Kattava asiakastiedon hallinta

SOLU Business Solution

SOLUn asiakastiedonhallinta sisältää helpot työkalut verkkopalvelun käyttäjien tunnistamiseen, yritys- ja asiakastietojen hallintaan ja käyttäjien profilointiin. Profilointi-työkalun avulla voit kohdentaa palvelun sisältöä valitulle kohderyhmälle.

SOLU:n asiakashallinnan ehkä käytetyin ominaisuus on tuoteluettelon personointi asiakaskohtaiseksi hinnastoksi tai tilausjärjestelmäksi. Ensin SOLUun tallennetaan asiakaskohtaiset tiedot (valikoima, hinnat, saatavuus, historia). Sitten, kun asiakas kirjautuu sisään www-palveluun, tilausjärjestelmään tai extranettiin hän näkee oman valikoiman, sopimushinnat, tuotteiden saatavuuden ja ostohistorian. 

SOLU:n asiakashallinta sisältää myös ns. eMailer -työkalun, jonka avulla kohdennetun viestinnän lähettäminen asiakkaille, käyttäjille ja muille sidosryhmille on helppoa ja hallittua. Viestinnän seurantaan SOLU tarjoaa raportointityökaluja, joiden avulla voidaan nähdä kuinka moni on vastaanottamansa viestin avannut.

Myynnin ja jälleenmyyjäverkoston yhteystiedot voidaan myös hallinnoida SOLUn tietokannan avulla. Myynnin ja jakelukanavien yhteystiedot on helposti liitettävissä tuotetietokantaan eli esim. eri tuoteryhmistä vastaavat myyjät voidaan yhdistää oikeisiin tuotteisiin. Näin yhteydenotot tulevat suoraan oikealle myyjälle.

Erilaiset hakutoiminteet kuten "Näytä lähin jälleenmyyjäsi" ovat helposti toteutettavissa SOLU:n avulla, myös erilaiset Google Maps-toiminteet ovat tässä hyödyksi. Yhteystiedoista voidaan muodostaa yritys- tai yhteystietokortteja, joita voidaan julkaisujärjestelmässä lisätä sivuille esimerkiksi jonkun tietyn tuotteen yhteyteen.

Maksuttomat pikaoppaat

Syvennä ymmärrystä aihepiiristä tuotetiedonhallinnan ja B2B verkkokaupan pikaoppailla.

Lataa e21:n maksuttomat oppaat!

Blogi

12.04.2021

Mitä häiriökysyntä tarkoittaa B2B-myynnissä

Kun työntekijöiden aika menee palvelun tarjoamiseen liittyvien valuvikojen korjaamiseen, se nostaa palvelun tuottajan kustannuksia. Tätä kuvataan sanalla häiriökysyntä.
Lue lisää

11.03.2021

Kasvua jälkimarkkinoinnin digitalisoinnista

Tarjoatko asiakkaillesi palveluita myös tuotteen toimituksen jälkeen? Esimerkiksi tuotteiden huolto- ja/tai varaosapalvelua? Olisiko asiakassuhteen jälkimarkkinointi yrityksellesi alue, joka tukisi ja kas....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!