Case Lining
Tilausjärjestelmä tehostaa myynnin ajankäyttöä
+20h
Säästetty myyjien aika / vko
Toiminnan tehostuminen
Meneekö suurin osa myyjien työajasta asiakaskohtaisten tarjousten tekemiseen exceleissä ja asiakaskyselyihin vastaamiseen sähköpostitse tai puhelimitse? Automatisoimalla tätä työllistävää prosessia voit helposti tehostaa myynnin ajankäyttöä. Esimerkisksi myyntikonfiguraattorin avulla myyjät pystyvät nopeasti ja virheettömästi rakentamaan asiakaskohtaiset tuotekokonaisuudet ja tehdä tarjouksia yhdellä työkalulla! Tarjousdokumentit voit liittää yhdessä huoltokirjan ja varaosalistojen kanssa sähköiselle myyjän työpöydälle (dealer desk), jolloin sekä myyjällä että asiakkaalla on aina ajantasaiset dokumentit yhdessä paikassa. Meidän ratkaisut on rakennettu ammattiostajien tarpeiden palvelemiseen ja auttavat tehostamaan myyntiä niin valmistavan teollisuuden, teknisten tuotteiden myynnissä kuin monilla muillakin B2B-aloilla.
Case JobMeal
Optimoimalla verkkopalvelua lisäsimme yhteydenottojen määrää
155%
Lisää liidejä verkosta
Myynnin kasvu
Miten saada lisää uusia asiakkaita ja lisätä myyntiä olemassa oleville asiakkaille? Parannamme tuotteittesi näkyvyyttä ja löydettävyyttä verkossa hakukoneoptimoinnilla (SEO) ja hakukonemarkkinoinnilla (SEM). Voimme analysoida verkkosivustosi liikennettä ja asiakasdataa, joka mahdollistaa verkkosivuston konversio-optimoinnin sekä liidien kasvattamisen. B2B verkkokaupan avulla voit palvella niin suuria kuin pieniä, kotimaisia ja kansainvälisiä asiakkaita. Ajasta ja paikasta riippumatta. Verkkoon tallentuvan asiakastiedon avulla voit kehittää uusia liiketoiminta-alueita ja laajentaa tarjontaasi esimerkiksi huolto- ja varaosamyynnin puolelle.
Case AquaClean Dealer Desk
Myynnin työpöytä kansainvälisen jälleenmyyjäverkoston käyttöön
24/7
globaali palvelu
Asioinnin helpottuminen ja asiakaskokemuksen paraneminen
Jälleenmyyjät ja loppuasiakkaat tarvitsevat palvelua myös silloin kun myyjä ei ole tavoitettavissa. Verkossa toimivat tuotevalinta-ratkaisut, tilausjärjestelmät ja verkkokaupat mahdollistavat 24/7 -palvelun ympäri maailmaa. Anna asiakkaallesi mahdollisuus tehdä tuotevertailuja ja -valintoja verkossa ja helpota ostopäätöksen tekoa visuaalisten esitysten avulla. Asiakkaan ostamista helpottavilla ratkaisuilla voit palvella hyvin myös pienempiä asiakkaita, jotka muuten jäisivät isompien asiakkuuksien varjoon. Kun asiakkaiden ostohistoria tallentuu verkkoon, voit tiedon pohjalta tarjota asiakkaalle esimerkiksi lisä- ja varaosia.