Valmiit laajennukset parantavat käyttökokemusta

SOLU saatavilla useita valmiita laajennuksia ja ratkaisuja

SOLUn avulla toteutettuihin ratkaisuihin on tarjolla valmiita laajennuksia, jotka helpottavat tiedon rikastamista ja julkaisua. Niiden avulla parannat myös loppukäyttäjän palvelukokemusta.

Laajennuksia ovat mm.

  • Kuvapankki
  • Kalenteri 
  • Erilaiset lomakeratkaisut ja niiden hallinta
  • FAQ
  • Datan tuonti / vienti
  • Blogi
  • Keskustelupalsta
  • Google Maps
  • Sisäiset sivustot

Maksuttomat pikaoppaat

Syvennä ymmärrystä aihepiiristä tuotetiedonhallinnan ja B2B verkkokaupan pikaoppailla.

Lataa e21:n maksuttomat oppaat!

Blogi

12.04.2021

Mitä häiriökysyntä tarkoittaa B2B-myynnissä

Kun työntekijöiden aika menee palvelun tarjoamiseen liittyvien valuvikojen korjaamiseen, se nostaa palvelun tuottajan kustannuksia. Tätä kuvataan sanalla häiriökysyntä.
Lue lisää

11.03.2021

Kasvua jälkimarkkinoinnin digitalisoinnista

Tarjoatko asiakkaillesi palveluita myös tuotteen toimituksen jälkeen? Esimerkiksi tuotteiden huolto- ja/tai varaosapalvelua? Olisiko asiakassuhteen jälkimarkkinointi yrityksellesi alue, joka tukisi ja kas....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!