Digitalisoinnin hyödyt myynnille
Yksi merkittävimmistä, digitalisaation mahdollistamista muutoksista on tapahtunut myynnissä ja ostamisessa. Toisaalta asiakkaat vaativat palvelua ajasta ja paikasta riippumatta, toisaalta myynnille on tarjolla paljon digitaalisia työkaluja, jotka lisäävät liidejä, automatisoivat toimintaa ja parantavat palvelua.
Case Lining
Tilausjärjestelmä tehostaa myynnin ajankäyttöä
+20h
Säästetty myyjien aika / vko
Onnistuneiden verkkoratkaisujen suunnittelussa ja toteutuksessa tarvitaan niin ymmärrystä toimialan erityispiirteistä ja loppukäyttäjien tarpeista kuin digitaalisten ratkaisujen mahdollisuuksista. Teollisuuden ja teknisen kaupan alalla etenkin ymmärrys ammattiostajan ja jälleenmyyjän tarpeista sekä massaräätälöitävien tuotteiden myynnistä on krittistä. Erilaiset myyntikonfiguraattorit ja tuotevalitsimet on suunniteltava myynnin ja ostajan tarpeisiin, puhumattakaan B2B/C verkkokaupoista ja tilausjärjestelmistä.
Ratkaisumme huomioivat alan erityispiirteet, joten ne ovat kevyitä ja nopeasti käyttöön otettavia. Projektien alussa pyrimme ratkaisemaan ensin myynnin kriittiset pullonkaulat, jolloin myös tulokset näkyvät nopeasti.