Kattava asiakastiedon hallinta

SOLU Business Solution

SOLUn asiakastiedonhallinta sisältää helpot työkalut verkkopalvelun käyttäjien tunnistamiseen, yritys- ja asiakastietojen hallintaan ja käyttäjien profilointiin. Profilointi-työkalun avulla voit kohdentaa palvelun sisältöä valitulle kohderyhmälle.

SOLU:n asiakashallinnan ehkä käytetyin ominaisuus on tuoteluettelon personointi asiakaskohtaiseksi hinnastoksi tai tilausjärjestelmäksi. Ensin SOLUun tallennetaan asiakaskohtaiset tiedot (valikoima, hinnat, saatavuus, historia). Sitten, kun asiakas kirjautuu sisään www-palveluun, tilausjärjestelmään tai extranettiin hän näkee oman valikoiman, sopimushinnat, tuotteiden saatavuuden ja ostohistorian. 

SOLU:n asiakashallinta sisältää myös ns. eMailer -työkalun, jonka avulla kohdennetun viestinnän lähettäminen asiakkaille, käyttäjille ja muille sidosryhmille on helppoa ja hallittua. Viestinnän seurantaan SOLU tarjoaa raportointityökaluja, joiden avulla voidaan nähdä kuinka moni on vastaanottamansa viestin avannut.

Myynnin ja jälleenmyyjäverkoston yhteystiedot voidaan myös hallinnoida SOLUn tietokannan avulla. Myynnin ja jakelukanavien yhteystiedot on helposti liitettävissä tuotetietokantaan eli esim. eri tuoteryhmistä vastaavat myyjät voidaan yhdistää oikeisiin tuotteisiin. Näin yhteydenotot tulevat suoraan oikealle myyjälle.

Erilaiset hakutoiminteet kuten "Näytä lähin jälleenmyyjäsi" ovat helposti toteutettavissa SOLU:n avulla, myös erilaiset Google Maps-toiminteet ovat tässä hyödyksi. Yhteystiedoista voidaan muodostaa yritys- tai yhteystietokortteja, joita voidaan julkaisujärjestelmässä lisätä sivuille esimerkiksi jonkun tietyn tuotteen yhteyteen.

Maksuttomat pikaoppaat

Syvennä ymmärrystä aihepiiristä tuotetiedonhallinnan ja B2B verkkokaupan pikaoppailla.

Lataa e21:n maksuttomat oppaat!

Blogi

22.09.2020

Prototyyppien hyödyntäminen palvelumuotoilussa

Merkityksellisintä palvelumuotoilua pystyn mielestäni tuottamaan silloin kun saan asiakkaat mahdollisimman aikaisessa vaiheessa konkreettisesti mukaan suunnitteluun. Siksi protoilu on mielestäni ylivoimai....
Lue lisää

15.09.2020

Palvelumuotoilulla kehitetään yrityksen vahvuuksia

Palvelumuotoilun avulla voidaan kehittää eteenpäin yritykseltä jo löytyviä toimintamalleja, mutta myös luoda uutta liiketoimintaa. Palvelumuotoilun keinoin luodaan kokonaiskuva todellisesta tarpeesta sekä....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!