Teca Logo

TECA Oy - tuoteluettelosta ratkaisumyyntiin

TECA Oy on yksi Suomen johtavista teollisuustuotteiden, -ratkaisujen ja -palvelujen toimittajista Suomessa. Yhtiön ydin on laajassa ja laadukkaassa tuotevalikoimassa sekä kattavissa toimialakohtaisissa ratkaisukonsepteissa. TECA:n palveluihin kuuluvat myös sekä tekniset tukipalvelut että laajat huoltopalvelut. Yritys on osa kansainvälistä Indutrade-konsernia.


TECA:n asiantuntijuus näkyy nyt verkossa

TECA on muuttanut verkkokauppansa konsultoivan ratkaisumyynnin välineeksi yhdessä e21:n kanssa. Aiemmin tuotemyyntiin keskittyneestä palvelusta on rakennettu yrityksen ratkaisumyynnin työkalu, jossa näkyy vahvasti TECA:n osaaminen ja asiantuntijuus. Uudistettu verkkokauppa palvelee sekä sopimusasiakkaita että jälleenmyyntiä ja uusittu verkkosivu on kohdistettu puolestaan uusien asiakkaiden palveluun sekä myynnin tueksi. Aiemmin tuoteluetteloksi koettu verkkopalvelu uudistettiin tämän päivän asiakkaita palvelevaksi ratkaisumyynti-kanavaksi.

Mitä se ratkaisumyynti sitten tarkoittaa? Aiemmin sivustolla esiteltiin lähinnä tuotteita. Nyt verkossa tarjotaan vastauksia asiakkaan tarpeeseen sekä tuodaan esiin yrityksen asiantuntijuutta ja asiakaslähtöistä ajattelua sen sijaan, että esitellään letkunpätkiä hyllyssä. Asiakasreferenssit ovat tärkeä lisäarvo sivuston käyttäjälle.

”Kokonaisuus palvelee nyt entistä paremmin sekä uusia asiakkaita että sopimusasiakkaita, unohtamatta yritykselle tärkeitä jälleenmyyjiä”, sanoo markkinointipäällikkö Kirsi Sipilä. Kirsille on ollut tärkeää myös se, miltä asiat näyttävät ja että uuden palvelun design ja käytettävyys ovat kunnossa. Hän on ollut kiinteästi mukana suunnittelemassa myös uusimpia palveluita.

Kaiken takana on liiketoiminnan tavoitteet

TECA:lla ja e21:llä on takanaan monivuotinen onnistunut kumppanuus, jonka aikana e21 on rakentanut TECAlle koko joukon erilaisia palveluita ja todistanut kykynsä liiketoimintalähtöisten järjestelmämuutosten läpiviejänä.

”Erityisen hedelmällistä on ollut se, että olemme onnistuneet yhteistyössä myös ja varsinkin silloin, kun TECAn liiketoiminnan painopiste on muuttunut ja olemme rakentaneet kulloisiinkin tarpeisiin hyvin istuvia palvelukokonaisuuksia”, tähdentää myyntijohtaja Mikko Särkikangas e21:stä.


Ota yhteyttä, niin kerron lisää

Mikko Särkikangas Sales Director, Partner +358 400 807 503 mikko@e21.fi

Blogi

12.04.2021

Mitä häiriökysyntä tarkoittaa B2B-myynnissä

Kun työntekijöiden aika menee palvelun tarjoamiseen liittyvien valuvikojen korjaamiseen, se nostaa palvelun tuottajan kustannuksia. Tätä kuvataan sanalla häiriökysyntä.
Lue lisää

11.03.2021

Kasvua jälkimarkkinoinnin digitalisoinnista

Tarjoatko asiakkaillesi palveluita myös tuotteen toimituksen jälkeen? Esimerkiksi tuotteiden huolto- ja/tai varaosapalvelua? Olisiko asiakassuhteen jälkimarkkinointi yrityksellesi alue, joka tukisi ja kas....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!