Digitalisaatio merkitsee organisaatioille kokonaisvaltaista muutosta, jossa liiketoiminta, organisaatio ja osaaminen muotoillaan uusiksi. Menestyvä organisaatio ja innostava kulttuuri syntyy ihmisiä johtamalla ja asiakaskokemusta uudistamalla.

Osaatko Sinä johtaa muutosta? Tiedätkö, mistä kannattaa aloittaa? Mitkä ovat digiajan strategiset kyvykkyydet ja tärkeimmät prosessit? Miten syntyvät myynnin uudet tehot? Mitkä ovat johdon muuttuneet roolit? Minkälainen on hyvä strategia?

Kenelle:

Koulutus on tarkoitettu toimitusjohtajille, myynti- ja markkinointijohdolle, tuotekehittäjille, hr-johdolle ja kaikille, jotka haluavat kasvattaa omaa johtajuuttaan ja muotoilla muutoksen seuraavat askeleet. Koulutuksen sisältö on kypsynyt lukuisissa yrityskohtaisissa työpajoissa ja koulutuksissa.

Digitaalinen Johtaja –koulutus, kesto 1 pv:

  • Johtoryhmän valmiudet, yhteinen näkemys, tavoitteet ja strategia
  • Liiketoimintakonseptin muotoilemi-nen, case esimerkkejä
  • Asiakaskokemus murroksessa - myynti, markkinointi ja palvelut digitaalisiin kanaviin
  • Organisaatio, toimintatavat ja kulttu-uri digiaikaan
  • Resurssitarpeet ja uudet kompetenssit

Lopuksi:
Digitaalinen Johtaja – itsearviointi ja keskustelu:

  • Minkälainen on hyvä Digitaalinen Johtaja?
  • Missä asiassa ovat Sinun suurimmat haasteesi?

Marko Rautakoura CEO, Senior Consultant, Partner +358 400 426 864 marko@e21.fi

Markolla on pitkä kokemus ja kokonaisvaltainen näkemys digin hyödyntämisestä toimitusjohtajana ja liiketoiminnan sparraajana.

Ota yhteyttä, niin sovitaan aika koulutukselle!

Blogi

11.03.2019

Näin siirrät myynnin ja asioinnin ketterästi verkkoon

Käyn puhumassa B2B-myynnin ja asiakaspalvelun digitalisoinnista seminaareissa, messuilla ja räätälöidyissä tapahtumissa. Yksi kysymys toistuu lähes jokaisen esityksen yhteydessä: Mikä on onnistumisen edel....
Lue lisää

04.03.2019

60 % ammattiostajista ei halua jutella myyjän kanssa

Herättikö otsikko kiinnostusta? Toivottavasti. Voi olla, että 60 % sinunkin asiakkaistasi hakee tietoa muualta kuin myyjiltä. Ja se, miten tietoa haetaan ja mistä sitä haetaan, on B2B-myynnin yksi tämän h....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!