Näkyvyys ja löydettävyys
Löydetäänkö verkkopalvelusi? Löytyykö oikeilla hakutermeillä? Tuleeko kävijöitä sivustolle?
Käyntien optimointi
Tuleeko verkkokaupasta tilauksia, tulee liidejä? Lähtevätkö ihmiset välittömästi pois? Sivuston optimointi ja jatkokehitys auttavat.
Analytiikka ja mittaaminen
Seurataan sivuston tuloksellisuutta (KPI) ja analysoidaan tilanne kävijätilastojen pohjalta.
Jälkimyynti ja liidien hoito
Liidien hoitoprosessi (nurturing) ja liidien vienti CRM-järjestelmän kautta osaksi normaalia myynti- ja markkinointityötä.
Analytiikka ja verkkoliiketoiminnan optimointi ovat osa jokaista asiakasprojektiamme, jos vain asiakas näin haluaa. Olemme Google Partners –sertifioitu kumppani, joten saat käyttöösi viimeisimmän tiedon ja ymmärryksen siitä, miten kasvattaa ja tehostaa myyntiä verkossa. Mobiili ja monikanavaisuus ovat meille itsestäänselvyyksiä. Nämä on huomioitu niin taustaratkaisuissa kuin testatuissa konsepteissamme.
Lähdemme yrityksen liiketoimintatavoitteiden liittämisestä verkkoliiketoimintaan, myynnin digitalisoimiseen ja sovellamme tämä kokonaisuuden kehittämiseen REAN-mallia. REAN-malli tulee sanoista Reach Engage Activate Nurture. Eli vapaasti suomennettuna saavuta, sitouta, aktivoi ja hoida.