamaan tuotekokonaisuudet. Myyjät voivat tehdä tarjouksia samalla työkalulla!

Sähköiselle myyjän työpöydälle (dealer desk) voidaan liittää tarjousdokumentit yhdessä huoltokirjan ja varaosalistojen kanssa. Sekä myyjällä että asiakkaalla on aina ajantasaiset dokumentit yhdessä paikassa.

Myynnin tehostamisessa on aina taustalla tehokas tuotetiedon hallinta ja julkaisu. Tämä on teknisessä kaupassa digitalisaation kivijalka.

"Tarjoamme runsaasti ratkaisuja myynnin tehostamiseksi, mm. Tuotekonfiguraattorin ja B2B tai B2C verkkokaupan. Tai näiden yhdistelmän, joka on myös varsin järkevä ratkaisu ja voi paljastaa uusia, yllättäviä asiakasryhmiä. Kaikki edellä mainitut tekijät tässäkin tapauksessa relevantteja, mutta verkkokauppaa suunniteltaessa kannattaa huomioida oman alan erityispiirteet sekä ammattiostajien vaatimukset." kertoo e21:n myyntijohtaja Mikko Särkikangas.

Lataa MAKSUTON markkinakartoitus

Myynnin digiaste 2018 kertoo teollisuuden ja teknisen kaupan ylimmän johdon näkemyksiä myynnin ja markkinoinnin digitalisaation asteesta.

Lataa MAKSUTON markkinakartoitus

Blogi

24.09.2018

Asiakaskohtainen tuoteluettelo napin painalluksella

Nythän on se aika vuodesta kun teollisuuden ja teknisen kaupan yritykset painivat erilaisten hinnastojen, tuoteluetteloiden, esitteiden ja muiden printtimateriaalien suunnittelun ja tuotannon kanssa.
Lue lisää

17.09.2018

Hyvä B2B-myyjä tietää kilpailijoiden hinnat - entä hyvä asiakas?

Monet B2B-yritykset piilottavat hintatietonsa aivan turhaan. Läpinäkyvällä hinnoittelulla on mahdollista parantaa asiakaskokemusta ja palvella myös niitä asiakkaita, joihin myynnin aika ei riitä. Lue lisä....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!