Google Ads mainonta (SEM / SEA / Display / Remarketing) - Varmista näkyvyys hakutuloksissa

Google Ads tarjoaa kustannustehokkaan alustan B2B mainonnalle verkossa: sekä hakusanamainonnan että bannerimainonnan Googlen Display-verkostossa. Hakusanamainonnalla pääsee tehokkaasti ja nopeasti hyvälle näkyvyydelle Googlen hakutulossivulla. Hakusanamainoksissa muutokset avainsanoissa näkyvät huomattavasti nopeammin kuin Googlen normaaleissa hakutuloksissa. Budjetti on vapaasti säädettävissä, joten kokeileminen on edullista. Tyypillisesti AdWords-kampanjoiden mainostuotto on B2B liiketoiminnassa erittäin hyvä suhteessa kuluihin.

Vuonna 2013 viidennes B2B päättäjä ilmoitti menevänsä sivuille myös hakukonemainosten kautta. Jos yritys ei ole hakusanamainonnassa mukana, on riski menettää 25% potentiaalisista kävijöistä sivuilla.

Näkyvyyttä yrityksellesi

Näkyvyyttä yrityksellesi

Google AdWordsin avulla voit houkutella uusia vierailijoita verkkosivustollesi ja lisätä verkkomyyntiä sekä yhteydenottoja.

 

Lisää tehokkuutta Display ja ReMarketing mainonnalla

Näkyvyyttä yrityksellesi

Hakutulosmainontaa voi tehostaa huomattavasti lisäämällä siihen Google Display Network ja ReMarketing mainontaa. Lue lisää www.e21.fi/ratkaisut/google-palvelut/google-display-network

 

Aloita millä tahansa päiväbudjetilla

Näkyvyyttä yrityksellesi

Päätät itse maksimimainostuskulut. Aloita itsellesi sopivalla päiväbudjetilla ja muokkaa sitä jatkossa tarpeidesi mukaan. Monet yritykset ovat päässeet hyvin alkuun 10–20 euron päiväbudjetilla.

   

Ei kiinteitä kuluja – pelkästään kampanjan käynnistys ja maksut käynneistä

Maksat kampanjan toteutuksen lisäksi mainoksista vain, kun käyttäjä siirtyy verkkosivustollesi tai soittaa sinulle mainosta klikkaamalla.

 

Pyydä tarjous Google Ads mainonnan aloituspaketista

Ota yhteyttä!

Blogi

27.08.2019

Tarjoa massaräätälöinti verkossa

Ota massaräätälöinnin avuksi verkkopohjainen Tuotevalitsin-työkalu, joka ohjaa ja tehostaa tuotekonfigurointia sekä vähentää virheiden riskiä.
Lue lisää

20.08.2019

Datasta tuotetietoon - hyödynnä yrityksessä jo oleva tieto

Myynnin ja asioinnin digitalisoinnin yksi kulmakivistä on tuotetieto. Sen täytyy olla laadukasta ja oikeassa muodossa. Tähän harva Excel tiedosto tai ERP-ohjelmisto taipuu. Sen sijaan niissä oleva data tu....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!