Rudus - ostoskeskus verkossa

Rudus Oy on johtava kivipohjaisia rakennusmateriaaleja valmistava yhtiö. Ruduksen laadukkaat ja kestävät tuotteet ovat mukana siellä, missä rakennetaan vastuullisesti pitkäikäistä ja viihtyisää ympäristöä, taloja ja infraa.

Rudus_kivikauppa

Yksi alusta - useita verkkokauppoja

Rudus verkkokauppa
4,7/5
asiakastyytyväisyys

Verkkopalveluiden tavoitteena on, että sekä yritys- että yksityisasiakkaat voi tilata tuotteita verkosta. Asiakkaan ei tarvitse olla betonin, kivien tai soran asiantuntija.

Ruduksella on käytössä yksi SOLU kauppapaikka-alusta, jota eri liiketoimintayksiköt hyödyntävät. Samalla alustalla toimii betonikauppa, kivikauppa ja sorakauppa. Lisäksi alusta toimii yritysasiakkaiden tilausjärjestelmänä. Tilausjärjestelmässä pihaurakoitsija voi esimerkiksi tehdä tilauksia omilla sopimushinnoillaan ja siellä hän myös näkee laajemman valikoiman tuotteita, mukaanlukien korvaavat tuotteet.

Rudus kiviainekauppa ja muut kauppapaikat

Kiviaineslaskuri ja muita laskureita

Ostamisen avuksi on toteutettu useita erilaisia laskureita. Kiviaineslaskuri muuntaa asiakkaan tarvitseman määrän kohteen pinta-alasta todellisiin myyntiyksiköihin, eli tonneiksi. Betonikaupan rahtilaskuri optimoi rahtitavan ja takaa jokaiselle toimitukselle aina edullisimman vaihtoehdon.

Rudus_kiviaineslaskuri_web mobile

Muita toteutettuja verkkopalveluita Rudukselle

Rudus_kotipolku

Kotipolku

Kotipolku verkkopalvelua, jossa annetaan ideoita kodin rakentajille erilaisten betoni- ja kivituotteiden oikeanlaiseen ja kestävään käyttöön.

Rudus Pro

Rudus Pro ammattilaisten verkosto, johon on koottuna Ruduksen referenssit ja jossa jaetaan tietoa ajankohtaisista aiheista, blogikirjoituksista.

Turvapuisto

Turvapuisto toimii rakennusalan työturvallisuuden koulutusratana. Turvapuistoon on rakennettu mm. ajanvarausmahdollisuus.

Tulokset

Rudukselle tehdyt verkkopalveluratkaisut ovat hyödyntäneet kuluttaja-asiakkaiden, ammattilaisasiakkaiden ja omaa myyntiä monessa suhteessa.

 

  • Verkkoliiketoiminta on tuonut lisämyyntiä.
  • Tilausjärjestelmän avulla päästiin eroon luottotappioista, sillä ostoskorin laatija voi olla eri henkilö kuin verkko-ostojen maksaja. Tällöin maksaja voi laatia lukitun asiakashintaisen ostoskorin ja maksuaikataulun.
  • Laskurit helpottaa ostamista ja vähentää myyjien rutiinitöitä.
  • Ruduksen asiakaspalvelu on parantunut verkkopalveluiden ansioista.
  • Asiakastyytyväisyys verkosta ostaneiden asiakkaiden kesken on huikeat 4,7/5!

Yhteistyötä jo vuodesta 2000

Yhteistyö Ruduksen kanssa on jatkuvun jo lähes 20 vuotta. Tässä ajassa Rudus on digitalisoinut yhä enemmän asiakaspalveluaan ja myyntiä ja kasvanut alallaan edelläkävijäksi myynnin ja ostamisen digitalisoinnissa. Ruduksen verkkonäkyvyyden panostaminen on myös tuottanut tulosta - asiakkaiden on helppo ostaa verkosta niin kiviaineksia, betonituotteita kuin valmisbetoniakin.


Ota yhteyttä, niin kerron lisää

Marko Rautakoura CEO, Senior Consultant, Partner +358 400 426 864 marko@e21.fi

Blogi

24.09.2018

Asiakaskohtainen tuoteluettelo napin painalluksella

Nythän on se aika vuodesta kun teollisuuden ja teknisen kaupan yritykset painivat erilaisten hinnastojen, tuoteluetteloiden, esitteiden ja muiden printtimateriaalien suunnittelun ja tuotannon kanssa.
Lue lisää

17.09.2018

Hyvä B2B-myyjä tietää kilpailijoiden hinnat - entä hyvä asiakas?

Monet B2B-yritykset piilottavat hintatietonsa aivan turhaan. Läpinäkyvällä hinnoittelulla on mahdollista parantaa asiakaskokemusta ja palvella myös niitä asiakkaita, joihin myynnin aika ei riitä. Lue lisä....
Lue lisää

Jätä yhteydenottopyyntö, palaamme asiaan mahdollisimman pian!