Verkkoliiketoiminnan optimointi -
teetkö päätökset tiedolla vai arvaamalla?

Verkkoliiketoiminnassa myynnillinen menestys tulee jatkuvan kehittämisen kautta. Liiketoiminnalla tulee olla onnistumisen mittarit, niitä pitää seurata ja analysoida. Analyysin perusteella optimoidaan verkkoliiketoimintaa.

Näkyvyys ja löydettävyys

Löydetäänkö verkkopalvelusi? Löytyykö oikeilla hakutermeillä? Tuleeko kävijöitä sivustolle?

Käyntien optimointi

Tuleeko verkkokaupasta tilauksia, tulee liidejä? Lähtevätkö ihmiset välittömästi pois? Sivuston optimointi ja jatkokehitys auttavat.

Analytiikka ja mittaaminen

Seurataan sivuston tuloksellisuutta (KPI) ja analysoidaan tilanne kävijätilastojen pohjalta.

Jälkimyynti ja liidien hoito

Liidien hoitoprosessi (nurturing) ja liidien vienti CRM-järjestelmän kautta osaksi normaalia myynti- ja markkinointityötä.

Analytiikka ja verkkoliiketoiminnan optimointi ovat osa jokaista asiakasprojektiamme, jos vain asiakas näin haluaa. Olemme Google Partners –sertifioitu kumppani, joten saat käyttöösi viimeisimmän tiedon ja ymmärryksen siitä, miten kasvattaa ja tehostaa myyntiä verkossa. Mobiili ja monikanavaisuus ovat meille itsestäänselvyyksiä. Nämä on huomioitu niin taustaratkaisuissa kuin testatuissa konsepteissamme.

Lähdemme yrityksen liiketoimintatavoitteiden liittämisestä verkkoliiketoimintaan, myynnin digitalisoimiseen ja sovellamme tämä kokonaisuuden kehittämiseen REAN-mallia. REAN-malli tulee sanoista Reach Engage Activate Nurture. Eli vapaasti suomennettuna saavuta, sitouta, aktivoi ja hoida. 

e21 REAN malli

Liiketoimintaa tulee kehittää kokonaisuutena, mutta asiaa helpottaaksemme tarkastelemme kehittämistä neljästä osa-alueesta, jotka mahdollistavat suunnitelmallisen kehittämisen ja sitä kautta myynnillisen menestymisen. Tähtäämme aina pitkän aikavälin verkkoliiketoiminnan kehittämiseen huomioiden lähtien liiketoimintatavoitteista, sen jälkeen verkkoliiketoimintaa kehitetään neljältä eri alueelta ja analytiikalla ymmärretään, miten verkkoliiketoiminta on onnistunut.

Selecta - lisää liidejä myyntiin

Lue lisää
  • Myynnin digitalisointi
  • Liidien hankinta
  • Konversio-optimointi
  • Hakukoneoptimointi

Mesvac autotallinovet - lisää tarjouspyyntöjä

Lue lisää
  • Tuotetiedon hallinta
  • Konversio-optimointi
  • Hakukoneoptimointi

Lataa MAKSUTON markkinakartoitus

Myynnin digiaste 2018 kertoo teollisuuden ja teknisen kaupan ylimmän johdon näkemyksiä myynnin ja markkinoinnin digitalisaation asteesta.

Lataa MAKSUTON markkinakartoitus

Blogi

12.12.2018

Muistitko budjetoida markkinointiin?

Uuden palvelun lanseeraus on aina jännittävä ja mahtava juttu. Erityisesti yrityksen sisällä. Palvelun suunnitteluun ja tuotantoon on osallistunut monta henkilöä eri puolelta organisaatiota, työtä on pusk....
Lue lisää

29.10.2018

Tuotevalitsimella tehokkuutta tilaus-toimitusketjuun

Ratkaisujen suunnittelu ilman automatisoituja työkaluja vaatii niin myynniltä kuin asiakkaalta paljon aikaa ja resursseja.
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!