Google Ads mainonta (SEM / SEA / Display / Remarketing) - Varmista näkyvyys hakutuloksissa

Google Ads tarjoaa kustannustehokkaan alustan B2B mainonnalle verkossa: sekä hakusanamainonnan että bannerimainonnan Googlen Display-verkostossa. Hakusanamainonnalla pääsee tehokkaasti ja nopeasti hyvälle näkyvyydelle Googlen hakutulossivulla. Hakusanamainoksissa muutokset avainsanoissa näkyvät huomattavasti nopeammin kuin Googlen normaaleissa hakutuloksissa. Budjetti on vapaasti säädettävissä, joten kokeileminen on edullista. Tyypillisesti Google Ads -kampanjoiden mainostuotto on B2B liiketoiminnassa erittäin hyvä suhteessa kuluihin.

Vuonna 2013 viidennes B2B päättäjä ilmoitti menevänsä sivuille myös hakukonemainosten kautta. Jos yritys ei ole hakusanamainonnassa mukana, on riski menettää 25% potentiaalisista kävijöistä sivuilla.

Näkyvyyttä yrityksellesi

Näkyvyyttä yrityksellesi

Google Ads avulla voit houkutella uusia vierailijoita verkkosivustollesi ja lisätä verkkomyyntiä sekä yhteydenottoja.

 

Lisää tehokkuutta Display ja ReMarketing mainonnalla

Näkyvyyttä yrityksellesi

Hakutulosmainontaa voi tehostaa huomattavasti lisäämällä siihen Google Display Network ja ReMarketing mainontaa. Lue lisää www.e21.fi/ratkaisut/google-palvelut/google-display-network

 

Aloita millä tahansa päiväbudjetilla

Näkyvyyttä yrityksellesi

Päätät itse maksimimainostuskulut. Aloita itsellesi sopivalla päiväbudjetilla ja muokkaa sitä jatkossa tarpeidesi mukaan. Monet yritykset ovat päässeet hyvin alkuun 10–20 euron päiväbudjetilla.

   

Ei kiinteitä kuluja – pelkästään kampanjan käynnistys ja maksut käynneistä

Maksat kampanjan toteutuksen lisäksi mainoksista vain, kun käyttäjä siirtyy verkkosivustollesi tai soittaa sinulle mainosta klikkaamalla.

 

Pyydä tarjous Google Ads mainonnan aloituspaketista

Ota yhteyttä!

Blogi

15.02.2021

Asiakassuhteet digitalisoituvat vauhdilla

Asioinnin ja asiakassuhteen siirtyminen verkkoon vaatii uusia toimintamalleja niin myynniltä kuin koko yrityksen johdolta. Pelkkä soittokertojen lisääminen tuskin tuo lisäarvoa, vaan panokset kannattaa la....
Lue lisää

02.12.2020

Etämyynti ja digitaalisen asiakassuhteen rakentaminen

Luottamus eli asiakkaan tunne ja kokemus siitä, että myyjä kuuntelee ja on läsnä asiakkaan ongelmien ratkomisessa ja tulevaisuuden suunnittelussa, on tänä päivänä osattava luoda digitaalisesti.
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!