Selvitä yrityksesi Google-sijoitus

Kumpi löytyy paremmin Googlesta, sinä vai kilpailijasi? Tilaa meiltä analyysi verkkopalvelusi sijoittumisesta suhteessa pahimpiin kilpailijoihisi.


 

Tilaa analyysi

Hakukonesijoitus - selvityksen hyödyt

Näet, miten yrityksesi sijoittuu Googlessa valitsemillasi hakusanoilla. Vertaamme tuloksia pääkilpailijoihin, jotta yrityksesi todellinen positio saadaan selville.

 

Sivustosi nykytilanne

Saat selville, miten hyvin yrityksesi sijoittuu haluamillasi hakusanoilla kilpailijoihin verrattuna.

Uusia hakusanoja

Saat ehdotuksia uusista hakutermeistä, joilla sivustoasi saatetaan etsiä.

Suomenkielinen yhteenveto

Saat muutamassa päivässä selkeän suomenkielisen raportin yrityksesi sijoituksesta.

Ammattilaisen kehitysideoita

Saat sivuston hakukoneoptimointi-ideoita alan huippuammattilaiselta.


 

Hakukonesijoitus - analyysi sisältää:

  • Sijoitukset 10-15 hakutermillä.
  • Sijoitukset verrattuna kahden kilpailijan verkkosivustoon.
  • Ideoita sivuston löydettävyyden tehostamiseen.
  • Hakutermiehdotuksia: mitä lähellä olevia hakutermejä haetaan.
e21 seo analyysi kansi

Raportti valmistuu 3-5 arkipäivässä ja sen hinta on 280€ (Alv 0).

Tilaaminen on helppoa! Täytä vain viereinen lomake ja paina nappia. Raportti toimitetaan lomakkeessa annettuun sähköpostiosoitteeseen. Mikäli sinulla on kysyttävää, ota yhteys:

 


Mikko Särkikangas Sales Director, Partner +358 400 807 503 mikko@e21.fi

Case Selecta tulokset: hakukone- ja konversio-optimointi

  • 155 %:n kasvu verkosta saatavien liidien määrään aiempaan verrattuna
  • 140 %:n sitoutumisen kasvu kahvijuomia esittelevällä sivulla. Eli kävijät jatkoivat tältä sivulta eteenpäin muualle sivustolla, eivätkä enää poistuneet välittömästi sivulle tullessaan.
  • Indeksoitujen sivujen määrä ja pitkän hännän SEO-liikenne kasvoi.
  • Vähemmän hylkäyksiä yhteydenottolomakkeen lähettämisessä.

Lue lisää Selectasta

Yrityksen hakukonesijoitus -analyysi

Blogi

11.03.2019

Näin siirrät myynnin ja asioinnin ketterästi verkkoon

Käyn puhumassa B2B-myynnin ja asiakaspalvelun digitalisoinnista seminaareissa, messuilla ja räätälöidyissä tapahtumissa. Yksi kysymys toistuu lähes jokaisen esityksen yhteydessä: Mikä on onnistumisen edel....
Lue lisää

04.03.2019

60 % ammattiostajista ei halua jutella myyjän kanssa

Herättikö otsikko kiinnostusta? Toivottavasti. Voi olla, että 60 % sinunkin asiakkaistasi hakee tietoa muualta kuin myyjiltä. Ja se, miten tietoa haetaan ja mistä sitä haetaan, on B2B-myynnin yksi tämän h....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!