Case Lining
Tilausjärjestelmä tehostaa myynnin ajankäyttöä
+20h
Säästetty myyjien aika / vko

Tehosta myyntiä

Meneekö suurin osa myyjien työajasta asiakaskohtaisten tarjousten tekemiseen exceleissä ja asiakaskyselyihin vastaamiseen sähköpostitse tai puhelimitse? Automatisoimalla myyjän rutiinitöitä myyjillä jää enemmän aikaa todelliseen myyntityöhön ja yksilölliseen asiakaspalveluun.

Esimerkiksi rakensimme Liningille B2B verkkokaupan, jonka avulla heidän myyjien päivittäinen työ sujuu nyt tehokkaammin. Järjestelmä tarjoaa sekä asiakkaille että myyjille mahdollisuuden tarjousten tekoon. Myyjät käyttävät mobiililla B2B verkkopalvelua tuotteiden esittelyyn sekä tarjousten tekoon. 

 

e21 digiaste 2018 kansi pieni pdf downloadTutkimus: B2B-myynnin Digiaste

Miten teollisuuden ja teknisen kaupan toimialojen yritykset aikovat vastata kasvavaan kysyntään nyt ja tulevaisuudessa? Lataa maksuton markkinakartoitus ja lue alan toimitus- ja myyntijohtajien näkemyksiä myynnin digitalisoinnista.

 

Myynnin tehostamiseen liittyvät ratkaisut

Myyntikonfiguraattorin avulla sekä myyjät että tarvittaessa asiakkaat itse pystyvät nopeasti ja virheettömästi rakentamaan tuotekokonaisuudet. Myyjät voivat tehdä tarjouksia samalla työkalulla!

Sähköiselle myyjän työpöydälle (dealer desk) voidaan liittää tarjousdokumentit yhdessä huoltokirjan ja varaosalistojen kanssa. Sekä myyjällä että asiakkaalla on aina ajantasaiset dokumentit yhdessä paikassa.

Myynnin tehostamisessa on aina taustalla tehokas tuotetiedon hallinta ja julkaisu. Tämä on teknisessä kaupassa digitalisaation kivijalka.

"Tarjoamme runsaasti ratkaisuja myynnin tehostamiseksi, mm. Tuotekonfiguraattorin ja B2B tai B2C verkkokaupan. Tai näiden yhdistelmän, joka on myös varsin järkevä ratkaisu ja voi paljastaa uusia, yllättäviä asiakasryhmiä. Kaikki edellä mainitut tekijät tässäkin tapauksessa relevantteja, mutta verkkokauppaa suunniteltaessa kannattaa huomioida oman alan erityispiirteet sekä ammattiostajien vaatimukset." kertoo e21:n myyntijohtaja Mikko Särkikangas.

Lataa MAKSUTON markkinakartoitus

Myynnin digiaste 2018 kertoo teollisuuden ja teknisen kaupan ylimmän johdon näkemyksiä myynnin ja markkinoinnin digitalisaation asteesta.

Lataa MAKSUTON markkinakartoitus

Blogi

12.12.2018

Muistitko budjetoida markkinointiin?

Uuden palvelun lanseeraus on aina jännittävä ja mahtava juttu. Erityisesti yrityksen sisällä. Palvelun suunnitteluun ja tuotantoon on osallistunut monta henkilöä eri puolelta organisaatiota, työtä on pusk....
Lue lisää

29.10.2018

Tuotevalitsimella tehokkuutta tilaus-toimitusketjuun

Ratkaisujen suunnittelu ilman automatisoituja työkaluja vaatii niin myynniltä kuin asiakkaalta paljon aikaa ja resursseja.
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!