Näin kasvatat liiketoimintaa verkossa - lataa maksuton opas

e21 B2B myynnin digitalisointi 2020

B2B-myynnin digitalisointi on muutakin kuin verkkokauppaa. Se on koko asiakassuhteen huomioon ottamista. Asiakassuhteen digitalisoinnista onkin tullut yrityksille kilpailutekijä ja useille myös kasvun mahdollistaja.

Tämä opas kertoo sinulle:

  • Luottamuksen rakentamisesta
  • B2B-myynnin ja -ostamisen muutoksesta
  • Digitaalisen asiakassuhteen vaiheista
  • Myynnin ja asioinnin digitalisoinnin hyödyistä
  • Konkreettisen esimerkin myynnin digitalisoinnista

 

Opas auttaa sinua ymmärtämään myynnin digitalisoitumista monesta eri näkökulmasta. Oppaan luettuasi:

  • Näet, miten ja miksi B2B-myynti digitalisoituu
  • Ymmärrät, miksi B2B-myynti on muutakin kuin verkkokauppaa
  • Saat kokonaisvaltaisen näkemyksen myynnin digitalisoinnin mahdollisuuksista
  • Ymmärrät digitaalisen asiakassuhteen kehittämisen moninaiset hyödyt
  • Voit konkreettisen esimerkin avulla pohtia digitaalisen asiakassuhteen kehittämistä omassa yrityksessäsi.

Täytä lomake ja lataa maksuton opas. Lataus ei velvoita sinua mihinkään.

Täytä lomake ja lataa opas

Blogi

15.02.2021

Asiakassuhteet digitalisoituvat vauhdilla

Asioinnin ja asiakassuhteen siirtyminen verkkoon vaatii uusia toimintamalleja niin myynniltä kuin koko yrityksen johdolta. Pelkkä soittokertojen lisääminen tuskin tuo lisäarvoa, vaan panokset kannattaa la....
Lue lisää

02.12.2020

Etämyynti ja digitaalisen asiakassuhteen rakentaminen

Luottamus eli asiakkaan tunne ja kokemus siitä, että myyjä kuuntelee ja on läsnä asiakkaan ongelmien ratkomisessa ja tulevaisuuden suunnittelussa, on tänä päivänä osattava luoda digitaalisesti.
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!