DigiSparraus on tiivis, maksuton tapaaminen, jossa käymme läpi yrityksesi tilanteen, kipukohdat ja ajatukset kehittämismahdollisuuksista. Pohdimme askelmerkkejä digitalisaation aloittamiselle tai sen kehittämiselle. Saat itse päättää sparrauksen sisällön tai hyödyntää asiakaspalautteen pohjalta rakennettua sisältökokonaisuutta. Silloin käymme läpi mm. liiketoiminnan uhat ja mahdollisuudet, myynnin ja asioinnin prosessin, asiakkaiden tunnistamisen sekä digitalisaatioon liittyvät odotukset.

Tapaamisen aikana kerromme esimerkkien kautta, miten muut B2B-yritykset ovat lähteneet uudistumaan ja kehittämään digitaalisia ratkaisuja. Tutustu asiakaskokemuksimme!

Tapaamisen hyödyt:

  • Ymmärrät mitä digitalisointi voisi tarkoittaa yrityksellesi.
  • Tiedät, mitä osaamista liiketoiminnan uudistaminen vaatii ja tunnistat kehityskohteenne.
  • Osaat aloittaa oikeilla askelmerkeillä ja väistää väärät investoinnit.
  • Kuulet, miten muut ovat digiloikkansa aloittaneet.

Digiloikan jo tehneet ovat tunnistaneet, että:

  • Johtoryhmään ja avainpaikoille tarvitaan digitaalisen liiketoiminnan osaamista.
  • Kyky uudistaa liiketoimintaa on uuden ajan merkittävin kilpailuetu.
  • Myynti, markkinointi ja palvelut siirtyvät digitaalisiin kanaviin.

Ota yhteyttä!

Marko Rautakoura CEO, Senior Consultant, Partner +358 400 426 864 marko@e21.fi
Mikko Särkikangas Sales Director, Partner +358 400 807 503 mikko@e21.fi

Sparraajana meillä on kokemusta:

  • Usealta eri toimialalta, mutta erityisesti teollisuudesta ja teknisestä kaupasta    
  • Yrityksen eri toimintojen digitalisoinnista (johto, myynti, markkinointi, tuotekehitys)
  • Liiketoiminnan digitalisoinnista kansainvälisillä markkinoilla
  • Myynnin ja markkinoinnin johtamisesta.

Soita tai jätä yhteystiedot oheiseen lomakkeeseen, niin sovitaan sinulle sopiva aika maksuttomaan DigiSparraukseen!

 

Ota yhteyttä, niin sovitaan aika DigiSparraukselle!

Blogi

12.04.2021

Mitä häiriökysyntä tarkoittaa B2B-myynnissä

Kun työntekijöiden aika menee palvelun tarjoamiseen liittyvien valuvikojen korjaamiseen, se nostaa palvelun tuottajan kustannuksia. Tätä kuvataan sanalla häiriökysyntä.
Lue lisää

11.03.2021

Kasvua jälkimarkkinoinnin digitalisoinnista

Tarjoatko asiakkaillesi palveluita myös tuotteen toimituksen jälkeen? Esimerkiksi tuotteiden huolto- ja/tai varaosapalvelua? Olisiko asiakassuhteen jälkimarkkinointi yrityksellesi alue, joka tukisi ja kas....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!