Asioinnin helpottuminen

Case AquaClean Dealer Desk
Myynnin työpöytä kansainvälisen jälleenmyyjäverkoston käyttöön
24/7
globaali palvelu

Jälleenmyyjät ja loppuasiakkaat tarvitsevat palvelua myös silloin kun myyjä ei ole tavoitettavissa. Verkossa toimivat tuotevalinta-ratkaisut, tilausjärjestelmät ja verkkokaupat mahdollistavat 24/7 -palvelun ympäri maailmaa. Anna asiakkaallesi mahdollisuus tehdä tuotevertailuja ja -valintoja verkossa ja helpota ostopäätöksen tekoa visuaalisten esitysten avulla.

Asiakkaan ostamista helpottavilla ratkaisuilla voit palvella hyvin myös pienempiä asiakkaita, jotka muuten jäisivät isompien asiakkuuksien varjoon. Kun asiakkaiden ostohistoria tallentuu verkkoon, voit tiedon pohjalta tarjota asiakkaalle esimerkiksi lisä- ja varaosia.

Asioinnin helpottamisen ratkaisuja

  • Tuotevalitsin auttaa asiakkaita tekemään tuotevalintaa itse, tekemään määrälaskentaa ja tekemään tarjouspyyntöjä varten paljon pohjatyötä.
  • Tilausjärjestelmä on usein tarkoitettu valituille sopimusasiakkaille, jotka pääsevät kirjautumaan kauppaan omilla tunnuksillaan.
  • Verkkokauppa on tilausjärjestelmää verrattuna avoimempi, ja se voi olla joko ainoastaan yritysasiakkaille suunnattu B2B verkkokauppa tai sekä kuluttajille että yritysasiakkaille suunnattu B2B/C verkkokauppa.

Aqua Cleanin rakennetun Dealer Ekstranet -palvelun kautta globaalille jälleenmyyjäverkostolle on pääsy tilaamaan varaosia ja lataamaan tuotteiden dokumentteja vuorokauden ympäri. Palvelu räätälöitiin siten, että jokaisella jälleenmyyjällä on omat hankintahintansa ja palvelu on erityisen tehokas varaosien etsimisessä tuotetietojen avulla. Lue lisää Aqua Cleanille rakennetuista palveluista täältä.

e21 digiaste 2018 kansi pieni pdf downloadTutkimus: B2B-myynnin Digiaste

Miten teollisuuden ja teknisen kaupan toimialojen yritykset aikovat vastata kasvavaan kysyntään nyt ja tulevaisuudessa? Lataa maksuton markkinakartoitus ja lue alan toimitus- ja myyntijohtajien näkemyksiä myynnin digitalisoinnista.

 

Tutustu syvemmin B2B-verkkokauppaan

Lataa maksuton pikaopas B2B-verkkokaupasta. Oppaassa tutustut käytännön esimerkkien kautta, miten sähköinen tuotetiedonhallinta vaikuttaa yrityksen ja sen asiakkaiden arkeen.

Lataa maksuton B2B-verkkokaupan opas

Blogi

07.10.2020

Voisiko B2B-verkkokaupan heittää roskiin?

Välillä tekisi mieli heittää koko verkkokauppa-sana roskiin ja puhua mielummin verkkoasioinnista. Kauppa-sana viittaa usein fyysiseen tilaan, jossa on neljä seinää, hyllyjä ja ovi. Sen sijaan asiointi ei ....
Lue lisää

22.09.2020

Prototyyppien hyödyntäminen palvelumuotoilussa

Merkityksellisintä palvelumuotoilua pystyn mielestäni tuottamaan silloin kun saan asiakkaat mahdollisimman aikaisessa vaiheessa konkreettisesti mukaan suunnitteluun. Siksi protoilu on mielestäni ylivoimai....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!