Näin kasvatat B2B-liiketoimintaa verkossa! Lataa maksuton opas

e21 B2B myynnin digitalisointi 2020

B2B-myynnin digitalisointi on muutakin kuin verkkokauppaa. Se on koko asiakassuhteen huomioon ottamista. Asiakassuhteen digitalisoinnista onkin tullut yrityksille kilpailutekijä ja useille myös kasvun mahdollistaja.

Tämä opas kertoo sinulle:

  • Luottamuksen rakentamisesta
  • B2B-myynnin ja -ostamisen muutoksesta
  • Digitaalisen asiakassuhteen vaiheista
  • Myynnin ja asioinnin digitalisoinnin hyödyistä
  • Konkreettisen esimerkin myynnin digitalisoinnista

 

Opas auttaa sinua ymmärtämään myynnin digitalisoitumista monesta eri näkökulmasta. Oppaan luettuasi:

  • Näet, miten ja miksi B2B-myynti digitalisoituu
  • Ymmärrät, miksi B2B-myynti on muutakin kuin verkkokauppaa
  • Saat kokonaisvaltaisen näkemyksen myynnin digitalisoinnin mahdollisuuksista
  • Ymmärrät digitaalisen asiakassuhteen kehittämisen moninaiset hyödyt
  • Voit konkreettisen esimerkin avulla pohtia digitaalisen asiakassuhteen kehittämistä omassa yrityksessäsi.

Täytä lomake ja lataa maksuton opas. Lataus ei velvoita sinua mihinkään.

Täytä lomake ja lataa opas

Blogi

12.04.2021

Mitä häiriökysyntä tarkoittaa B2B-myynnissä

Kun työntekijöiden aika menee palvelun tarjoamiseen liittyvien valuvikojen korjaamiseen, se nostaa palvelun tuottajan kustannuksia. Tätä kuvataan sanalla häiriökysyntä.
Lue lisää

11.03.2021

Kasvua jälkimarkkinoinnin digitalisoinnista

Tarjoatko asiakkaillesi palveluita myös tuotteen toimituksen jälkeen? Esimerkiksi tuotteiden huolto- ja/tai varaosapalvelua? Olisiko asiakassuhteen jälkimarkkinointi yrityksellesi alue, joka tukisi ja kas....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!