Selvitä yrityksesi Google-sijoitus

Kumpi löytyy paremmin Googlesta, sinä vai kilpailijasi? Tilaa meiltä analyysi verkkopalvelusi sijoittumisesta suhteessa pahimpiin kilpailijoihisi.


 

Tilaa analyysi

Hakukonesijoitus - selvityksen hyödyt

Näet, miten yrityksesi sijoittuu Googlessa valitsemillasi hakusanoilla. Vertaamme tuloksia pääkilpailijoihin, jotta yrityksesi todellinen positio saadaan selville.

 

Sivustosi nykytilanne

Saat selville, miten hyvin yrityksesi sijoittuu haluamillasi hakusanoilla kilpailijoihin verrattuna.

Uusia hakusanoja

Saat ehdotuksia uusista hakutermeistä, joilla sivustoasi saatetaan etsiä.

Suomenkielinen yhteenveto

Saat muutamassa päivässä selkeän suomenkielisen raportin yrityksesi sijoituksesta.

Ammattilaisen kehitysideoita

Saat sivuston hakukoneoptimointi-ideoita alan huippuammattilaiselta.


 

Hakukonesijoitus - analyysi sisältää:

  • Sijoitukset 10-15 hakutermillä.
  • Sijoitukset verrattuna kahden kilpailijan verkkosivustoon.
  • Ideoita sivuston löydettävyyden tehostamiseen.
  • Hakutermiehdotuksia: mitä lähellä olevia hakutermejä haetaan.
e21 seo analyysi kansi

Raportti valmistuu 3-5 arkipäivässä ja sen hinta on 280€ (Alv 0).

Tilaaminen on helppoa! Täytä vain viereinen lomake ja paina nappia. Raportti toimitetaan lomakkeessa annettuun sähköpostiosoitteeseen. Mikäli sinulla on kysyttävää, ota yhteys:

 


Mikko Särkikangas Sales Director, Partner +358 400 807 503 mikko@e21.fi

Case JOBmeal tulokset: hakukone- ja konversio-optimointi

  • 155 %:n kasvu verkosta saatavien liidien määrään aiempaan verrattuna
  • 140 %:n sitoutumisen kasvu kahvijuomia esittelevällä sivulla. Eli kävijät jatkoivat tältä sivulta eteenpäin muualle sivustolla, eivätkä enää poistuneet välittömästi sivulle tullessaan.
  • Indeksoitujen sivujen määrä ja pitkän hännän SEO-liikenne kasvoi.
  • Vähemmän hylkäyksiä yhteydenottolomakkeen lähettämisessä.

Lue lisää JOBmeal

Yrityksen hakukonesijoitus -analyysi

Blogi

19.03.2020

"Speedo-hetki" tuli yllättäen ja pyytämättä

Koronaviruksella on merkittävät vaikutukset henkilökohtaiseen myyntityöhön painottuvien B2B-yritysten liiketoiminnassa. Kun asiakkaat suosivat myyntitapaamisten sijaan etätapaamisia ja verkko-ostamisia, j....
Lue lisää

27.02.2020

Päätitkö tilit myös verkkopalveluiden osalta?

Mitäs jos yksittäiselle verkkopalvelulle tekisi vuosittain oman tilinpäätöksensä? Kuinka monelta löytyisi asetetut tavoitteet ja seuranta? Miten kannattavuutta mitattaisiin? Aihe on mielenkiintoinen, jote....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!