B2B-alan tarpeisiin suunniteltu verkkoliiketoiminnan ratkaisu

SOLU on erityisesti keskisuurten yritysten verkkoliiketoiminnan alusta, joka on kerännyt erityistä kiitosta käyttäjiltään sekä helppokäyttöisyydestään että toimintavarmuudestaan. Siksi SOLUa käytetäänkin jo yli 100:ssa eri verkkoliiketoimintaratkaisussa Suomessa ja lähimarkkinoilla. Ratkaisun teknistä ja toiminnallista kehitystä ohjaa vahvasti asiakkaidemme tarpeet, B2B-liiketoiminnan kehitys sekä uudet teknologiat. Uusia ominaisuuksia ja toimintoja kehitetään jatkuvasti.

SOLU toiminnallisuudet

SOLU:n ylivertaiset ominaisuudet

  • Hakukoneoptimopitu kokonaisuus
  • Tehokas sisäinen haku
  • Helposti laajennettavissa liiketoiminnan kasvuun
  • Monipuoliset integrointimahdollisuudet (ERP, CRM jne.)
  • Nopea ja helppo sivujen päivitettävyys
  • Monipuoliset sisällöntuotannon työkalut.

Integroitu kokonaisuus verkkoliiketoiminnan hallintaan

SOLU tarjoaa valmiit rajapinnat ulkopuolisiin järjestelmiin ja on siten helposti integroitavissa. Olemme toteuttaneet integrointeja mm. seuraaviin järjestelmiin/ohjelmistoihin mm:

  • ERP-ratkaisut: SAP Business One, Visma (L7/Nova), Microsoft Dynamics (NAV/AX/CRM), Jeeves, Digia Enterprise, IScala
  • Maksujärjestelmät ja kauppa-alustat: Shopify, Visma Pay, Paytrail
  • Asiakkuuden hallintajärjestelmät: Powered, Lime CMR, PipeDrive
  • Ja muita palveluita kuten: Google Maps, DevPro, Caimpaing Monitor, MailChimp

Helpot työkalut tiedon hallintaan

SOLU:n tuotetiedonhallinnan yksi suosituimmista ominaisuuksista on erilaisten tuoteluetteloiden ja hinnastojen personointi asiakaskohtaisesti. Käytännössä myyjien on helppo nähdä asiakaskohtainen valikoima, hinnat, saatavuus ja historiatiedot ja tarvittaessa printata näistä tilanteeseen sopivat tiedot käyttöönsä. Asiakas puolestaan näkee hänelle räätälöidyn näkymän kirjautumisen kautta ja voi tehdä helposti esimerkiksi uusintatilauksia helposti verkon kautta. Myös erilaiset hakutoiminnat kuten "näytä lähin jälleenmyyjä" on ketterästi toteutettavissa SOLU:a ja Google Mapsia hyödyntämällä.


SOLU B2B-myynnin digitalisointiin